Nilüfer Disaster Center hà rinfurzatu u so Inventariu

Nilüfer Disaster and Emergency Management Center, chì hè statu purtatu à a cità da a municipalità di Nilüfer in 2017 è hà un primu in Turchia cù e so stanze di simulazione è l'inventariu, cuntinueghja u so travagliu meticulosamente mentre aghjunghjendu novu, state-of-the-art, salvataggio di vita. materiali à u so inventariu. U centru, induve tutti i disastri è l'avvenimenti d'urgenza in a cità sò monitorati 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana, hè diventatu megliu equipatu aghjustendu novi materiali di ricerca è salvata urbana. U centru hà aghjustatu 22 articuli à u so inventariu, cum'è u dispositivu di ascoltu di detriti sismici / acustici, set pneumatici di rimozione di detriti, camera d'imaghjini di detriti, drone cù camera termica, ventilatore di evacuazione di fume cù tubu spirale, illuminazione, grinding, cut and breaking tools, è hè avà prontu à aduprà in tempi di disastru è emergenza furnisce un serviziu più qualificatu.

MAYOR ÖZDEMİR: A CUSCIENZA PUBBLICA hè IMPORTANTE

U sindaco di Nilüfer Şadi Özdemir, chì attribuisce una grande impurtanza à a lotta di ogni tipu di disastri, in particulare i terremoti, è pensa à implementà prughjetti cum'è parchi di terramoti è centru logisticu di terremoti, andò à u Centru di Gestione di Disastri è Emergenza di Nilüfer è hà esaminatu i materiali di ricerca è salvata urbana in u situ. . U sindaco Şadi Özdemir, chì hà ricevutu infurmazioni detallate nantu à i materiali da u Capu di a Difesa Civile di a Municipalità di Nilüfer è u Specialista in Sicurezza Occupazionale Fatih Işık, hà toccu l'impurtanza di sensibilizà u publicu nantu à ciò chì deve fà prima, durante è dopu i disastri è l'emergenze. U sindaco di Nilüfer, Şadi Özdemir, hà dichjaratu chì anu rinnuvatu l'equipaggiu di fine di a vita in u Centru di Gestione di Disastru è Emergenza Nilüfer è hà ancu aghjustatu novi materiali à l'inventariu. Rimarchendu chì a cuscenza di a municipalità di Nilüfer di i disastri è l'emergenze hè alta, u sindaco Şadi Özdemir hà dettu: "In questu centru, a furmazione hè data per chì u publicu sia prontu in ogni mumentu in a lotta contru i disastri, è i disastri è e situazioni d'emergenza in a cità sò. monitoratu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana. "Hè assai impurtante per u publicu di sensibilizà participendu à a furmazione data in stu centru", disse.

PARCHI DI TERREMOTI È CENTRU LOGISTICA

Dichjarà chì anu scopu di portà prughjetti impurtanti cum'è parchi di terramoti è centri logistici di terremoti in a cità per assicurà una risposta rapida è prevene u caosu dopu à un eventuale terremotu, u sindaco Özdemir hà dettu: "Dopu à u terramotu, avemu pensatu à creà spazii chì cuntenenu. almenu dui ghjorni di bisogni urgenti è materiali di vita basi. U bisognu di arnesi è equipamentu hè ancu assai altu dopu à u terrimotu. Mentre hè pussibule di salvà a vita di parechje persone cù arnesi simplici, assai persone perde a so vita per via di carenze. Per quessa, avemu u scopu di fà un centru logisticu di terrimotu. "Avemu u scopu di creà un locu cù ogni tipu d'arnesi è equipaghji chì ponu esse necessarii in casu di un terremotu, è di trasmette rapidamente à e zone in bisognu dopu à u disastru", disse.

Ricordendu chì Bursa hè una cità di terrimotu è chì Nilüfer hà terreni alluviali, u sindaco Şadi Özdemir hà sottolineatu chì u terrimotu hè sempre in a so agenda. U sindaco Şadi Özdemir hà dettu: "Eseguiremu u nostru travagliu cun questa cuscenza è pigliaremu precauzioni. Piglieremu in contu e linee di difetti in i piani novi è l'opere di trasfurmazioni urbane. L'impurtante hè chì e persone di Nilüfer sò cuscenti di i terrimoti. "Semu sempre cun elli", disse.