I ghjovani di Izmir Cuminciaranu a Terza Generazione in l'Agricultura cù Stu Prughjettu

L'Associazione Exportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, u capu di l'esportazione di i prudutti vegetali di a Regione Egea, chì vole attirà i ghjovani à u settore agriculu per aumentà l'esportazioni di prudutti agriculi di Turchia da 35 miliardi di dollari à 50 miliardi di dollari, hà lanciatu a seconda tappa. di u prugettu « L’imprenditorialità agricula di terza generazione ».

L'Associazione Exportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, chì hà realizatu a prima tappa di u prughjettu "Intraprenditorialità Agricola di a Terza Generazione" in u 2022, in quale anu participatu 55 diplomi o studenti in ingegneria agricula è ingegneria alimentaria, hà decisu d'urganizà a seconda di u prugettu, chì purtarà i ghjovani à u settore agriculu, nantu à a dumanda populari, trà u 20 d'aprile è l'11 di maghju di u 2024. hà pigliatu.

In a furmazione di l'imprenditorialità agricula di a terza generazione; L'Associazione d'Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, l'Università d'Ecunumia di Izmir, l'Università Ege, ATMOSFER TTO è TARGEV uniscenu forze. 82 ghjovani participanu à u prugramma di furmazione.

DOPU À A PANDEMIA, L'AGRICULTURA DIVINTU SECTU STRATEGIU

Dichjarà chì a produzzione alimentaria hè diventata una linea di cummerciale strategica in u mondu dopu a pandemia, u Vicepresidentu di u Coordinatore di l'Associazione di l'Esportatori di l'Egeu è u presidente di l'Associazione di Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, Hayrettin Ucak, hà dichjaratu chì si concentranu nantu à prughjetti chì aumenteranu a produzzione agricula è maximizà a sicurezza alimentaria.

"Avemu u scopu di portà i ghjovani in u settore agriculu cù u Prughjettu di l'Intraprenditoria Agricola di Terza Generazione", hà dettu Airplane, aghjustendu: "Studenti anziani è graduate di a Facultà di Agricultura, è tutti l'imprenditori è i pruduttori chì volenu migliurà in u campu di l'agricultura. a pruduzzioni di culturi sò u nostru publicu di destinazione. "Mentre queste persone riceveranu furmazione da esperti in i so campi per 4 settimane, visitanu ancu imprese è giardini è cuglieranu prudutti", disse.

U TARGET PER L'EXPORTA DI PRODUTTÀ AGRICULU hè di 50 miliardi di dollari

Informendu chì l'esportazioni di prudutti agriculi di Turchia anu aumentatu da 1 per centu in l'ultimu periodu di 4 annu da 34,5 miliardi di dollari à 35,8 miliardi di dollari, u sindaco Yavaş hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente: "I nostri esportazioni di prudutti alimentari sò à u livellu di 28 miliardi di dollari. Semu u magazzinu alimentariu di u mondu. Semu unu di i fornitori più forti di u mondu in i settori di frutti è ligumi freschi, prudutti di frutta è verdura, frutti secchi, alivi è oliu d'aliva, prudutti acquatici è prudutti d'animali, cereali, legumi, oleosi, nocciole è piante aromatiche medicinali. Cù a participazione più intensiva di i ghjovani in u settore agriculu, a tecnulugia è l'efficacità saranu in prima. Cù a pruduzzione di l'alimentu sicuru senza residuu, a basa per e nostre esportazioni di prudutti agriculi per ghjunghje à 50 miliardi di dollari serà creatu. A nostra Regione Egea hè u capu di Turchia cù esportazioni annuali di prudutti agriculi di 7,5 miliardi di dollari. "Mentre purtamu i ghjovani in u settore agriculu cù i prugrammi "Third Generation Agricultural Entrepreneurship" per aumentà l'esportazioni di prudutti agriculi di a Regione Egea à 10 miliardi di dollari, cuntribuiscemu ancu à a produzzione senza residui cù u nostru prughjettu chjamatu "Noi. Sapete i Pesticidi chì Usemu ".