Yeken hà datu struzzioni per i zitelli in Güzelbahçe

Dà istruzzioni per i zitelli, u sindaco di i zitelli Yeken hà dettu: "Vogliu ringrazià u sindaco di Güzelbahçe, Mustafa Günay, chì hà guadagnatu u cori di u populu cù u so pudore è u so travagliu duru, è u cori di i ghjovani è di noi i zitelli cù a so lingua di cumunicazione, per i so servizii ".

U sindaco Günay hà cedutu u so postu di l'uffiziu à Masal Yeken, un studiente di 23u gradu in a scola primaria di u guvernatore Kazım Paşa, à l'occasione di u 4 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. Accolta i zitelli in u so uffiziu, u sindaco Günay hà dumandatu à u presidente di i zitelli Masal Yeken, chì si pusò in u so sediu, s'ellu avia struzzioni. U presidente di u zitellu Masal Yeken si pusò nantu à a sedia di l'uffiziu è hà fattu dichjarazioni. "Prima di tuttu, vogliu ringrazià u nostru presidente Günay cù i mo auguri più sinceri in nome di tutti i zitelli. Prima di tuttu, vogliu ringrazià u sgiò Mustafa Günay, u veru pruprietariu di a pusizione chì hè statu elettu sindaco di Güzelbahçe, cù i mo auguri sinceri in nome di tutti i zitelli. "In nome di tutti i zitelli di Güzelbahçe, vogliu ringrazià è sprime u mo rispettu per avè datu stu onore", disse. Celebrendu u 23 d'aprile u ghjornu di i zitelli, u rigalu di Atatürk à tutti i zitelli di u mondu, Yeken cuntinuò e so parolle cusì: "Cummeremu cù misericòrdia u Fundatore di a Republica di Turchia, Gazi Mustafa Kemal Atatürk, è tutti i so cumpagni d'arme, i nostri martiri. è i veterani. Amparamu à prutege u nostru paese, a nostra bandiera, à amà a ghjente, à esse travagliadori è onestu da i nostri preziosi genitori è preziosi maestri. Cum'è i zitelli d'oghje è l'adulti di dumane, purteremu sta bandiera chì avemu ricevutu da voi in i più belli lochi di u nostru paese. Saremu degni di a fiducia, u valore è l'amore chì ci mostra. Felice Sovranità Naziunale è Ghjornu di i zitelli, induve a pace abbraccia u mondu sanu è tutti i zitelli nantu à a terra sò in termini uguali ".

"U FUTURU DI UNA CITTA DEVI ESSERE CUSTRUITA SULLA GIOVANI È I ZIUDELLI"
Yeken hà dichjaratu chì l'Uffiziu di u Sindaco hè una pusizione impurtante è chì a so basa hè u serviziu à u publicu, è hà dettu: "Cum'è a municipalità, hè a nostra priorità di sustene i zitelli in i spazii induve si ponu divertisce è migliurà in questu periodu, in sicurità ". Prugemu attività culturali è fisiche in campi sportivi, corsi, parchi, biblioteche. Realizzeremu u prughjettu d'investimentu in cunseguenza. Sapemu chì l'avvene di una cità deve esse custruitu nantu à i ghjovani è i zitelli. Averemu i nostri scopi in questa direzzione. Istituzioni chì furnisce educazione è furmazione sò una parte impurtante di questi. Hè per quessa chì daremu tuttu u sustegnu chì pudemu à e nostre scole. Prima di lascià u so postu per ellu stessu, hà guadagnatu u cori di u populu cù a so modestia è u so travagliu duru, è u core di i ghjovani è di noi zitelli cù a so lingua di cumunicazione. Vogliu chì u sustegnu di a Municipalità di Güzelbahçe per l'istituzioni educative cuntinueghja, vogliu dichjarà chì a scola induve studia hè una di e prime scole in Güzelbahçe, è vogliu esse eliminate e carenze relative à a mo scola. Vi li prisintàremu in una lista. Sò sicuru chì vi mustrarà a sensibilità necessaria. "Pensu ancu chì saria ghjustu per a nostra municipalità di dimustrà a sensibilità necessaria à i nostri cari amichi chì campanu in e strade è di risolve i prublemi di l'alimentariu è di l'alloghju di i nostri cari amici", disse.

U sindaco di Güzelbahçe, Mustafa Günay, hà dettu: "Inviamu immediatamente e carenze in a lista chì avete datu à i nostri dirigenti, è avemu da cumincià à travaglià meticulosamente per eliminà tutte e carenze u più prestu pussibule".