U sustegnu suciale hè aumentatu di 110 per centu in Muğla

Ahmet Aras, chì hè diventatu u novu sindaco metropolitanu di Muğla cù l'elezzioni lucali di u 31 di marzu, hà aumentatu l'aiutu "Halk Card" furnitu à i citadini da a municipalità metropolitana di 110 per centu per sustene i citadini in bisognu. Alimentazione, carburante, vestiti, etc. per quelli chì anu bisognu. U sustegnu hè furnitu à i citadini cù u prugettu Halk Card implementatu per i so bisogni basi.

3 MIA 117 FAMIGLIE BENEFICIATE DA A CARTA PUBBLICA

Cù u supportu di Halk Card, e famiglie in bisognu ponu risponde à i so bisogni basi cù a quantità mensuale caricata nantu à a so carta di debitu. 3 famiglie in tutta a pruvincia anu beneficiatu di u serviziu di Halk Card, chì hè statu datu à e famiglie in bisognu identificate da e squadre d'esperti metropolitane. Cù Halk Card, i citadini in bisognu ponu cumprà bisogni basi cum'è alimentariu, vestiti, cartoleria è pulizia. Cù u prugettu, 177₺ sò stati pagati à famiglie di 1-2 persone, 340,00₺ à famiglie di 3-4 persone, 460,00₺ à famiglie di 5 o più persone, è dopu l'aumentu, 580,00₺ à famiglie di 1-2 persone. , 750,00₺ à e famiglie di 3-4 persone sò stati aghjurnati à 1.000,00₺ è 5₺ per e famiglie di 1.250,00 o più persone. Mentre chì 36 milioni 553 mila 788 TL aiuti suciale sò stati furniti à i citadini inseme cù altri aiuti suciali in più di a carta publica, i pagamenti supplementari di l'aiutu nutrizionale per zitellu cuntinueghjanu à esse fatti à e famiglie cù i studienti primari è liceu in tuttu u periodu accademicu.

"Cercheremu di sustene i nostri citadini in ogni zona"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla, Ahmet Aras, hà dettu chì, cum'è guverni lucali, travagliaranu per risponde è sustene i bisogni di i citadini in tutti i campi di a vita. Aras hà dettu: "Vogliu chì ùn ci sia micca aiutu suciale. Chì ogni citadinu ghjunghje à un altu livellu di prosperità ecunomica è campà in pace. Tuttavia, in queste cundizioni, questu ùn hè micca pussibule in u nostru paese. Passemu tempi assai difficiuli, soprattuttu economicamente. Cum'è i guverni lucali, avemu travagliatu nantu à i bisogni basi cum'è l'infrastruttura, e strade è l'acqua, è ancu i prublemi suciali cum'è i servizii di salute, i prughjetti agriculi è u sustegnu finanziariu, è continueremu à fà. "U nostru criteriu più impurtante quì serà di esse sensibile per cuntinuà u sustegnu senza offensà nimu", disse.