Elektra Elektronik furnisce soluzioni energetiche à più di 6 paesi in 60 cuntinenti

Elektra Elektronik, chì participa in prughjetti cum'è Burj Khalifa, China High Speed ​​Train Project, Guangzhou Wastewater Project, NATO Belgium Facilities, hà ancu aghjustatu un gigante fabricatore d'automobile tedescu à a so cartera.

Elektra Elektronik hè posizionata cum'è a cumpagnia di punta in u settore di trasformatori è reattori di bassa tensione in Turchia in quantu à a capacità di produzzione, u numeru di impiegati è a tarifa d'esportazione. A cumpagnia furnisce partenarii di suluzione à parechje istituzioni sia in u nostru paese sia in più di 6 paesi in 60 cuntinenti differenti, cù u so trasformatore, reactore, elementi feriti, qualità energetica è suluzioni elettroniche di putenza in a so cartera. Dichjarà chì offrenu prudutti standard europei à u mercatu cù un prezzu accessibile, u Direttore Generale di Elektra Elektronik, İlker Çınar, hà enfatizatu chì travaglianu cù giganti mundiali in una vasta zona chì si estende da u Mediu Oriente à a Cina, in particulare i paesi di l'UE.

Elektra Elektronik, chì esporta i trasformatori domestici di bassa tensione è i prudutti di reattori pruduciuti in a so fabbrica in Istanbul in diversi cuntinenti è paesi di u mondu, face a diferenza cù u so putere di ingegneria turca. Frà i prughjetti più impurtanti in quale a cumpagnia hè un cumpagnu di suluzione: Burj Khalifa, Prughjettu di Ferrovia d'Alta Velocità Chine, Prughjettu di Acque Reflue di Guangzhou è Impianti di l'OTAN in Belgio. U Direttore Generale di Elektra Elektronik, İlker Çınar, hà dichjaratu ch'elli, cum'è una sucietà, sò orgogliosi di intraprendere grandi prughjetti in diverse geografie chì varienu da a Cina à a Spagna, da a Francia à a Nova Zelanda, è hà aghjustatu chì cercanu di rinfurzà a so pusizione strategica in l'arena internaziunale. aghjustendu recentemente un altru fabricatore di l'automobile tedescu à a so cartera hà annunziatu chì cuntinueghjanu.

A cumpagnia, chì hè intrutu in u mercatu europeu, diventerà ancu più forte in America è in Australia.

Dichjarà chì a distribuzione di vendita cuntinueghja cum'è 50 per centu naziunale è 50 per centu à l'esteru, İlker Çınar hà valutatu u successu di l'esportazione di a cumpagnia cù e parolle seguenti: "Quandu valutemu a nostra tarifa d'esportazione in sè stessu, pudemu dì chì u 60 per centu di e nostre vendite internaziunali sò cumposti. di i paesi europei. U mutivu più impurtante per questu hè chì l'Europa si trova in u core di l'industria è i nostri prudutti sò usati soprattuttu in u settore industriale. Cina hè ancu trà i mercati attrattivi per noi per via di u so sviluppu industriale. L'Asia è u Far East copre u 10 per centu di e nostre esportazioni. A proporzione restante hè custituita da i paesi sudamericani è di u Mediu Oriente. Dopu à a pandemia, i nostri mercati d'esportazioni anu ancu diversificatu. Novi clienti da l'America è l'Australia si sò uniti à a nostra cartera durante u periodu pandemicu. "Vulemu rinfurzà queste regioni in 2024 è fora".

Agisce cum'è un cumpagnu di suluzione à i giganti mundiali cù suluzioni à altu valore aghjuntu.

Sottulineendu chì si distinguenu in l'esportazioni cù suluzioni di altu valore aghjuntu cum'è suluzioni di qualità energetica, reattori, trasformatori d'isolazione in u gruppu marinu, filtri armonichi attivi è SVG, Çınar hà spiegatu chì a so ricca cartera di prudutti forma a basa per l'attività cummerciale à l'estero: Elektra Elektronik, usemu e tecnulugia chì pruduciamu in u nostru paese in u mondu sanu. À questu puntu, i grandi prughjetti è investimenti chì avemu fattu in i mercati internaziunali sò assai impurtanti per noi. Ricertamenti, avemu ghjuntu à u primu pianu cù i nostri prughjetti marittimi è ferroviari è simu un cumpagnu di suluzione à i giganti mundiali in questu sensu. Per l'ultimi dui anni, avemu negoziatu cù i paesi sviluppati in a custruzzione navale cum'è Norvegia, Spagna è Cina per i trasformatori marini. À questu puntu, continueremu à realizà e nostre attività à l'esteru in u modu più currettu è à purtà a cumpetenza di Turchia in produzzione è ingegneria oltre e fruntiere.

Scopu di marcà u putere di l'ingegneria naziunale in l'arena glubale

Çınar hà dettu chì, dicendu chì si trovanu strategicamente preziosu per pusà u putere di l'ingegneria naziunale cum'è una marca; "Essa un Centru R&D ci hà rinfurzatu assai in termini di ingegneria. U nostru staffu di ingegneria hà guadagnatu è cuntinueghja à guadagnà una sperienza seria di l'industria grazia à i nostri studii di R&D in corso. Quandu guardemu, simu a prima è l'unica cumpagnia in Turchia chì produce Filtru armonicu attivu è prudutti SVG. Continuemu ancu à travaglià nantu à i nostri prughjetti TÜBİTAK per novi gruppi di prudutti. Durante u sviluppu di sti prughjetti, tenemu in contu ogni feedback da i nostri clienti in più di 60 paesi in u mondu. Hè assai impurtante per noi di vede e dumande è i bisogni in e regioni. Per dà un esempiu, u pruduttu Active Harmonic Filter hè natu in u risultatu di a dumanda di u nostru cliente esistenti. "À questu puntu, a nostra priorità serà di cuntinuà à leghje a dinamica di u settore, prevedendu i bisogni di u mercatu, è adattendu rapidamente à e diverse cundizioni di u mercatu cù u nostru staffu forte è studii di R&D", disse.