I rapprisentanti di l'industria di i mobili di Bursa sò in Milano

I membri di BTSO cuntinueghjanu à incontru in fiere internaziunali cù KFA Fuarcılık. I rapprisentanti di l'industria di u mobili anu visitatu u Salone Del Mobile, chì si tene in Milanu è hè trà e più grandi è più stabilite fiere di mobili in u mondu. A fiera, chì hà fattu in un spaziu di circa 175 mila metri quatratu, hà riunitu tutti i cumpunenti di u settore sottu un tettu, da i salotti è di pranzu à i mobili d'uffiziu, da tavule è sedie à gruppi di cucina. Salone Del Mobile, ospitatu da Fiera Milano Rho Fair Center, hà accoltu più di 5 mila visitatori per 360 ghjorni.

"L'INDUSTRIA TURCA DEL MOBILE È IN UNA CRESCITA MAJOR"
Rıdvan Loyan, chì hà assistitu à a fiera in nome di a cumpagnia di İtimat Home Design, membru di u Cumitatu Prufessiunali BTSO 38th, hà dettu chì l'industria di u mobili turca hà recentemente fattu un prugressu impurtante in a produzzione è l'esportazioni. Dichjarà chì anu visitatu u Salone Del Mobile Milano cù u scopu di seguità a cumpetizione in u settore, amparà l'aspettattivi di i clienti è purtendu innovazioni à a produzzione, Loyan hà dettu: "Salone Del Mobile hè una fiera chì stabilisce tendenze in l'industria di u mobili cù u so cuncettu è a qualità. . Quì, vedemu e nostre carenze sia per a nostra cumpagnia sia per u nostru settore è pruvemu à compie. In questu sensu, possu dì chì hè una fiera utile chì ci dà idee. disse. Esprimendu ch'elli eranu estremamente soddisfatti di l'urganizazione urganizata da KFA Fuarcılık, Loyan hà continuatu cusì: "KFA Fuarcılık eleva a barra di successu ogni annu. Facenu un travagliu assai prufessiunale è successu. Vulemu ringrazià u nostru presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, u Signore İbrahim Burkay è a squadra di KFA Fuarcılık per u so sustegnu à u nostru settore.

"Avemu un mondu in l'industria di u mobili"
U pruprietariu di a cumpagnia di VRL Furniture, Soydan Varol, hà dichjaratu chì a fiera era assai occupata in quantu à u numeru di i participanti è di i visitori. Nutendu chì hè impurtante di participà à queste fiere in quantu à stabilisce novi cunnessione cummerciale, visione è prestigiu, Varol hà dettu: "A Turchia hè avà trà i più impurtanti attori in u mondu in l'industria di u mobili. Avemu vistu chì simu in prima linea in termini di design, mudellu è qualità à a fiera in Italia. Cum'è una sucietà, realicemu ancu opere di prughjettu di hotel, ristorante è caffè. Esportemu in 32 paesi in u mondu. Attachemu una grande impurtanza à a diversità di u mercatu. Avemu ancu avutu l'uppurtunità di scuntrà cù i nostri clienti attuali è potenziali quì. "Hè stata una visita di fiera estremamente utile." disse.

"A REUNITA PIÙ IMPORTANTE DI L'INDUSTRIA"
U pruprietariu di a cumpagnia di Modesse Mobilya, Mustafa Tunçer, hà dichjaratu chì Salone Del Mobile Milano hè trà e riunioni più impurtanti di u settore in Europa. Dichjarà chì a fiera si distingue trà l'altri fieri cù u so prufilu di i participanti è di i visitori, a qualità è u cuntenutu riccu, Tunçer hà dettu: "Avemu cura di sta fiera. Hè una fiera estremamente impurtante in quantu à seguità innovazioni è guadagnà una visione. Quist'annu, ùn avemu micca osservatu assai innuvazione in quantu à u mobili è u disignu di u produttu cumparatu cù l'anni precedenti, ma era sempre una visita utile ". disse.
Per d 'altra banda, cumpagnie chì volenu participà à viaghji di cummerciale internaziunali urganizati in u scopu di KFA Fuarcılık http://www.kfa.com.tr Pudete ottene infurmazioni detallate nantu à e fiere è dumandà à urganizà fieri ligati à u vostru settore.