23 d'aprile Missaghju da u presidente Engin

U presidente provinciale di İYİ Edirne, Alpay Alpagut Engin, hà publicatu un missaghju di felicitazione à l'occasione di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli.

U presidente Engin hà utilizatu l'espressioni seguenti in u so missaghju: "U 23 d'aprile di u 1920 hè una dichjarazione chì per a nostra nazione, chì tene a vulintà naziunale sopra ogni tipu di putere, nè putere, nè amministrazione, nè tutela serà ricunnisciutu fora è sopra à u naziunale. vuluntà, è simu nantu à a strada di a piena indipendenza. A nostra amata nazione, chì hà scrittu una epopea eroica in a Guerra di l'Indipendenza, mentre chì i fundamenti di a nostra sovranità naziunale sò stati posti, a nostra amata nazione, cù i so membri di tutti l'età, hà luttatu senza stanca in unità è sulidarità in a strada di a vittoria è di u stabilimentu di a nostra Republica. Per a nostra nazione, chì cuntinueghja a so lotta per l'indipendenza è l'avvene cù u mottu "A sovranità incondizionatamente appartene à a nazione" è dirige u so avvene, a creazione di l'Assemblea hè diventata un esempiu di l'amore di a patria è a bandiera, unità, sulidarità. è fratellanza, è a guaranzia di a nostra libertà.
U 23 d'aprile u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli hè u megliu esempiu di u valore chì a nostra nazione attache à i zitelli. Cum'è una nazione, vedemu i nostri figlioli cum'è l'essere più preziosu in u mondu è li accumumu. U nostru desideriu più grande hè di preparà un futuru assai più brillanti per i nostri figlioli è ghjovani. Cù sti sintimi è pinsamenti, felicitamu à tutti i nostri figlioli u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. "Viva a Republica", disse.