Bayraktar TB3 SİHA batte un record di volu!

Bayraktar TB3 Armed Unmanned Aerial Vehicle (SIHA), sviluppatu naziunale è unicu da Baykar, cuntinueghja i so voli di prova senza pausa. U tempu tutale di volu di l'UCAV naziunale, chì i dui prototipi volanu in i testi realizati durante a settimana, hà righjuntu 272 ore è 47 minuti.

DUE BAYRAKTAR TB3 IN L'ARIA

I dui prototipi di u Bayraktar TB100 UCAV, chì si scontranu cù u celu cumpiendu cù successu a so prima prova di volu u 27 d'ottobre di u 2023 per corona u 3 anniversariu di a nostra Republica, cuntinueghjanu i so voli di prova in u Centru di Formazione è Test di Volu AKINCI in u distrittu di Çorlu in Tekirdağ. . Bayraktar TB3 PT-1 è PT-2 anu cumpletu cù successu tutte e teste in quale u sistema è e prestazioni di resistenza sò stati misurati à l'altitudine media a settimana passata.

U VOLU TOTALE ARRIVA A 272 ORE

Bayraktar TB3 SİHA hè stata in l'aria per un totale di 272 ore è 47 minuti in i voli di prova realizati finu à avà. Partendu cù u mutore PD-170 sviluppatu internamente da TEI, l'UCAV naziunale hè stata in l'aria per 20 ore prima di sbarcà è hà cupartu 2023 km in u celu in a prova di volu longa realizata u 32 di dicembre di u 5.700.

SIHA NAZIUNALE, CAMERA NAZIONALE

Bayraktar TB3 UCAV volò per a prima volta u 26 di marzu di u 2024, cù ASELFLIR-500, sviluppatu naziunale da Aselsan. In u scopu di a prova, l'integrazione di u Sistema di Ricognizione, Surveglianza è Targeting Elettro-Ottica ASELFLIR-500, chì hà u più altu rendimentu cumparatu cù i so equivalenti in u mondu, hè stata realizata cù successu.

PRIMU VOLU DA TCG ANATOLIA IN 2024

Bayraktar TB3 UCAV serà u primu veiculu aereu armatu senza pilotu in u mondu cù a capacità di sbarcà è di sbarcà da navi à pista corta cum'è TCG Anadolu cù a so struttura d'ala plegable. U presidente di u Cunsigliu di Baykar è u capu di a Tecnulugia, Selçuk Bayraktar, hà annunziatu chì pensanu di inizià e teste per Bayraktar TB3 nantu à a nave TCG Anadolu in 2024. E capacità chì Bayraktar TB3 avarà seranu una innuvazione impurtante per i veiculi aerei senza pilota in questa classe. U SİHA naziunale avarà ancu una capacità di cumunicazione oltre a linea di vista, cusì pò esse cuntrullata da distanzi assai longu. Cusì, avarà un effettu multiplicatore nantu à u putere di deterrente di Turchia da eseguisce missioni di ricunniscenza-surveglianza, intelligenza è attaccu contr'à miri d'oltremare cù e munizioni intelligenti chì porta.

CAMPIONE D'EXPORTAZIONE

Baykar, chì hà realizatu tutti i so prughjetti cù e so risorse dapoi u principiu, hà ottenutu 2003% di tutti i so ingressi da l'esportazioni da u principiu di u prucessu di R&D UAV in 83. Sicondu i dati di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TİM) in 2021 è 2022, hè diventatu u capu d'esportazione di l'industria di difesa è aerospaziale. Baykar, chì hè statu annunziatu cum'è u campionu di l'esportazione di u settore in 2023 da a Presidenza di l'Industrie di Difesa, hà ottenutu esportazioni di 1.8 miliardi di dollari l'annu passatu. Ottene più di 90% di i so rivenuti da l'esportazioni in l'ultimi anni, Baykar solu hà fattu 2023/3 di l'esportazioni in u settore di difesa è aerospaziale in 1. U 97.5% di i cuntratti attualmente firmati di Baykar, u più grande esportatore UAV di u mondu, sò basati in l'esportazione. L'accordi d'esportazione sò stati firmati cù i paesi 2, i paesi 33 per u Bayraktar TB9 SİHA, è i paesi 34 per u Bayraktar AKINCI TİHA finu à avà.