'Promogift' Aspettativa di l'Industria di Promozione è Publicità

Hè stimatu chì l'Industria di Promozione Turca, chì hè direttamente ligata à parechji settori cum'è a publicità, i prudutti di carta è di carta, stampa, stampa è publicazione, tessili, prudutti di plastica, industria di metalli è machini, ceramica è vetru, hà un voluminu di mercatu di più di 300 miliardi di lire.

U settore, chì include centinaie di gruppi di prudutti diffirenti da vestiti à prudutti elettronici, vetru à l'equipaggiu d'uffiziu, cartoleria à l'accessori di l'automobile, hà da scopu di esportà 2024 miliardi di dollari in 2.

Ömer Karatemiz, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di PROMASİAD (Associazione di l'Industriali è di l'Imprese di Promozione è di Stampa), hà dichjaratu chì u settore di a prumuzione hè una zona abbastanza aperta à l'esportazioni è chì anu u scopu di aumentà ulteriormente stu potenziale cù diverse azioni da piglià. , è chì cum'è associu, hè sia un sustinitore o un participante di fieri impurtanti in casa è à l'esteru.

Enfatizendu chì a fiera PROMOGIFT Istanbul, chì si terrà in Tüyap Beylikdüzü trà u 31 d'ottobre - u 1 di nuvembre 2024, hè unu di elli, u presidente Karatemiz hà dettu: "PROMOGIFT Istanbul, urganizatu da Informa Markets in cooperazione cù PROMASİAD, accoglierà più di 110 cumpagnie. , a maiò parte di i pruduttori domestici, da u paese è di l'esteru Dichjarà chì riunite più di 6 mila cumpratori, hà dettu Karatemiz. "Mentre i participanti di a fiera averà l'uppurtunità di presentà i so prudutti è l'innuvazioni in prima manu, puderanu riceve novi ordini, fà accordi di compra vantaghji, è realizà cullaburazioni cummerciale naziunali è internaziunali", disse.