I risultati sportivi sò stati incoronati cù Premii in Bursa Nilüfer

U 22e Festival Internaziunale di Sport Nilüfer, urganizatu da a municipalità di Nilüfer, cuntinueghja cù partiti chì sò tenuti in amicizia è fratellanza.

À u festivale, induve i cuncorsi sò stati in 24 rami diffirenti, sta volta ci era eccitazione in handball è tennis table, dopu à volleyball. Un totale di squadre 11 hà cumpetitu per u campiunatu in e categurie junior è stella in i partiti di handball ghjucati à l'Ucevler Sports Facilities. In i partiti ghjucati più di duie mità di 10 minuti per i juniors è 12 minuti per i stelle, e squadre anu fattu cum'è i prufessiunali.

In a categuria di e zitelle, u Private Osmangazi Çamlıca A Team hè vinutu prima, mentre chì u Private Osmangazi Çamlıca B Team hà pigliatu u sicondu postu. In u ramu di handball, induve e Scole Private Osmangazi sò state terze, e Scole d'Algebra anu ancu qualificatu per u quartu postu. In a categuria di i picciotti, in quale a Treasuredaroğlu Özkan Primary School A Team era u campione, Ali Karası Primary School A Team hà classificatu secondu, Private Osmangazi Çamlıca A Team hà classificatu terzu, è Team B hà classificatu quartu. In a categuria di handball di l'omi di stella, a Squadra A di a Scola Secundaria Vahide Aktuğ hè stata prima è a squadra B di a stessa scola hè stata seconda. A Scola Secundaria Ali Durmaz hè stata ancu terza in a categuria di ragazzi stella.

Unu di i rami più populari di a festa di u sport era u tennis di table. I cuncorsi di tennis di tavulinu, in quale un totale di 12 squadre, 48 fimmineddi è 60 picciotti, anu participatu in a categuria di ghjuventù, anu vistu ancu una grande cumpetizione.

Ghjochendu partite di singuli è doppiu, e squadre si battenu per eliminà i so avversari è ghjunghje à a finale. À a fine di i partiti induve e regule di a Federazione eranu valide è ghjucate più di punti 11, Ertuğrul Seyhan Anatolian High School hè diventatu u campionu in a categuria di e ragazze, mentre chì Private 3 Mart Azizoğlu High School hè stata seconda. L'associazione di esportatori di l'automobile MTAL è u liceu Zeki Müren Fine Arts eranu i squadre chì spartevanu u terzu postu. I squadre vincitori anu ricevutu i so trofei è medaglie.