23 d'aprile Celebratu cù una Cerimonia in Dilovası

U 23 anniversariu di u 104 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli hè statu celebratu cun entusiasmu in Dilovası. I cerimonii cuminciaru cù a piazza di ghirlande nantu à u munumentu di Atatürk davanti à u palazzu di u guvernu Dilovası. U guvernatore di u distrittu Dr Metin Kubilay, u sindaco Ramazan Ömeroğlu, u capu di a polizia distrettu Turgut Yazıcı, u cumandante di a gendarmeria di u distrittu Sait Arı, u direttore di u distrittu di l'Educazione Naziunale Balay, è ancu i capi di distrettu di partiti pulitichi, direttori d'istituzione, membri di u cunsigliu municipale, capi di quartiere, scola. i dirigenti anu assistitu à a cerimonia, i prufessori, i studienti, l'urganisazioni non governamentali è i citadini. Mentre a cerimonia davanti à u munumentu Atatürk hà finitu cù un mumentu di silenziu è dopu a lettura di l'Innu Naziunale, e cerimonii di celebrazione cuntinueghjanu à u Martyr Nihat Karadaş Stadium.

Türkiye s'arrizzò nantu à e spalle di i nostri figlioli

A cerimonia, partita da u Martyr Nihat Karadaş Stadium, hà iniziatu cù un mumentu di silenziu è dopu a lettura di l'Innu Naziunale. U Direttore Distrettuale di l'Educazione Naziunale Murat Balay, chì hà fattu u discorsu d'apertura di a ceremonia, hà dettu: "Cari figlioli, a speranza, a gioia è l'assicuranza di a Republica di Turchia è a nostra Grande Nazione; "Felicitate u 104th anniversariu di a creazione di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli di tutti i zitelli di Turchia è di u mondu cù i mo sentimenti più sinceri. A Gran Assemblea Naziunale di Turchia, unu di i simboli più impurtanti di a nostra gloriosa storia da u passatu à u presente, cuntinueghja per sempre à esse u simbulu di a vulintà naziunale, a sovranità naziunale, a demucrazia è l'indipendenza, cum'è hè stata per 104 anni. U spiritu di u 23 d'aprile di u 1920, a nostra determinazione è determinazione per l'indipendenza, è a nostra fede in a nostra unità è sulidarità sò a nostra più grande fiducia chì trasmettemu à e generazioni future. In più di esse u simbulu più impurtante di a demucrazia, a vulintà naziunale è a sovranità di a nazione, u 23 d'aprile hè ancu un signu di u valore chì a nostra nazione attache à i so figlioli è a so fiducia in a so ghjuventù. U rigalu di u 23 d'aprile, un puntu di svolta in a nostra storia, à i zitelli cum'è una festa da Gazi Mustafa Kemal Atatürk hè diventatu un simbulu di a fede di a nostra nazione in i nostri figlioli. Hè u nostru duvere di crià i nostri figlioli cum'è persone chì amanu u so paese è a nazione, travaglianu è pruducenu per elli, è di fà li citadini onorevoli è onesti di a Republica di Turchia rispettata è putente in u mondu. "A Turchia risurrerà nantu à e spalle di i nostri zitelli è ghjovani, è ghjunghjerà i so scopi 2053 è 2071 cù u so dinamisimu è entusiasmu", disse.

