U Ministru Güler hà participatu à a Cerimonia di Firma di Prughjetti di Piattaforme Aeree Manned

U Ministru di a Difesa Naziunale Yaşar Güler è u Ministru di l'Affari Interni Ali Yerlikaya anu assistitu à a "Cerimonia di Firma di Prughjetti di Piattaforme Aeree Manned". Inseme cù u Ministru Yaşar Güler, u Comandante di e Forze Navali Ammiragliu Ercüment Tatlıoğlu, u Comandante di e Forze Terrestri Generale Selçuk Bayraktaroğlu, u Cumandante di e Forze Aeree Generale Ziya Cemal Kadıoğlu è u Vice Ministru Bilal Durdalı anu assistitu ancu à a cerimonia organizata da u presidente di l'Industria di Difesa Haluk Görgün.

Facendu un discorsu in a cerimonia, u Ministru Yaşar Güler hà dettu:

Hè essenziale per avè una INDUSTRIA DI DEFENSA COMPLETAMENTE INDIPENDENTE

"Vogliu soprattuttu sprime u mo piacè di esse cun voi à l'occasione di a Cerimonia di Prughjetti di Piattaforme Aeree Manned, chì sò a fonte di orgogliu di u nostru paese è i prudutti preferiti di a nostra industria di difesa lucale è naziunale.

Spergu chì e nostre piattaforme aeree, chì sò prodotte in massa è aghjunte à l'inventariu di u nostru gloriosu esercitu, seranu benefizii è auspicious per u nostru paese, a nostra nobile nazione è e Forze Armate Turche.

U nostru paese, circundatu da un anellu di focu, hè obligatu à pruduce e so armi è sistemi di guerra è avè un esercitu efficace è forte equipatu di prudutti di l'industria di difesa lucale è naziunale per esse in questa geografia. Per un esercitu cù queste qualificazioni, hè indispensabile per noi di avè una industria di difesa autosufficiente è indipendente.

Perchè ùn hè micca pussibule per i paesi chì ùn sò micca forti è indipindenti in u campu di l'industria di difesa per assumisce roli attivi in ​​l'arena internaziunale è fighjà u so avvene cun fiducia. Basta à fighjà a nostra storia recente, sfurtunatamenti avemu avutu a sperienze i prublemi di a dependenza straniera in l'industria di difesa parechje volte. Siccomu ùn pudemu micca pruduce parechji prudutti impurtanti di l'industria di difesa cù i nostri mezzi per anni, avemu sempre aspittatu da i stranieri. L'ostaculi chì i nostri alliati è ancu i nostri partenarii strategichi ponu davanti à noi quandu avemu bisognu di più sò incisi in a nostra memoria statale cum'è una sperienza amara. Senza dubbitu, questi ùn ci anu mai scoraggiatu; À u cuntrariu, u motivava più.

PROGETTI VALUOSI FRANU IMPLEMENTATI SOTTU A LEADERSHIP DI U NOSTRE PRESIDENTE

Cù u muvimentu di a tecnulugia domestica è naziunale iniziata cù a dirigenza è l'incentivi di u nostru presidente, u nostru paese hà implementatu prughjetti preziosi in u campu di l'industria di difesa in l'ultimi 20 anni. In questu cuntestu, l'uppurtunità è e capacità di u nostru esercitu anu migliuratu tremendamente paragunatu à l'anni precedenti, cù i prudutti di l'industria di difesa chì avemu sviluppatu ghjornu per ghjornu, cù tecnulugia domestica, naziunale è muderna; cuntinueghja a registrazione.

Questi sistemi d'arme, chì rinforzanu u putere di u nostru esercitu è ​​​​u nostru paese, sò stati ancu esportati à parechji paesi frati, amici è alleati.

In fatti, vedemu cun grande satisfaczione chì a dumanda di i nostri prudutti, chì a so efficacità hè stata chjaramente dimustrata in i cunflitti in Karabakh, Libia è Ucraina, cresce ghjornu à ghjornu in u mercatu mundiale. Türkiye hè avà una marca chì hè elogiata in u mondu sanu cù l'armi, munizioni è sistemi chì pruduce. In u risultatu, u nostru paese, chì hà luttatu per l'esistenza contr'à quelli chì anu pruvatu à invadiscia u nostru paese un seculu fà, hè oghje; Cù a so ecunumia sempre crescente, l'armata forte è l'industria di difesa in constante sviluppu, hà righjuntu un livellu efficace chì hà una parolla in a so regione è in u mondu. In questa occasione, vogliu sprime una volta di più a mo gratitùdine à u nostru presidente, chì hà fattu u nostru paese unu di i paesi chì hà una parolla in u campu di l'industria di difesa, cum'è in ogni campu, cù a so visione è i so scopi.

