A Svezia hè ancu Reaching for the Moon: Firmatu l'Accordu Artemis!

A Svezia hè diventata u 38u paese à firmà l'Acordu Artemis di a NASA per l'esplorazione pacifica è rispunsevule di a Luna.

U Ministru Svedese di l'Educazione Mats Persson hà scrittu l'accordu inseme cù l'Ambasciadore di i Stati Uniti Erik D. Ramanathan in a ceremonia di firma in Stoccolma.

"Uniscendu à u Trattatu di Artemis, a Svezia rinfurzeghja u so partenariatu spaziale strategicu cù i Stati Uniti nantu à u spaziu, coprendu spazii cum'è l'esplorazione spaziale è l'industria spaziale, chì à u turnu rinforza a capacità di difesa tutale di a Svezia", ​​Persson hà dettu in una dichjarazione da a NASA.

L'avvenimentu in Stoccolma hè accadutu ghjustu dopu chì a Svizzera hà firmatu u Trattatu Artemis u ghjornu prima. A Grecia è l'Uruguay anu ancu unitu à l'accordu in ferraghju.

L'accordi riflettenu i principii stabiliti in u 1967 cum'è parte di u Trattatu di u Spaziu Esternu per aiutà à guvernà a cooperazione spaziale internaziunale.

A NASA usa l'accordu rinnuvatu cum'è guida per u so prugramma Artemis, chì hà da scopu di rinvià astronauti à a luna per a prima volta da l'Apollo 1972 in u 17.