A contaminazione in Ankara Stream diventa Storia

A Direzzione Generale ASKİ hè in opera di pulizia in Ankara Stream per prevene a contaminazione ambientale è assicurà un flussu regulare. E squadre ASKİ anu sguassatu 3 mila tunnellate di materiali finu à avà in u scopu di u travagliu realizatu per 170 mesi.

Cuntinuendu u so travagliu amichevule à l'ambiente, a Direzzione Generale ASKİ porta un travagliu di pulizia in Ankara Stream lungo una linea di 20 chilometri chì partenu da u locu Akköprü di u distrittu Yenimahalle à u cunfini di u District Yeşilova di Etimesgut. In i travaglii realizati per 3 mesi, 7 mila 500 viaghji sò stati fatti cù camioni è 170 mila tunnellate di materiale accumulate à u fondu sò stati eliminati da u tè.

U direttore generale di ASKİ, Memduh Aslan Akçay, hà dichjaratu chì un prugramma hè statu fattu per pulisce regularmente l'Ankara Stream per impediscenu di minaccia a salute umana è ambientale è per eliminà i cattivi odori. Ellu hà dichjaratu chì dopu à a fine di a linea di 20 chilometri trà Akçay, Yenimahalle Akköprü è Etimesgut Yeşilova, 6 chilometri più seranu puliti longu u miglioramentu di Ankara Stream, finu à Sincan 1st OIZ, è dopu 10 chilometri di espansione di u lettu di flussu è u travagliu di regulazione. serà principiatu.

L'ODORE SERA ANCHE PREVENTU

Dichjarà chì ASKİ attribuisce una grande impurtanza à u travagliu di pulizia in Ankara Stream per prutege a salute publica, Akçay hà dettu:

"Ankara Stream hè u 2u più grande affluente di u fiumu Sakarya è parte da l'est di a capitale, si unisce cù Çubuk Stream in Sincan, passa per i distretti Ayaş, Beypazarı è Nallıhan è divide Ankara in 2. U flussu, chì a ricuperazione hè stata finita in 2013, porta ancu a carica di l'acqua di pioggia di Ankara. Duranti l'inundazioni è l'inundazioni chì avemu scontru in u passatu per via di a crisa climatica è di u riscaldamentu glubale, avemu sperimentatu situazioni induve u Ankara Stream hà righjuntu a so piena capacità è qualchì volta superava a so capacità. I nostri squadre s'arrotolanu e maniche per risolve tali prublemi è travaglianu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana. Hè assai impurtante per assicurà un flussu regulare in u Ankara Stream per prevene sceni di inundazioni. In u risultatu di 3 mesi di travagliu, avemu eliminatu 170 mila tunnellate di materiale accumulate in u fondu da u tè. A pulizia furnita da un totale di 7 500 viaghji cù camioni impediscenu ancu a furmazione di cattivi odori in u Stream Ankara.

U PONTE DISABILITATU FO' ANCHE DEMOLITU

Inoltre, in u travagliu di pulizia realizatu; Duranti i travaglii di riabilitazione realizati in u 2013, avemu rimarcatu chì u vechju ponte ùn hè statu abbattutu ancu s'ellu era previstu un novu. I nostri squadre anu cuntattatu u Dipartimentu di l'Affari Tecnici di a Municipalità Metropolitana di Ankara è assicuratu a demolizione di u ponte avà inattivu. "U vechju ponte presentava un risicu riducendu assai a sezione trasversale di u lettu di u flussu".

TRAVAIL DI MIGLIORAMENTE DI TREAM

Rimarchendu chì Ankara Stream hè alimentatu da Çubuk, Hatip, Ova è İmrahor Streams è Ravlı è Söğütözü Streams, Akçay hà nutatu chì e squadre ASKİ anu pulitu sti flussi da i sedimenti è e piante purtati da e piogge.

L'ACQUA WASTE S'ERA TRASFERITA À A LINEA D'ACQUA TEMPESTA

In u 2021, ASKİ hà determinatu chì l'acqua residuale (fognatura) di i Quartieri Ergazi è Turgut Özal di Yenimahalle si mischianu cù u flussu di Ankara è creanu contaminazione, è hà realizatu un travagliu per separà l'acqua residua.

In fattu, ancu s'ellu hè una fonte d'acqua fresca assai impurtante per a cità, Ankara Stream hè stata contaminata per anni per via di i rifiuti domestici è industriali, è ancu di elementi naturali, è hà suscitatu alarmi di contaminazione dapoi l'anni 1990. ASKİ s'impegna à prevene i cattivi odori è a contaminazione ambientale pulendu u Ankara Stream nantu à una basa programata.