Izmir serà a Pruvincia cù u prezzu di l'acqua più bassu in Turchia

A seconda riunione di u novu mandatu di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè stata tenuta da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Hè statu tenutu sottu a presidenza di Cemil Tugay. I pruposti per una riduzzione di i tariffi di l'acqua, l'applicazioni "Carta di Solidarità di Pensione" è "Carta Mamma-Fitellu", presentati in a prima sessione parlamentaria, sò stati vutati è accettati. U sindaco Tugay hà dettu: "U nostru scopu hè di fà Izmir a pruvincia cù u prezzu di l'acqua più bassu in Turchia, senza disturbà u budgetu o disturbà u funziunamentu".

A seconda riunione di a riunione ordinaria di a municipalità metropolitana di Izmir d'aprile hà assistitu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Dr. Hè statu tenutu sottu a presidenza di Cemil Tugay. À a riunione tenuta in a Sala di l'Assemblea in a Sala N ° 4 di Kültürpark, sò state votate pruposte per implementà a Carta di Solidarità di Retiro è l'applicazioni "Carta Mamma-Fitellu" chì u sindaco Tugay hà prumessu di implementà per i pensionati, e mamme è i zitelli durante u prucessu elettorale. , è per fà un scontu nantu à i tariffi di l'acqua hè stata accettata da a maiuranza. Inoltre, u Rapportu d'Attività di a Municipalità Metropolitana di Izmir 2023 è e discussioni di u Rapportu d'Attività di a Direzzione Generale ESHOT 2023 sò state tenute sottu a gestione di u Vicepresidente di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir Altan İnanç. I rapporti d'attività sò stati accettati da u votu di a maiurità. A prossima riunione di u cunsigliu si terrà u luni 13 di maghju.

U populu di Izmir m'hà sceltu, mantene a mo prumessa

Facendu una dichjarazione annantu à a pruposta di a Carta di Solidarità di a Mamma, chì hè stata passata cù a maiurità di i voti malgradu u votu di astensione di u Gruppu AKP, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Tugay hà dettu: "Ùn abolemu micca l'applicazione precedente. Demu Cards Solidarity Mamma à i zitelli di età 0-4 carichendu 60 crediti. Tuttavia, ùn sguassate micca l'età di 5 anni. E carte cariche di crediti 10 sò datu di novu à e mamme cù i zitelli di 5 anni. Dopu tuttu, e decisioni previ sò valide. Demu 0 crediti à quelli di 4-60 anni, spergu chì continueremu à aumentà cun voi in i mesi à vene. C'era qualcosa chì aghju dettu à e persone mentre facendu e mo promesse. Facemu i nostri calculi è fà i nostri investimenti senza dannà l'istituzione. Questu hè u scopu ancu quì. Aumentatu da 10 crediti à 60 crediti. 5 crediti continueranu per i zitelli di 10 anni. "U populu di Izmir m'hà elettu è aghju cumpiendu a mo prumessa", disse.

Reduceremu gradualmente u prezzu di l'acqua

Mentre a pruposta per un scontu di 1 per centu nantu à i prezzi di l'acqua di 2024-0 metri cubi, chì serà validu da u 4 di ghjugnu 25, hè stata accettata da u votu di a maiurità, u presidente Dr. Tugay hà dettu: "Manisa, micca Izmir, usa l'acqua più caru in Turchia. A municipalità metropolitana di Manisa hà ancu fattu un scontu. Pensu chì avemu da cumpete cù u sgiò presidente in a vendita. Un aumentu era previstu in lugliu, micca ghjugnu. Evalueremu stu aumentu in u periodu à vene. Avemu u travagliu. Ùn hè micca sicuru chì faremu l'aumentu chì avete mintuatu, ci hè una previsione, ma ùn faremu micca una crescita di quella quantità. Forse ùn averemu micca un aumento à tutti. Durante l'elezzione, ùn aghju mai dettu à nimu chì daraghju stu scontu per centu. Aghju dettu: "Avemu reducià gradualmente u prezzu di l'acqua". Ùn aghju micca menzionatu a figura di 25 per centu. U nostru scopu hè di fà Izmir a pruvincia cù i prezzi di l'acqua più bassu in Turchia, senza disturbà u budgetu o disturbà l'operazione. "Questu serà u primu scontu chì faraghju per cumincià", disse.