Iniziate e spedizioni turistiche di Diyarbakır Express

Touristic Diyarbakır Express, chì serà operatu nantu à a Linea Ferroviaria Ankara-Diyarbakır, hè stata mandata à u so primu viaghju cù una cerimonia cù a participazione di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu, Direttore Generale di a Republica di Ferrovie Statali di Turchia (TCDD). Veysi Kurt è i membri di u protocolu.

U Ministru Uraloğlu, à a "Cerimonia d'addiu Turisticu Diyarbakır Express", chì hà iniziatu u so primu viaghju sta stagione da a Stazione Storica di Ankara, hà dettu chì anu iniziatu i voli Turistici Diyarbakır Express per offre rotte alternative à u cuncettu "Turistic Eastern Express". , chì passa per e terre uniche di l'Anatolia è serve per scopi turistici. Uraloğlu hà enfatizatu chì viaghjà cù l'Express Turisticu Orientale hè diventatu assai populari è hà dichjaratu chì questu viaghju, chì hè un favuritu di viaghjatori è dilettanti di fotografia, hè andatu oltre e fruntiere è diventa una strada d'interessu per i turisti stranieri. Dichjarà chì ci hè un grande interessu in l'espresso, Uraloğlu hà dettu: "Ci sò rotte ferroviarie còmode in u nostru paese, fora di a strada Turistica Orientale Express. I Treni d'Alta Velocità (YHT) ghjunghjenu 11 cità direttamente, è 9 cità indirettamente via trasportu cumminatu cù cunnessione di treni o autobus. "Hè ancu pussibule di esplurà quasi ogni angulu di a nostra patria celeste cù treni di linea regiunale è principale operati nantu à e nostre linee cunvinziunali cù infrastruttura è superstruttura mejorate".

Dichjarà chì anu aghjustatu i servizii "Turistic Eastern Express" à l'Eastern Express, chì hà attiratu una grande attenzione cum'è una di e 4 più belle rotte di treni in u mondu, u 29 di maghju 2019, Uraloğlu hà fattu a seguente valutazione: "2023 mila. 2024 persone viaghjàranu cù stu trenu in a stagione invernale 11-611 ". I nostri passageri sò tornati cun boni ricordi. Cuntribuitu à a vita ecunomica, suciale è culturale di parechje cità longu u percorsu. Inoltre, avemu offrittu un'altra alternativa à i viaghjatori chì operanu treni righjunali turistici trà Kars è Erzurum durante a stagione invernale. Aghjunghjemu u Touristic Diyarbakır Express à questi viaghji. U nostru trenu Turisticu Diyarbakır Express viaghjà nantu à a pista Ankara-Diyarbakır cù una lunghezza di linea di 1051 chilometri. U trenu hè custituitu da 180 letti è 9 carru di pranzu cù una capacità di 1 persone.

AMU AUMENTU A NOSA RETE FERROVIARIA A 13 MIL 919 KILOMETRI

Uraloğlu hà spiegatu chì u trenu parterà da Diyarbakır à Ankara à 21 dumenica 12.00 d'aprile, è chì ci sarà una tappa di 3 ore in Malatya in u viaghju Ankara-Diyarbakır, 4 ore in Elazığ è 3 ore in Kayseri per scopi turistici. in u viaghju Diyarbakır-Ankara Ellu hà dettu chì serà datu. Sottulineendu chì l'Express hà da cuntribuisce à l'ecunumia di a regione, in particulare in destinazioni Malatya è Yolçatı, induve darà l'uppurtunità di piantà è visità per un bellu pezzu, Uraloğlu hà dettu: "U rinfurzà ancu a cumunicazione culturale offrendu l'opportunità di vede i valori storici è culturali è meraviglie naturali in questi lochi longu u percorsu ". disse.

Uraloğlu hà dichjaratu chì ci sò rotte di treni micca solu in u paese, ma ancu à l'esteru per quelli chì amanu viaghjà, è hà dettu chì ghjunghje in l'Europa cù u Trenu Istanbul-Sofia hè economicu è còmode. Indicà chì i treni turistici offrenu à i citadini è à l'ospiti chì venenu in Turchia da l'esternu un avvenimentu chì coincide cù u novu seculu di u paese, Uraloğlu hà dettu: "In più, u Ministeru di a Cultura è u Turismu, l'Associazione di l'Agenzie di Viaghju Turche, l'urganisazioni non governamentali è l'urganisazione. organizzazioni non governamentali, in particulare u Ministeru di a Cultura è u Turismu, l'Associazione di l'Agenzie di Viaghju Turche, è "U nostru travagliu cù l'istituzioni pertinenti cuntinueghja". disse.

Uraloğlu; Ellu hà dichjaratu chì anu ancu messu in serviziu linee di treni chì fluttuanu in geografie uniche cum'è l'espressi di l'Est, i Laghi è u Sud Kurtalan. Dichjarà chì daranu à parechji citadini, ghjovani curiosi è invitati stranieri l'uppurtunità di viaghjà in treni turistici in u futuru, Uraloğlu hà dettu: "Se ùn aviamu micca investitu in ferrovie, ùn saria micca pussibule di parlà di treni turistici, innovatori. ferrovie è a cultura di i treni oghje. In l'ultimi anni 22, sottu a dirigenza di u nostru presidente, avemu creatu una atmosfera di primavera in e ferrovie è ricuperatu l'eccitazione. Avemu investitu 22 miliardi di dollari in ferrovie in 57 anni. Avemu custruitu a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì hè u ligame più impurtante di l'iniziativa "Una Strada, Una Cintura", chì hà da scopu di rinvià a storica Strada di Seta. Cù stu prughjettu, avemu creatu u corridore ferroviariu internaziunale più sicuru, più curtu è ecunomicu da Londra à Pechino cù MARMARAY, chì permette u trasportu ferroviariu ininterrottu trà i cuntinenti asiatichi è europei. Da u 2002, avemu aghjustatu circa 10 mila chilometri di ferrovia, cumprese 948 mila 2023 chilometri di linee YHT è treni à alta velocità, à i 2 mila 251 chilometri di lunghezza ferroviaria chì avemu pigliatu in 3. Avemu aumentatu a nostra rete ferroviaria à 13 mila 919 chilometri. Avemu introduttu u nostru paese à l'operazione YHT, facendu u 6u operatore di treni d'alta velocità in Europa è u 8u in u mondu. Avemu purtatu 85 milioni di passageri finu à avà cù treni d'alta velocità. "Piglieremu sta tendenza crescente ancu più altu".

Dopu i so discorsi, u Ministru Uraloğlu hà dettu addiu à u trenu Turisticu Diyarbakır Express in u so viaghju inaugurale.