L'attività di custruzzione hè sempre pusitiva

Turkish Ready Mixed Concrete Association (THBB) hà annunziatu u "Ready Mixed Concrete Index" Rapportu di marzu 2024, chì mostra a situazione attuale è i sviluppi previsti in i settori di fabricazione è di serviziu in relazione à a custruzione, chì hè aspittatu ogni mese.

U Rapportu mostra chì l'Indice d'Attività, chì si trasfirìu à u latu pusitivu in u frivaru, hà sappiutu di mantene in u latu pusitivu malgradu una diminuzione limitata in marzu, è palesa chì hè troppu prestu per fà una predizione ottimista in quantu à a custruzzione in a seconda. trimestre di l'annu, postu chì l'Indici di Aspettativa è di Confidenza restanu bassu.

U presidente Yavuz Işık di l'Associazione Turca di Concrete Mixed Mixed (THBB) hà fattu valutazioni annantu à l'economia turca è l'industria di a custruzione.

Işık hà dettu: "A tendenza à l'aumentu di i prezzi di l'alloghju, chì hà iniziatu in 2020 cù l'impattu di a pandemia, hà cuntinuatu à accelerà in 2022 è hà righjuntu u so piccu in l'ultimu trimestre di u 2022. Da a fine di u 2022, a tendenza à l'aumentu di i prezzi di l'abitazioni hà cuminciatu à calà. In u periodu passatu, i prezzi di l'abitazione è i costi di l'alloghju sò sempre in crescita, ancu s'ellu ùn hè micca cusì veloce cum'è prima. A dumanda in u settore di a custruzzione pare sempre debule, fora di e zoni di terrimotu è e pruvince induve a trasfurmazioni urbane hè intensa. "Ancu se l'aspettattivi negativi in ​​quantu à u periodu post-elettorale sò spariti, l'aspettativa chì a dumanda di l'abitazione resta bassu è chì ùn ci sarà micca muvimentu in u settore bancariu per sustene a dumanda di l'abitazione riduce l'appetite per inizià novi prughjetti". disse.