L'ugualità hè avanti in una urganizazione gigante

Ci hè una firma di e donne daretu à l'scena di u Turchia Presidenziale Cycling Tour, chì hè unu di i più grandi prughjetti di Turchia cù i so 8 ghjorni, 8 tappe, 1.188 km pista, induve centinaie di persone participanu, fighjatu in tuttu u mondu cun trasmissioni in diretta assistite da squadre famose in u mondu.

Quasi 2024 donne chì travaglianu in TUR 150 in diverse unità cumprese Coordination Race, cumunicazione è media, cumitatu d'arbitri, squadre mediche, direttori di squadra, narrazione di corsa, coordinazione di podium, hosts, fotografi, supportu meccanicu, accreditazione, catering, installazioni è sicurezza, aghjusta. valore à l'urganizazione gigante cù e so sperienze.

Tutta a gestione di i prughjetti di u TOUR, cumpresa a pianificazione di a corsa è di l'avvenimenti, l'inviti di squadra, i publicazioni, a prumuzione è u marketing, a coordinazione cù l'istituzioni, hè realizatu da u coordinatore di prughjetti di a Federazione Turca di Ciclismo Assoc, Prof. Dr. Pınar Arpınar Avşar. Gestione è pianificazione di u prucessu di cumunicazione İpek Özgüden Özen, organizzatore di convoi di gara Karlien Duyssens, medico ufficiale di corsa Esma Pehlivan, cummissariu di gara Emine Koçak, assistente di cronometraggio Mürrüvvet Tokur, presentatore è commentatore di gara Başak Koç, ufficiale di stampa Birgül Pullukçu, coordinatore di podium Sena Olçok, protocolu di podium Decine di donne ghjucanu un rolu chjave, cù nomi cum'è Elif Rana Olçok, coordinatore, è Hanife Tuğba Karataş da a squadra di supportu di serviziu neutrale Shimano.

U Prof. Dr. Pınar Arpınar Avşar di a Federazione Turca di Ciclismo Assoc: "In l'ultimi anni, e corse di e donne di l'urganisazioni giganti cum'è Tour de France (Tour di Francia) è Giro d'Italia (Tour d'Italia) . "Cumu u Tour Ciclista Presidenziale in Turchia si avvicina à u so 60u anniversariu, hè ora di l'edizione femminile", disse.