FESTEMU AMERAMENTI A NOSA GAIA 23 APRILE

U sindaco di Dilovası Ramazan Ömeroğlu, chì dopu hà pigliatu u podium, hà dettu in u so discorsu: "Oghje, celebremu u 104 anniversariu di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, chì celebremu cù gioia, entusiasmu è orgogliu, una volta di più, per guidà à bontà, benessiri è bellezza per tutta a nostra nazione è l'umanità ". U 23 d'aprile hè u nome di u ghjornu chì a sovranità hè stata datu incondizionatamente à a nostra nazione cù l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale Turca ... 23 d'aprile hè u nome di u ghjornu chì a lotta di a nostra nazione per l'esistenza cù a Guerra di l'Indipendenza hè stata scritta in a storia in lettere d'oru... U 23 d'aprile ùn hè micca solu una data per noi. Hè un puntu di svolta. Hè u nome di rompe e catene chì i putenzi imperialisti volenu impone à a nostra nazione... Dopu à quellu ghjornu maiò, una nazione chì hà cridutu in a vittoria è u successu è hà dimustratu à u mondu sanu cumu superà e grande difficultà in unità è sulidarità. U nostru desideriu maiò hè di sparte l'entusiasmu è l'alegria di u 23 d'aprile, chì hè passatu in a storia cum'è u primu è unicu ghjornu di u zitellu in u mondu, cù tutti i zitelli di u mondu è di fà li sparte in a nostra felicità. In ogni casu, in parechje parte di u mondu, i nostri figlioli, chì si meritanu di esse felici è di riri à u massimu, perdenu a so vita in guerri, miseria è miseria. In particulare in Palestina è Gaza, i nostri figlioli sò stati ammazzati è a so vita pigliata da elli ogni ghjornu, è u mondu guarda solu. Sfurtunatamente, sta situazione rende a nostra gioia è l'entusiasmu u 23 d'aprile agrodolce. U nostru solu desideriu hè chì tutti i zitelli di u mondu campanu una vita in pace è tranquillità... Sò cuscente è cuscente chì avemu assai travagliu da fà in questu sensu. Cum'è a municipalità di Dilovası, sustenemu i nostri figlioli in ogni campu. Seremu sempre quì per elli. Ùn vi ne preoccupate, implementeremu i nostri prughjetti materiali è spirituali per a so felicità è a pace. Infine, vogliu finisce u mo discorsu cù e seguenti parolle di u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk. '' Picculi signore, signori ! Siete tutti una rosa, una stella è una luce di successu per u futuru. Purtate a cità nativa à a vera luce

Tu sì quellu chì annegarà. Pensate à quantu hè impurtante è preziosu chì site è travaglià in cunseguenza. Aspittemu assai da voi. '' dissi.

I FIGLI SONU A SECURITÀ DI U NOSTRE FUTURU

L'ultimu parlante in u prugramma era u guvernatore di u distrittu Dilovası Dr. In u so discorsu, Metin Kubilay hà dettu: "Durante a Guerra di l'Indipendenza, a nostra amata nazione hà luttatu in grande unità, hà ottinutu a vittoria è hà dichjaratu a nostra Republica. A nostra Gran Assemblea Naziunale di Turchia, chì hè stata stabilita u 23 d'aprile di u 1923 cù u principiu di "A sovranità appartene incondizionatamente à a nazione", hà dichjaratu à u mondu sanu a nostra determinazione è determinazione per a piena indipendenza. In verità, a nostra amata nazione hà scrittu epica dopu epica da u ghjornu chì hè intrutu in u palcuscenicu di a storia è ùn hà mai accettatu di campà in cattività. Hè ancu di particulari impurtanza chì oghje hè l'unicu ghjornu di i zitelli in u mondu. Perchè u zitellu hè u futuru, u zitellu hè u sviluppu, l'aumentu è u zitellu hè a fiducia. L'orizzonti di a nostra nazione s'allarganu cun voi, è u futuru di u nostru paese s'alzarà nantu à e vostre spalle. L'assicuranza di u nostru avvene sò voi, i nostri figlioli amati. Hè per quessa Ataturk hà dichjaratu un ghjornu cum'è una festa per tutti i zitelli è l'hà rigalatu. Dunque, a nostra aspittà di voi hè chì sapete u valore di stu rigalu, travaglià dura è elevà u nostru paese sopra u livellu di e civilisazioni cuntempuranee. U più grande sfida per noi adulti hè chì vi guidamu è vi dirigemu in questa strada. Questu serà u nostru orgogliu è onore. Cù sti sentimenti è pinsamenti, avemu una volta di più cummemorazione di Gazi Mustafa Kemal, u primu presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, è tutti i nostri martiri è veterani chì anu sacrificatu vuluntariamente a so vita in a realizazione di a nostra Indipendenza è Sovranità, cù misericordia è gratitudine, mentre cummemurà u 23 April Day National di i nostri amati figlioli è tutta a nostra nazione "Felicitu di tuttu u Sovereignità è u ghjornu di i zitelli", disse.

I STUDENTI RICEVU I SO PREMII

Dopu à i discorsi, e spettaculi è puesie preparate da i studienti sò stati assai apprezzati. Mentre i drammi di a squadra di folklore anu ricevutu assai applausi da l'audienza, i premii sò stati dati à i studienti chì vincenu i cuncorsi di cumpusizioni, puisia è pittura u 23 d'aprile da u guvernatore di u distrittu Dr Metin Kubilay, u sindaco Ramazan Ömeroğlu è altri membri di u protocolu.