Tasso d'interessu cintrali lasciatu fissu!

U Cunsigliu di Politica Monetaria di a Banca Centrale si riunì sottu a presidenza di Yaşar Fatih Karahan.

U Cunsigliu hà decisu di mantene a tarifa d'interessu di l'asta di repo di una settimana, chì hè a tarifa di pulitica, constantu à 50 per centu.

E seguenti dichjarazioni sò state incluse in l'annunziu:

"A tendenza principale di l'inflazione mensile in marzu era più altu ch'è previstu malgradu u debilitamentu in corso. Mentre chì u cursu di l'impurtazioni di i prudutti di u cunsumu è l'oru cuntribuisci à a migliione di u saldu di u cuntu currente, altri indicatori per u terminu vicinu indicanu a resistenza cuntinuata in a dumanda domestica. U cursu altu è a rigidità di l'inflazione di i servizii, l'expectativa d'inflazione, i risichi geopolitichi è i prezzi di l'alimentariu mantenenu a pressione inflazionistica viva. U Cunsigliu monitora da strettu u rispettu di l'expectativa di inflazione è u cumpurtamentu di i prezzi cù e previsioni.

E cundizioni finanziarii sò strette significativamente per via di i passi fatti in marzu. L'effetti di a stretta monetaria nantu à i prestiti è a dumanda domestica sò attentamente monitorati. Ancu s'ellu u Cunsigliu hà decisu di mantene a tarifa di pulitica custante, tenendu in contu l'effetti ritardati di a stretta monetaria, hà reiteratu a so postura prudente contr'à i risichi di l'inflazione. "A pusizioni stretta di a pulitica monetaria serà mantinuta finu à chì una diminuzione significativa è permanente di a tendenza sottostante di l'inflazione mensuale hè ottenuta è l'aspettattivi di l'inflazione cunvergenu à u intervallu di previsione prevista".