L'innu di u 10u anniversariu risona in Ormanya

A municipalità metropolitana di Kocaeli hà coronatu l'avvenimenti di Bi Dünya Entertainment urganizati in u scopu di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli cun un cuncertu di Melis Fis. Parechji zitelli di Kocaeli anu vistu u cuncertu, chì hè accadutu in Ormanya, induve l'entusiasmu di u 23 d'aprile hè statu sperimentatu per dui ghjorni. I zitelli, chì anu ballatu è cantatu cù e canzoni durante u cuncertu, anu ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Kocaeli è u Sindaco Tahir Büyükakın per avè furnitu una festa di festa. À a fine di u cuncertu, Melis Fis hà cantatu l'innu di u 10u anniversariu cù i zitelli chì hà invitatu à u palcuscenicu è a ghjente di Kocaeli chì riempia a zona. I figlioli di Kocaeli, chì accumpagnavanu l'innu cù e bandiere Crescent è Star in e so mani, creanu e più belle imagine di u 23 d'aprile.

U CONCERTU CHE AGGUNGIA GIIGIA À E FESTA

U cuncertu, chì era ancu l'ultimu avvenimentu di e festività di u 23 d'aprile, hè statu tenutu in u Grand Stage in Ormanya. Prima di u cuncertu, i zitelli ballavanu à i canti ghjucati per elli. Quandu u tempu di cuncertu hè ghjuntu, l'artista populari Melis Fis hà pigliatu u palcuscenicu cun grande interessu è applausi da i chjuchi.

23 APRILE GRAZIE À A CITTA METROPOLITA

Salutendu i zitelli di Kocaeli, u ghjovanu artista hà dettu: "Felicitate u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, chì Gazi Mustafa Kemal hà prisentatu à i zitelli turchi è à tutti i zitelli di u mondu. Cari figlioli di Kocaeli, sò assai furtunatu di esse cun voi u 23 d'aprile. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Kocaeli per avè riunitu cun voi. "Ti amu tutti assai assai", disse. Melis Fis hà cantatu i so canzoni più populari à u cuncertu. I zitelli accumpagnavanu tutti i canti cù balli è aghjunghjenu gioia à a festa.

ERA UN 23 D'APRILE INDIMENTICABILE

Per d 'altra banda, avvenimenti divertenti sò stati urganizati in Ormanya u 23 d'aprile, in u scopu di l'Attività di Divertimentu Bi Dünya. Attività culurite è divertenti sò diventate una memoria indimenticabile di u 23 d'aprile per i zitelli per l'anni à vene. A Biblioteca d'Ormanya hà accoltu u pupulare autore Merve Gülcemal è u favuritu di i zitelli Lemi Filozof. Gülcemal hà dettu e più belle storie nantu à l'impurtanza di a sulidarità è di spartera. Lemi Filozof hà dettu ancu chì a Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà realizatu studii ambientali impurtanti è hà nutatu chì u Festival Zero Waste, in particulare in 2022, hà un grande significatu in quantu à a cuscenza ambientale.

ATTELIERI FACUS D'ATTENZIONE PÀ I FIGLI

L'attellu stabilitu in Ormanya diventenu u focu di l'attenzione di i zitelli. In l'attellu artighjanali stabiliti da KO-MEK, i zitelli sò stati intrudutti à l'arti tradiziunali è belle è pruducianu ghjuvelli culuriti. Amparanu l'intricacies di a fabricazione di kite à l'attellu KOMEK Kite Making. case d'infurmazione; Wood, Science Center Seed Ball, Forest; Collana di pelle è Photo Shoot in Nature, Conservatoriu; Marbling and Traditional Children's Games Workshops aghjunghjenu ancu culore à u divertimentu cù e so attività. A Direzzione di u Turismu, chì era attivu durante l'avvenimenti di u 23 d'aprile, hà furnitu infurmazioni nantu à a tela di tappeti à i zitelli in a Zona di Tessitura di Tappeti. A Direzzione Pruvinciale di l'Educazione Naziunale hà ancu aghjustatu gioia à a festa cù l'Attellu di Ritmu Animali Giochi. Kağıtspor, u club sportivu di successu di a Municipalità Metropolitana, hà creatu una pista di scout cù Workshops Life in Nature. À l'Attellu di i Savori Naturali, i zitelli anu decoratu i croissant cotti cù dolci culuriti.

VISITA VIRTUALE IN PALLONCINO IN CAPPADOCIA

35 attelli separati sò stati stabiliti in Ormanya. Frà questi attelli, i zitelli anu manifestatu in particulare un grande interessu in u Cappadocia Virtual Balloon Tour. I zitelli chì cavalcavanu in u pallone sò stati dotati di occhiali di realtà virtuale. I zitelli littiralmenti cuminciaru à volà sopra a Cappadocia cù questi vetri è avianu un viaghju virtuale piacevule.

CASE D'INFORMAZIONI È CENTRI DI A GIOVENTÙ

I Centri d'Infurmazione è l'unità di i Centri di Ghjuventù affiliati à u Dipartimentu di i servizii di a Ghjuventù è di i Sportivi anu ancu pigliatu un rolu attivu in l'attività stabilendu Atelier di pittura di sacchetti di tela, legno, pittura, pittura di sabbia è braccialetti per e cumpetenze di manu in u campu. Mentre chì i chjuchi facianu e so attività accumpagnati da i maestri in l'attellu stabilitu per a cuscenza di a natura è di l'ambiente, in tuttu Ormanya si divertì cù a voce di i zitelli. U sindaco metropolitanu Tahir Büyükakın, chì hè ghjuntu in Ormanya per celebrà e vacanze di i zitelli, hà ancu visitatu l'attività è i workshop di divertimentu in a zona. Spartendu l'eccitazione di i zitelli chì anu dimustratu e so cumpetenze, u sindaco Büyükakın hà interagitu cù i zitelli chì vulianu piglià ritratti di souvenir. sohbet Ùn hà trascuratu di fà cusì.