PIGLIAMU FOGLIE MAJOR PÀ ASSIGURÀ A SIGURITA DI I NOSTRI CIELI

In particulare i recenti cunflitti chì anu accadutu in a nostra geugraffia vicinu anu dimustratu una volta chì e plataforme aeree sò sistemi chì devenu esse indirizzati prima è sviluppati in una manera multidimensionale per assicurà a sicurità di u paese. Fortunatamente, a nostra industria di difesa lucale è naziunale, chì hà implementatu prughjetti preziosi è critichi, face grandi passi in l'aviò chì assicurarà megliu a sicurità di i nostri celi, è ancu in terra è in mare.

In questu cuntestu, in più di i nostri veiculi aerei armati / senza armati è munizioni chì sò stati pruduciutu finu à avà è anu servitu cun grande successu;

- A nostra nova generazione avanzata di furmazione di basa è aerei d'attaccu leggeri, "HÜRKUŞ",

- U nostru aviò di furmazione "HÜRJET", chì pò realizà una larga gamma di missioni cù prestazioni superiori,

- Cù u nostru elicotteru generale "GÖKBEY", chì hè capaci di realizà missioni versatili in e cundizioni più difficili

- KAAN, a nostra 5a generazione, u primu aviò di guerra lucale-naziunale, chì dimustra u livellu superiore righjuntu da a nostra industria di difesa, hè u segnu più concretu di i grandi sviluppi di u nostru paese in e plataforme aeree.

Cù tuttu questu, Türkiye; Avà hè diventatu unu di i pochi paesi in u mondu chì ponu pruduce i so propiu aerei di guerra, aerei di furmazione è jet, è elicotteri. A pruduzzione di tutti sti sistemi, in particulare KAAN, hè statu un sognu di u nostru statu è nazione per anni. Avemu travagliatu duru per questu è oghje, per furtuna, sti sogni sò diventati realità. Ùn pudemu micca esse più fieru di questu.

QUESTI SISTEMI SONU L'ERALDU DI PRANCHI GRANDI PROGETTI

In cunsiderà l'attuali sviluppi tecnologichi è a gamma di minacce chì cuntinueghjanu à aumentà ghjornu per ghjornu, l'impurtanza di sti prughjetti hè megliu capitu. Cù a pruduzzione di massa è l'inventariu di tutte queste piattaforme aeree, a nostra Forza Aria, u protettore indomabile di i nostri celi, prutegerà i nostri diritti è interessi più forte; L'efficacità è a dissuasione di u nostru esercitu aumenteranu più.

Questi sistemi, chì sò i simboli incarnati di i nostri scopi "Turkey Century", sò u precursore di parechji prughjetti più grandi è riesciuti chì cuntribuiscenu à u nostru paese in u campu di l'aviazione. noi; Semu cuscenti chì avemu da andà constantemente più luntanu è pruduce prudutti più avanzati.

Cù stu capitu, u secondu seculu di a nostra Republica ; Cuntinueremu à travaglià cù tutte e nostre forze per fà u seculu di difesa, sviluppu è pruduzzione, è scrive novi rializazioni nantu à e pagine d'oru di a nostra storia. Credu chì tutte e nostre piattaforme aeree, in particulare i nostri aerei naziunali KAAN, entreranu in a produzzione di massa in pocu tempu è piglianu u so postu in i nostri celi, cù l'intensi sforzi di a famiglia di l'industria di difesa turca, in particulare a nostra Presidenza di l'Industrie di Difesa è TAI.

Spergu chì e nostre piattaforme aeree, chì sò u nostru orgogliu naziunale, portanu una volta di più bona furtuna à u nostru paese, a nostra nobile nazione è u nostru esercitu eroicu. Vogliu ringrazià u persunale distintu di e nostre istituzioni è urganisazioni pertinenti, in particulare TAI, è tutti i nostri stakeholder, chì anu cuntribuitu à tutte e tappe di i prughjetti da u disignu à a produzzione.

Vi salutu una volta di più cun amore è rispettu. Stammi bene."