Sefo Entusiasmu in Manisa

L'atmosfera di carnaval cuntinueghja à u Festival Internaziunale di Paste Manisa Mesir, chì hè nantu à a Lista di u Patrimoniu Culturale Immateriale di l'Umanità di l'UNESCO è tenutu per a 484a volta questu annu.

In u scopu di l'avvenimenti di u festivale, u famosu artista Sefo hà pigliatu u palcuscenicu in Manisa. U cuncertu assistitu da millaie di residenti di Manisa hè statu seguitu da l'Architecte Ferdi Zeyrek, u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, a so moglia Nurcan Zeyrek è a so figliola Nehir Zeyrek, è u sindaco Şehzadeler Gülşah Durbay. L'artista famosu Sefo, chì hà datu a ghjente di Manisa una notte maravigliosa, hà cantatu i so canti cù i so fan. Duranti u cuncertu, l'Architecte Ferdi Zeyrek, u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, è u sindaco di Şehzadeler, Gülşah Durbay, sò ancu ghjunti in scena è prisentanu fiori è paste di mesir à l'artista. S'indirizzendu à a ghjente di Manisa, u sindaco di Şehzadeler Gülşah Durbay hà dettu: "Avemu prumessu di fà di Manisa a cità di a ghjuventù è di i festivals. "Vogliu ringrazià u nostru preziosu artista Sefo è vogliu chì u nostru festival sia benefica", disse.

"AVEREMU MOLTU DIVERTIMENTU, SAREMU CONTENTI, SEMPRE RIDIMU"
U sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, l'architettu Ferdi Zeyrek, hà iniziatu u so discorsu dicendu chì amava assai Manisa è a ghjente di Manisa. U presidente Ferdi Zeyrek hà dettu: "Credite mi, mi divertu ancu assai. Sefo hà arruvinatu a mo Manisa sta sera. Sò cuntentu chì sia venutu. Da avà, parechji artisti famosi cum'è Sefo seranu in Manisa. « D’ora in poi, ci diverteremu tutti inseme, seremu assai felici, ririamu sempre », disse.