A gioia di primavera in u Santuariu d'uccelli di Kızılırmak Delta

automaticamente

A fauna è a vegetazione in u Santuariu d'uccelli di Kızılırmak Delta, situatu in Samsun è nantu à a Lista Tentativa di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO, hè diventatu più animatu cù l'arrivu di a primavera. Circa 7 500 persone anu visitatu u delta, chì hè diventatu biancu cù margherite d'acqua, durante a festa di Eid al-Fitr.

Cù l'arrivu di a primavera, una festa visuale hè sperimentata in u Santuariu d'uccelli di Kızılırmak Delta, una di e zone umide più impurtanti di Turchia. L'imaghjini degne di cartolina sò stati creati in u delta coperto cù margherite d'acqua è fiori culuriti. U delta, chì hè statu visitatu da circa 2023 mila persone in 100, hà accoltu circa 7 500 visitatori durante a festa di Eid al-Fitr. In u delta, chì attrae i turisti lucali è stranieri, a densità radduppia, soprattuttu in i weekend.

L'INTERVENZIONE UMANA IN A VITA NATURALE HA MINIMIZATA

Situatu à i cunfini di i distretti 19 Mayıs, Bafra è Alaçam di Samsun, cù una superficie di 56 mila ettari, Kızılırmak Delta Bird Sanctuary hè unu di i punti più impurtanti induve a fauna salvatica hè prutetta in Turchia. U 13 d'aprile di u 2016, l'intervenzione umana in a vita naturale hè stata minimizata cù e pratiche realizate da a Municipalità Metropolitana di Samsun in u Santuariu d'uccelli di Kızılırmak Delta, chì era inclusu in a Lista Tentativa di u Patrimoniu Mondiale di l'Organizazione per l'Educazione, a Scienza è a Cultura di e Nazioni Unite (UNESCO).

2023 MIL PERSONE VISITATE IN 100

I visitatori di u Santuariu d'uccelli di Kızılırmak Delta, induve un feedback pusitivu hè statu ricevutu rapidamente da i sforzi di conservazione di a Municipalità Metropolitana di Samsun, ponu visità u delta solu cù biciclette, biciclette elettriche è veiculi alimentati da batterie. In questu cuntestu, hè statu dichjaratu chì circa 2023 mila persone anu visitatu u delta in u 100.

Cù e misure implementate, u nùmeru d'acelli è altri animali salvatichi in u delta aumenta ogni annu, è l'acelli migratori ponu esse osservati intensivamente in u delta.

'HÈ UNA ZONA MASSIMA IMPORTANTE PÀ U NOSTRU PAESE'

Dichjarà chì u Santuariu d'uccelli di Kizilırmak Delta hè una di e zone più speciali induve a vita naturale è a fauna salvatica sò prutette in Turchia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Halit Doğan, hà dettu: "U Santuariu di uccelli di Kizilirmak Delta hè un puntu impurtante per a nostra cità è per u nostru paese. Vulemu più persone in u nostru paese è à l'esteru per vede è esse infurmatu nantu à sta zona speciale induve a fauna salvatica hè prutetta è tutte e misure sò implementate in questu cuntestu. Cum'è a Municipalità Metropolitana, ci sforzemu di furnisce u megliu serviziu à i nostri invitati è di assicurà a prutezzione di a regione meravigliosa naturale. A regione, chì attrae una grande attenzione da l'osservatori d'uccelli, i fotografi è i amatori di a natura, hà un aspettu verde è culurita, soprattuttu in primavera. "Invitu i mo cari concittadini è i turisti lucali è stranieri chì venenu in a nostra cità da fora di a pruvincia per visità u Santuariu d'uccelli di Kızılırmak Delta", disse.

HOST 365 SPECIES SEPARATE

Kızılırmak Delta Bird Sanctuary, chì hè nantu à a Lista Temporanea di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO, ospita 24 di e 15 spezie d'uccelli in periculu d'estinzione è 500 di e 365 spezie d'uccelli vistu in u paese, cù a so diversità di l'habitat è a populazione ricca di fauna. U delta, induve 140 spezie d'acelli riproducenu, hè nantu à a strada di più di 7 milioni d'acelli migratori annu. Ospitu millaie di cicogne, soprattuttu in a stagione di primavera.