Visita à KTO da l'ambasciadore kirghisu in Ankara

L'ambasciatore Kirghizistan à Ankara Ruslan Kazakbaev hà fattu una visita di cortesia à a Camera di Cummerciu di Kayseri. L'ambasciadore Kazakbaev hè statu accoltu da u vicepresidentu KTO Hasan Köksal è i membri di u Cunsigliu Erol Sırıklı, Şevket Uyar è Latif Başkal. Durante a visita à l'Uffiziu Presidenziale; Dichjarà chì Kayseri hè una cità antica cù 6 mila anni di storia, 4 mila 500 anni di storia cummerciale è capacità di produzzione industriale di seculi, u vicepresidentu Köksal hà dettu: "Kayseri hè cunnisciuta cum'è a capitale di u cummerciu. Semu piacè di accoglie l'Ambasciadore di u nostru paese amicu è fraternu, Kirghizistan, in a Càmera di Cummerciu di Kayseri, chì hà una storia di 128 anni è quasi 30 mila membri. A nostra religione, lingua è cultura sò una. "Avemu da rinfurzà ancu e nostre relazioni cummerciale per rinfurzà a nostra fratellanza". disse.

"AVERIAmu AUMENTU AUMENTA U NOSTRE CUMMERU CU KIRGYZSTAN"

Fornendu infurmazioni nantu à e figuri di l'esportazione cù u Kirghizistan, Köksal cuntinuò e so parolle cum'è seguita.

"Avemu un voluminu cummerciale di quasi 14 milioni di dollari trà Kayseri è Kirghizistan. 36 membri registrati in a nostra camera facenu affari cù Kirghizistan. Avemu bisognu di aumentà questi numeri à livelli più alti. Queste visite sò per piglià u nostru cummerciu à livelli più altu cù una logica win-win. Avemu vistu cusì. Kirghizistan hè u nostru paese amichevule è fraternu. Avemu da rinfurzà questu cù visite mutuali. Ancu noi, cum'è Kayseri, sò cunnisciuti cum'è a cità di u cummerciu è di l'industria, avemu ancu un riccu tesoru in quantu à u turismu. Esportemu in 186 paesi. Avemu esportatu quasi 2023 miliardi in 4. Cunsideremu tali visite impurtanti per aumentà e nostre figure di esportazione à livelli ancu più alti. Spergu chì, visitendu Kirghizistan, pudemu esse più benefiziu per l'altri cù un approcciu win-win. Semu cuntenti di a vostra visita calda è amichevule. Cum'è a Camera di Cummerciu di Kayseri, vulemu urganizà un viaghju d'affari in Kirghizistan u più prestu pussibule. Spergu chì averemu i risultati di queste visite ".

KAZAKBAEV: CI SOnu GRANDI OPPORTUNITÀ D'INVESTIMENTI IN KIRGHIZISTAN, ASPETTEMU I NOSTRI IMPRENDITORI

L'ambasciadore Kirghizistan à Ankara Ruslan Kazakbaev hà dettu u seguente in u so discorsu durante a visita:

"Travagliemu assai strettamente cù u presidente di l'Unione di Camere è Scambi di Merceria di Türkiye, u Signore Rifat Hisarcıklıoğlu. Ci sò grandi opportunità per l'affari turchi in Kirghizistan. Parechje persone d'affari vendenu i so prudutti in Russia via Kirghizistan. Avemu un accordu cù l'Unione Europea. 6 mila merchenzie sò venduti senza duty free. L'imprese turchi investenu in parechji settori cum'è e mine d'oru è i centri commerciali. Invitu i nostri affari da Kayseri à Kirghizistan per investisce è sviluppà e nostre relazioni cummerciale è ecunomiche. "Ùn ci hè bisognu di visa o passaportu".