Decisione fatta in casu d'accidentu di trenu di Çorlu

Casu d'accidentu di trenu Çorlu
Casu d'accidentu di trenu Çorlu

L'audizione di verdict in u casu riguardanti l'accidentu di trenu in Çorlu, in quale 2018 persone, cumprese 7 zitelli, sò morti in 25, hè statu oghje. In u risultatu di u casu, Mümin Karasu hè statu cundannatu à 17 anni è 6 mesi di prigiò, Nihat Aslan à 15 anni, Levent Muammer Meriçli à 9 anni è 2 mesi, è Nizamettin Aras à 8 anni è 4 mesi.

U ghjornu di a decisione hè ghjuntu per l'accidentu di trenu cum'è u massacru in u distrittu Çorlu di Tekirdağ. Mentre chì una decisione era prevista à l'audizione di u casu di l'accidentu tenuta in ferraghju, l'audizione hè stata posposta à u 25 d'aprile per a causa chì e dichjarazioni di difesa finali di l'accusati ùn sò micca state prese. A decisione hè stata presa in l'udienza tenuta oghje.

E PENALI sò annunziate

In u risultatu di u casu, u primu direttore regionale di u TCDD Nihat Aslan hè statu cundannatu à 15 anni di prigiò, u primu direttore di mantenimentu regiunale di TCDD, Mümin Karasu, hè statu cundannatu à 17 anni è 6 mesi di prigiò, u primu direttore di mantenimentu regiunale di TCDD Nizamettin Aras hè statu cundannatu. à 8 anni è 4 mesi in prigiò, è u Diputatu Manager Responsible for Maintenance Service Areas Levent hè statu cunnannatu à 9 anni è 2 mesi in prigiò Meriçli hè statu cunnannatu à 4 anni è XNUMX mesi. XNUMX accusati sò stati assolti.

7 PERSONE, 25 DI CUI ERA CIDELLU, PERSU A VITA

Istanbul da u distrittu Uzunköprü di Edirne HalkalıU trenu, chì si moveva per andà in , cù 362 passageri è 6 persunale, hà deragliatu è sbulicatu vicinu à u distrittu di Sarılar in u distrittu di Çorlu di Tekirdağ l'8 di lugliu di u 2018.

A lotta per a ghjustizia di Mısra Öz, a mamma di Oğuz Arda Sel, chì hà persu a so vita in l'accidentu, era à l'agenda. Oğuz Arda Sel, chì andò à visità u so babbu è u missiavu, hè mortu in un accidentu à u ritornu da a visita.