Baran hà pigliatu a presidenza in Karacabey

U sindaco di Karacabey, Fatih Karabati, hà datu a so sedia presidenziale à Baran Karataş, un studiente di TOKİ Martyr Captain Erhan Kındır Primary School, in u scopu di u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli.

U sindaco Fatih Karabati, u direttore di a scola Ersin Aladağ, u maestru di aula Nazlı Vanlı, è ancu Baran Karataş, Betül Baygül è Nisanur Şimşek eranu presenti à a riunione tenuta in a sala di l'uffiziu.

Dopu à a riunione, u presidente Karabati hà accoltu i picculi studienti à a porta è hà datu u so uffiziu à i zitelli. Duranti a riunione, i studienti anu mandatu e so dumande per Karacabey in scrittura è firmatu à u sindaco Fatih Karabati. Trà e dumande di i studienti eranu un centru cummerciale induve puderanu divertisce è aumentà e misure di trafficu cum'è i passaggi sopra è cusì in tutte e scole per a sicurità di i studienti.

In u so discorsu durante a so visita à Karabati, u sindaco hà toccu l'impurtanza di u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli è hà enfatizatu chì i nostri figlioli, chì Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà affidatu à i zitelli è chì sò stati a guaranzia di u nostru avvene per 104 anni, sò stati abbracciati è prutetti da elli. Karabati 'i nostri figlioli sò u futuru di l'oghje è a speranza di dumane. Hè u nostru duvere di crià i zitelli chì guardanu l'avvene cù speranza. Felicitate u ghjornu di i zitelli di u nostru paese è tutti i zitelli di u mondu cù a speranza chì tutti i zitelli di u mondu campanu in un mondu bonu. "Mi ricordu cun gratitudine i nostri martiri chì sacrificanu a so vita per l'unità è l'integrità di u nostru paese, in particulare Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so cumpagni d'arme", disse.

Karabati hà ancu toccu l'impurtanza di l'oghje per Karacabey è hà dichjaratu ch'elli eranu assai fieri chì a preghiera di apertura di a Gran Assemblea Naziunale Turca hè stata fatta da Mustafa Fehmi Gerçeker da Karacabey.

Dopu à a visita, Karabatis, chì hà ricivutu e richieste di i studienti in scrittura è firmata, hà felicitatu u ghjornu di i zitelli è li augurava successu in i so classi. Hà prisintatu un rigalu, ripetendu ch'ellu era sempre aspittendu e so dumande è richieste riguardanti a municipalità di Karabati è Karacabey.