Viaghju à u core di l'arte in TRNC

50 opere appositamente preparate da l'artisti accademici di a Facultà di Belle Arti è Design di l'Università di u Vicino Oriente è l'artisti di u Museu d'Arti Moderne di Cipru si riuniscenu cù a "Fine Arts April Exhibition". Cù l'esposizione per esse aperta da u Ministru di l'Agricultura è e Risorse Naturali, Hüseyin Çavuş, u ghjovi 25 d'aprile, à 16.30 à a Sala di Exhibition Center di Cultura è Cungressu di l'Università Vicina Oriente Atatürk; L'opere cumposti da pitture, sculture, ceramiche, vitrali è stampe scuntrà l'amatori d'arte.

A "Fine Arts April Exhibition", chì hè a 458a mostra aperta da u Museu d'Arti Moderne di Cipru, serà aperta à i visitatori gratuitamente finu à u 15 di maghju.

Prof. Dr. Erdoğan Ergün: "Seremu assai felici di vede tutti l'amatori d'arte trà noi à l'apertura di a nostra mostra".
U curatore di a mostra era u Vice Decanu di a Facultà di Belle Arti di l'Università Vicinu Oriente è u Direttore di u Museu d'Arte GÜNSEL Prof. Dr. Erdogan Ergun; Dichjarà chì l'arti hè un viaghju magicu chì nutre l'ànima umana è stimula l'imaginazione, disse: "Ci riunitemu una volta per celebrà a lingua universale è u putere di l'arti".

Prof. Dr. Erdoğan Ergün hà dettu: "Speremu chì queste opere, chì spinghjenu i limiti di l'arti è portanu ognuna un significatu diversu, apriranu novi orizzonti in a mente è toccanu e vostre anime. "Seremu assai felici di vede tutti l'amatori d'arte trà noi à l'apertura di a nostra mostra", disse.