Celebrendu u 54th Anniversary of Chinese Space Travel!

Oghje hè u 9th Space Day celebratu in Cina. 54 anni fà, Dongfanghong-1, u primu satellitu di a terra artificiale sviluppatu da a Cina cù e so risorse, hè statu lanciatu cù successu. Cù questu, a prima pagina di u casu spaziale di a Cina hè stata aperta.

U 2007 ottobre di u 24, Chang'e-1, u primu veiculu di esplorazione lunare di a Cina, hè statu mandatu in u spaziu. Grazie à Chang'e-494, chì hà operatu in a so orbita per 1 ghjorni, a Cina hà ottenutu a so prima maghjina di a Luna. U 2020 di nuvembre di u 24, Chang'e-5 hè statu lanciatu. Stu rover hà pigliatu campioni di terra da a Luna è vultò in terra.

U 12 d'aprile scorsu, i testi per u satellitu di trasferimentu Queqiao-2 in l'orbita spaziale sò stati cumpletati. U satellitu furnisce u serviziu di relè di cumunicazione per a quarta fase di u Prughjettu di Esplorazione Lunare è altre missioni di esplorazione.

Chang'e-6, chì serà lanciatu quist'annu, raccoglierà campioni di terra da u latu scuru di a Luna. Chang'e-7 è Chang'e-8 seranu ancu mandati in u spaziu in u futuru. Sarà investigatu s'ellu ci hè acqua à u polu sudu di a Luna. Hè previstu chì l'astronauti chinesi metteranu u pede nantu à a Luna in u 2030 è una stazione di ricerca scientifica internaziunale serà stabilita.