Attaccu à i travagliadori Izmit da a municipalità metropolitana in Kocaeli!

A municipalità di Izmit avia realizatu travaglii di migliione, illuminazione è scale nantu à a strada di cunnessione di l'Hospital di a cità à a dumanda di i residenti di u Quartiere Tavşantepe. Per facilità l'accessu di i citadini à l'uspidale, i travaglii di asfaltu sò stati previsti nantu à a stessa strada durante u weekend. U Direttore di l'Affari Tecnici Burak Güreşen è a so squadra ùn anu micca permessu di entre in a zona da e squadre metropolitane nantu à a strada, chì hè a zona di rispunsabilità di a municipalità di Izmit, induve si sò andati per a preparazione preliminare sta matina è sò stati attaccati fisicamente.

HÜRRİYET spiegà tuttu u prucessu

Spartendu tuttu u prucessu cù u publicu, u sindaco di Izmit, Fatma Kaplan Hürriyet, hà dettu: "Avemu visitatu una moschea in u distrittu di Tavşantepe prima di l'elezzioni. L'abitanti di a regione anu dichjaratu chì a strada di cunnessione di l'Hospital di a cità era scomoda è dumandava a migliurà. Avemu allargatu a strada u ghjornu dopu è installatu i nostri pali di illuminazione solare. Tramindui avemu risoltu i prublemi di sicurezza di l'illuminazione è stabilizatu a strada. Una certa parte di a strada hè a nostra zona di rispunsabilità, è dopu à un certu puntu, cade in l'area di pruprietà di l'uspidale. Avemu scrittu una lettera à l'uspidale è dicemu chì avemu da fà ciò chì era necessariu per apre una porta è fà a strada cumpletamente asfaltata o cimentu. Mentre aspittendu una risposta da l'uspidale, a sezione di a scala hè stata chjusa dopu l'elezzione. Rimettimu quella scala in usu. Sta mane, l'equipaggiu di custruzzione Metropolitana vene in a zona chì hè sottu a nostra rispunsabilità è induve avemu travagliatu da 3 mesi è blucca a strada da u principiu. Avemu fattu preparazioni di asfaltu per questu locu. Ma i squadre Metropolitana ùn permettenu micca i nostri squadre in u campu. In più di questu, attaccanu fisicamente i nostri squadre di a Direzzione di l'Affari Tecnici. Avemu subitu ghjuntu à a zona. A Municipalità Metropolitana, chì ùn hà micca vistu a necessità quì per un bellu pezzu è ùn hà micca furnitu servizii, hà realizatu un attaccu fisicu à e nostre squadre, cù a pruvucazione di u Cunsigliu di u Cunsigliu İbrahim Efe, solu per trattà a Municipalità di Izmit è per creà a percepzione. chì "Izmit Municipality ùn face micca, facemu noi". "Condannu l'amministratori rispunsevuli di questi avvenimenti per a so irresponsabilità", disse.

"Ùn anu micca scrittu in e so mani"

Sottulineendu chì ùn anu mai avutu una cunniscenza chì impedisce u serviziu, u sindaco Hürriyet hà dettu: "Avemu dumandatu un cumprumissu da quandu avemu pigliatu u postu. Dateci infurmazione nantu à e nostre zone di rispunsabilità, scriviteci o chjamateci. Ùn simu mai offesi o impediti da a Municipalità Metropolitana di furnisce stu serviziu. Ma duvemu fà questu infurmandu l'altri è in e regule di cortesia. Avemu vistu u scopu di a Municipalità Metropolitana. Ch'elli facenu u travagliu di asfaltu quì. Sapemu cumu dì grazie. Ma oghje, u nostru Direttore di l'Affari Tecnici è u nostru staffu sò stati attaccati fisicamente. Chjamu u sindaco metropolitanu è l'amministratori. Ti riteneraghju rispunsevule per questu. Ùn aghju micca l'intervenzione fisica contr'à alcunu di i mo dirigenti o impiegati. "Usemu tutti i nostri diritti legali in questu sensu", disse.

"UN ATTACCU URGANIZZATA"

Dichjarà chì sò in favore di fà affari inseme, u sindaco Hürriyet hà dettu: "Vulemu serve inseme. Hè un pianu veramente sneaky fattu oghje. Un attaccu urganizatu per umilià noi in publicu. U capu ùn hà micca sapè, l'amministrazione di a scola ùn hà micca sapè, ùn ci hè micca una lettera ufficiale da l'uspidale. E squadre metropolitane entranu di colpu in a nostra zona è bluccà a strada. I mo squadre venenu quì per a preparazione di l'asfaltu è scontranu sta vista. Ùn piglia micca e nostre squadre in u nostru campu. "A Municipalità Metropolitana deve rectificà stu sbagliu", disse.

"SIAmu PRONTI PER SERVIR INSIEME"

Per d 'altra banda, u sindaco Hürriyet hà sottolineatu chì ùn anu micca scurdatu di u spettaculu chì hà fattu à i membri di u cunsigliu di u Partitu AK è hà dichjaratu chì tuttu ciò chì hè fattu hè in favore di i citadini è chì anu da inizià u prucessu legale nantu à questu tema.

Burak Güreşen, direttore di l'Opere Tecniche di a Municipalità di Izmit, hà dettu: "Avemu avutu preparazioni per mette l'asfaltu dopu a fine di a stagione. Avemu sceltu specificamente u weekend perchè era a scola. Quandu avemu ghjuntu quì à a matina per a preparazione preliminare, i squadre Metropolitana sò ancu ghjunti. Ùn ci anu micca lasciatu u nostru camionu. Aghju spiegatu a situazione è aghju dumandatu à un ufficiale di vene è parlemu. 15-20 persone di colpu diventanu 50-60 persone. Per agisce in modu constructivu, aghju dumandatu s'ellu avianu una lettera. Dopu tuttu, simu ufficiali publichi è facemu affari secondu una certa legislazione. Ùn ci hè micca lettera, u capu ùn hà micca sapè, l'amministrazione di a scola ùn hà micca sapè. Ci anu trascinatu giù. I mo cumpagni di squadra sò stati ancu battuti. Sò un impiegatu municipale dapoi 12 anni è ùn aghju mai scontru una situazione cusì. "Venu cun azioni aggressive dirette", disse.