L'acqua ùn hà micca flussu in Mardin, a cità di e civilisazioni, per 4 ghjorni 

I citadini chì sò stati lasciati senza acqua per via di l'interruzione di l'acqua dapoi u 20 d'aprile anu reagitu à l'autorità.

I citadini dichjaranu chì Mardin hè stata abbandunata è avemu campatu senza acqua per 7 ghjorni in Mardin, a cità di civilisazioni cù una storia di 5 mila anni. U paese hè statu abbandunatu. Nè i deputati, nè l'amministratori l'accumpagnanu. Un malfunzionamentu ùn hè statu risoltu per 4 ghjorni ? Ùn pudemu micca truvà acqua per fà abluzioni è preghiere. Purtemu canisteri d'acqua da e funtane per lavà a nostra faccia in a matina. In quale era chì campemu ? Chjamemu ancu una cità turistica. Ùn rispondemu micca i bisogni d'acqua di i turisti chì venenu in cità.

Mi dumandu se i nostri rapprisentanti in Ankara sanu chì ci hè una carenza d'acqua? Vivemu senza acqua per 4 ghjorni. Caru presidente Recep Tayyip Erdoğan, sapemu quantu amate sta cità. Per piacè sente a nostra voce. "Anu reagitu cusì.

Certi citadini, chì cumprà l'acqua in cisterna à prezzi altu, vulianu chì l'autorità truvà una suluzione à stu prublema.

In l'annunziu fattu nantu à u so contu suciale, MARSU U flussu d'acqua à e zone alimentate da a linea, in particulare i distretti di Kızıltepe è Artuklu, hè statu furnitu da 20.04.2024:22.04.2024 u 23. Vi ringraziemu per a vostra capiscitura è u prisintà à a vostra infurmazione ". Hà inclusu e so dichjarazioni.

In ogni casu, hè statu dichjaratu chì l'acqua chì era prevista per esse furnita ùn hà ancu scorri da i rubinetti per 4 ghjorni.