L'energia nucleare hà righjuntu u so piccu in Cina!

A pruduzzione di l'energia nucleare di a Cina ghjunghjerà à 2023 mila gigawatt-ora in 440, chì rapprisentanu circa 5 per centu di a pruduzzione totale di l'electricità. Questa quantità equivale à salvà 130 milioni di tunnellate di carbone standard è riduce 350 milioni di tunnellate di emissioni di diossidu di carbonu.

In a dichjarazione fatta da a China Atomic Energy Corporation, hè statu spartutu chì ci sò 2023 centrali nucleari in opera in Cina continentale cù una capacità installata tutale di 57 gigawatt à a fine di u 55, è 44 centrali nucleari appruvate o in costruzione cù una capacità installata di 36 gigawatts.

L'Agenzia di l'Energia Atomica hà dichjaratu chì a Cina, chì hà a capacità di custruisce parechje centrali nucleari à u stessu tempu, hà ancu sviluppatu un sapè fà in l'ingegneria, a custruzzione è l'operazione, ponendu una basa solida per u sviluppu di alta qualità di l'energia nucleare.

Cina, chì hà acceleratu u so travagliu nantu à l'energia nucleare in l'ultimi anni, hè attualmente u paese cù a più instalazione nucleare in custruzzione in u mondu. Mentre chì u primu reattore di u mondu di quarta generazione di gasu à alta temperatura sviluppatu da a Cina hè intrutu in u funziunamentu cummerciale, u prugressu stabile hè statu ancu fattu in a custruzzione di picculi reattori modulari è reattori veloci.