DOSİDER hà discututu u futuru di u settore di u riscaldamentu in Ankara

U Green Deal, pompe di calore, suluzioni hibridi, sviluppi in u mercatu di gas naturale è vendite di prudutti di seconda mano eranu i punti principali di e negoziazioni.

U Cunsigliu di Amministrazione di DOSİDER, chì hà fattu una seria di visite in Ankara, hà tenutu discussioni impurtanti nantu à l'evoluzione attuale è u futuru di u settore. Durante e visite, u presidente di l'Autorità Reguladora di u Mercatu di l'Energia (EPDK) Mustafa Yılmaz, u Capu di u Dipartimentu di l'Energia di EMRA Hüseyin Daşdemir, u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia Direttore Generale di l'Industria Prof. Dr. U Cunsigliu di Amministrazione di DOSİDER hà riunitu cù İlker Murat Ar, Ufficiale di Başkentgaz è u Ministeru di Cummerciu di Prutezzione di i Consumatori è Surveglianza di u Mercatu è Direttore Generale di Inspezione Avni Dilber, è hà discututu l'evoluzione è e prublemi attuali riguardanti u settore è hà spartutu i so suggerimenti.

22 aprile 2024 Ankara

U Cunsigliu di Amministrazione di DOSİDER (Associazione di Industrialisti è Imprenditori di Dispositivi di Riscaldamentu) hà scontru cù attori impurtanti di u settore attraversu una serie di visite à Ankara. Durante e visite, i punti di vista sò stati scambiati nantu à u futuru di u settore è i prublemi attuali.

Delegazione DOSİDER, custituita da u presidente di u Cunsigliu Ekrem Erkut è chì accumpagna Ufuk Atan, Ali Aktaş, Hakan Akay, Bedri Dilik è Sencer Erten, Autorità Reguladora di u Mercatu di l'Energia (EPDK), Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, Başkentgaz è Ministeru di Cummerciu Prutezzione di i Consumatori è Surveillance di u Mercatu è Visitò a Direzzione Generale di Audit.

A prima visita hè stata à EMRA

U primu puntu di visita di a Delegazione DOSİDER in Ankara era EPDK. Dopu avè felicitatu Mustafa Yılmaz per esse rielettu cum'è presidente di EMRA, infurmazione hè stata data nantu à u documentu di Visione è Strategia Futura, chì hè statu preparatu da DOSİDER in dicembre 2023 è lanciatu in u so avvenimentu di u 30 anniversariu. Durante a riunione, e valutazioni sò state fatte nantu à l'efficienza energetica, chì hè u prublema attuale di u settore, l'usu di i prudutti d'energia rinnuvevuli, u sviluppu di suluzioni ibridi è i dispusitivi di pompa di calore. In ogni casu, hè statu dichjaratu chì u gasu naturale hè sempre a fonte d'energia più impurtante per u nostru paese è mantene a so impurtanza per parechji anni.

In u scopu di e visite, a delegazione hà scambiatu opinioni cù u Capu di u Dipartimentu di l'Energia di EMRA Hüseyin Daşdemir nantu à u futuru di u settore di u riscaldamentu è l'evoluzione attuale.

U sustegnu tutale da u Ministeru di l'Industria

A seconda parte di u prugramma Ankara di a Delegazione DOSİDER includeva u Ministeru di l'Industria. A delegazione hà assistitu da u Direttore Generale di l'Industria di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, Prof. Dr. İlker Murat Ar l'hà visitatu in u so uffiziu è hà spressu i so desideri di successu in u so novu postu. I punti di vista mutuali sò stati scambiati in quantu à i sviluppi in u settore di l'aria condizionata è i dispusitivi di pompa di calore, chì l'usu hè diventatu più diffusu ghjornu per ghjornu. Hè stata valutata per fà studii cumuni in quantu à u marketing è u cuntrollu di sti dispusitivi cù certi standard. A delegazione di DOSİDER hà ancu suscitatu i risichi posti da a vendita di caldaie combi d'occasione in quantu à a sicurezza di l'usu di u gasu naturale è hà dichjaratu chì i studii duveranu esse realizati nantu à questu tema.

U Diputatu General Manager di l'Industria Serkan Çelik hè statu ancu visitatu à u Ministeru di l'Industria, cù a participazione di Dinçer Gonca, Capu di u Dipartimentu di l'Industria di Macchine, è una placca commemorativa di u 30th Anniversary hè stata presentata. Mentre chì i prublemi nantu à l'agenda sò stati discututi in questa riunione, un accordu hè statu ghjuntu per aumentà più a cooperazione per u sviluppu di u settore.

Visita à Başkentgaz

Unu di i centri di visita di a Delegazione DOSİDER era Başkentgaz. Durante a riunione cù Başkentgaz Chief Executive Officer Emre Torun, Deputy General Manager Işık Deniş, Operations Manager İlker Tınaz è Internal Installation Manager Mustafa Coşkun, i sviluppi in quantu à e cumpagnie di distribuzione di gas sò stati valutati. I prublemi sperimentati da e cumpagnie di distribuzione di gas in u campu è i piani d'investimentu di Başkentgaz è e aspettative per u 2024 sò stati discututi. A Delegazione DOSİDER hà dettu specificamente i cuntributi di e pratiche implementate da Başkentgaz finu à a data à l'usu sicuru di u gasu naturale è hà spressu e so opinioni in quantu à a continuazione di queste pratiche.

Visita à u Ministeru di u Cummerciu

L'ultima tappa di u Cunsigliu di Amministrazione di DOSİDER in Ankara era u Ministeru di u Cummerciu. A delegazione hà visitatu Avni Dilber, Direttore Generale di Prutezzione di u Cunsumu è Surveglianza di u Mercatu è Inspeczione di u Ministeru di u Cummerciu, è hà manifestatu a so gratitùdine per a so participazione à l'avvenimentu di u 30th Anniversary. I partiti anu decisu di riunite u più prestu pussibule è urganizà un attellu induve discuteranu in dettagliu i prublemi riguardanti a vigilazione di u mercatu di u settore.

U presidente di DOSİDER Ekrem Erkut: I primi passi di a nova era sò stati fatti

Ekrem Erkut, presidente di DOSİDER di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dettu u seguente mentre evaluava e visite in Ankara:

"Queste visite chì avemu fattu in Ankara ci anu permessu di ottene infurmazioni impurtanti nantu à u futuru di a nostra industria è i sviluppi attuali. In i nostri scontri cù i funzionari di l'Autorità Reguladora di u Mercatu di l'Energia, u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, Başkentgaz è u Ministeru di u Cummerciu, avemu scambiatu opinioni nantu à prublemi impurtanti ligati à u settore. Avemu spressu l'opinioni è e dumande di u settore nantu à tematiche cum'è u Green Deal è u target di carbone zero, pompe di calore è sistemi ibridi, sviluppi in u mercatu naturali, vendite di apparecchi di seconda mano è risichi di sicurezza. Inoltre, cum'è DOSİDER, avemu infurmatu i nostri interlocutori nantu à u travagliu chì avemu fattu in a regione dopu à u terrimotu. Duranti stu prucessu, i nostri cumpagnii membri mantenenu più di 40 mila dispositi in a regione è i purtonu in cundizione di travagliu sicuru. Cum'è una ONG chì rapprisenta u 95 per centu di u nostru settore, continueremu à travaglià è pruduce valore aghjuntu per u nostru paese in u periodu à vene. Cridemu chì queste visite à Ankara seranu u principiu di una nova era. Avemu fattu i nostri primi passi. '' disse