Mukhtars Meeting in Konya Selçuklu

U sindaco di Selçuklu Ahmet Pekyatırcı hà scontru cù i capi chì sò stati eletti è anu pigliatu u postu dopu l'elezzione. In più di u sindaco di Selçuklu Ahmet Pekyatırcı, u guvernatore di u distrettu di Selçuklu Eflatun Can Tortop, u capu di a polizia di u distrettu di Selçuklu Ersan Aydın, u cumandante di a gendarmeria di u distrettu di Selçuklu, u primu tenente Muhammed Kavak, i capi di quartiere è i vice-sindari anu assistitu à a riunione tenuta à u Centru di Congressu di Selçuklu.

U sindaco di Selçuklu Ahmet Pekyatırcı, chì vole chì u novu mandatu sia benefiziu per tutti i capi chì sò stati eletti è cuminciaru à travaglià in Selçuklu, hà dettu chì i nostri capi chì anu servitu in i periodi precedenti è i nostri capi novi eletti s'impegnanu questi duveri in unità è sulidarità. . Chì Diu ci dessi a tutti a capacità di fà boni servizii. Avemu sperimentatu parechje cose inseme durante u periodu di 2019 anni da 2024 à 5. Prima di tuttu, avemu passatu un prucessu COVID inseme à partesi da u 2019, subitu dopu à l'alizzioni di u 2020. Era un prucessu difficiule. Dopu, avemu passatu guerri, inundazioni, incendi è disastri di terrimotu in u nostru paese, situazioni ecunomiche è infine u disastru di u terrimotu centru in Kahramanmaraş. Avemu passatu sti tempi difficili inseme. Ma malgradu tutte e difficultà, avemu struitu à realizà sti prucessi in u megliu modu pussibule, in unità è sulidarità, senza disturbà i nostri servizii. In Konya, i prucessi sò stati stabiliti in unità è in armunia cù u nostru guvernatore è a municipalità metropolitana, è ancu i cumuni di u distrittu cintrali, i nostri guvernatori di distrettu è tutte e nostre istituzioni, è i nostri capi. Vogliu ringrazià u nostru stimatu guvernatore di distrittu per esse u nostru sustegnu in tuttu u nostru travagliu, soprattuttu da u primu ghjornu ch'ellu hà pigliatu u postu. Avemu agitu in unità cù tutte e direzzione. Ùn importa ciò chì facemu, avemu bisognu di cunsultazione è di sulidarità cù l'altri in tuttu ciò chì facemu. Quandu questu ùn hè micca una unità, ùn hè micca pussibule per i servizii per esse furnitu cum'è desideratu. Spergu chì a bona armunia è u travagliu in squadra cuntinueghjanu in u megliu modu in u periodu à vene ". disse.

"ESISTEME PER SERVIZI, PER LAVARE"

U nostru distrittu Selçuklu hè unu di i più grandi distretti metropolitani in Turchia cù una populazione di 695 mila. Avemu un totale di 33 quartieri, 39 di quali sò quartieri esterni è 72 di quali sò quartieri cintrali. Avemu ubligatoriu di serve una populazione di 695 mila. Hè u nostru duvere di serve i desideri, e dumande, l'aspettative è i bisogni di tutti i nostri citadini è di i nostri concittadini, senza alcuna discriminazione. In questu sensu, cum'è una cumuna, s'impegna à rializà i nostri duveri in u megliu modu pussibule. Spergu chì sarà cusì da avà. Durante a realizazione di sti servizii è travaglii, cunsultemu constantemente cù i nostri capi in quantu à i bisogni in i nostri quartieri è i piani chì faremu. Speremu, continueremu stu sistema di cunsultazione in u listessu modu. In i ghjorni à vene, inviteremu i nostri mukhtars unu per unu è dumandatemu nantu à qualsiasi prublemi, bisogni è dumande ligati à i so quartieri; Avemu ancu furnisce infurmazioni nantu à i nostri piani è u travagliu. I nostri capi cunnuscenu i bisogni in i punti più capillari in i nostri quartieri. Cridemu chì pudemu avè l'infurmazione più sana è precisa da elli, è pensemu chì sta cunsultazione hè assai necessaria per fà a pianificazione curretta è u serviziu ghjustu. Pregu in particulare i nostri mukhtars per esse in cumunicazione constante cun noi. Se pudemu stabilisce è mantene a nostra cumunicazione currettamente, stu periodu di cinque anni serà u periodu più pruduttivu è fruttu per noi. Perchè u nostru travagliu hè serviziu. Esistimu per serve, per travaglià. Fà piani curretti mentre eseguisce questi servizii hè a parte più impurtante di eseguisce i prucessi curretti. Per questu, duvemu assicurà è mantene a cumunicazione curretta. À questu puntu, aghju aspittatu una sensibilità particulare da i nostri capi. In novu, spergu chì u novu termini serà benefica per tutti i nostri mukhtars. "Pregu chì Diu ci dà à tutti l'abilità di fà boni servizii in bona salute è benessiri", disse.