STC 2024 Ospitatu da l'Agenzia Spaziale Turca hà iniziatu!

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır hà dettu: "Cù a nostra forte passione per a scienza è a tecnulugia è a nostra forza di travagliu ghjovana è dinamica, Turchia hè determinata à fà un prugressu significativu in e tecnulugia spaziali". disse.

Conferenza di Tecnulugia Spaziale (STC) 2024 Conferenza di Tecnulugia Spaziale di l'Eurasia Centrale, ospitata da l'Agenzia Spaziale Turca (TUA), hà iniziatu à Ankara JW Marriott Hotel. In u missaghju video chì hà mandatu per l'apertura, u Ministru Kacır hà indicatu l'impurtanza di riunisce e cumunità spaziali in u mondu in u scopu di l'avvenimentu, in un mumentu chì u settore spaziale cresce è si sviluppa. Kacır spiegò chì cum'è u spaziu diventa più accessibile è i novi participanti sò inclusi in a corsa spaziale, l'industria spaziale glubale face un prugressu rapidu, è sta crescita hà purtatu à un sviluppu significativu in quantu à capiscenu l'universu.

Türkiye hè PRONTA PER BENEFICIÀ DA OPPORTUNITÀ

U Ministru Kacır hà dichjaratu chì u settore spaziale affetta avà a vita di ogni ghjornu di e persone in ogni locu è hà a capacità di creà valore in tutti i settori di l'ecunumia glubale, aghjustendu: "L'ecunumia spaziale ghjunghjerà à un mercatu di 2035 trilioni di dollari in 1,8 è cresce duie volte. quantu l'ecunumia glubale in i prossimi 12 anni. " Hè previstu. Türkiye hè più chè pronta à prufittà di l'opportunità illimitate offerte da u spaziu, grazia à l'infrastruttura solida chì hà sviluppatu in l'ultimi 2 anni. "A nostra capacità spaziale ci permettenu avà di sviluppà, pruvà è fabricà i nostri propri satelliti". disse.

"Usemu a nostra presenza in u spaziu per u benefiziu di l'umanità"

Sottulineendu chì anu guadagnatu capacità significative in a produzzione di satelliti di imaging cù i satelliti BİLSAT, RASAT, GÖKTÜRK è İMECE, Kacır hà dichjaratu chì prestu lanciaranu u primu satellitu di cumunicazione naziunale TÜRKSAT 6A è diventeranu unu di i 11 paesi competenti in questu campu, è hà dettu: "Avemu u scopu di mantene a nostra prisenza in u spaziu è l'utilizanu in pace per u benefiziu di tutta l'umanità". Sviluppemu costantemente e nostre risorse, capacità, capitale umanu è infrastruttura. U Programma Spaziale Naziunale di Turchia stabilisce una strada di strada visionaria chì delinea 10 anni di iniziative, strategie è scopi audaci chì esemplificanu a nostra determinazione di spinghje i limiti di l'esplorazione è l'innuvazione. Una di e tappe di u nostru Programma Spaziale Naziunale sottu a dirigenza di u nostru Presidente era a nostra prima missione di scienza spaziale tripulata. "Avemu cumpletu cù successu sta missione storica, dimustrendu a nostra emergenza cum'è un attore maiò in a corsa spaziale glubale è u nostru impegnu invariabile per a scuperta, l'innuvazione è u prugressu". disse.

"ACCUTAREmu A LUNA CU UNA RAZETTA IBRIDA DOMESTICA È NAZIUNALE"

Kacır hà dichjaratu chì a Missione Astronauta Turca è Scienza hè di grande impurtanza in a ricerca di novi talenti in u spaziu è hà cuntinuatu cusì:
"Inizieremu prugrammi per fà più ricerche scientifiche nantu à a Stazione Spaziale Internaziunale è rinfurzà e capacità di R&D è di produzzione in tecnulugia spaziali. Avemu u scopu di diventà un attore glubale in u sviluppu di satelliti di a prossima generazione, migliurà u nostru sistema di pusizioni è timing regiunale, è assicurà l'accessu à u spaziu stabilendu un portu spaziale. "Avemu ghjuntu à a luna cù una fucile hibrida lucale è naziunale".

"SIAmu DETERMINATI A PROGRESSU IN TECNULUGIA SPAZIALE"

Kacır hà enfatizatu chì i Festivali di Osservazione di u Cielo, urganizati cù a participazione di millaie di persone di tutte l'età è di tutti i settori di a vita, riuniscenu u spaziu è a sucietà è hà dettu: "Continueremu à piglià passi per rinfurzà e nostre risorse umane in a scienza è a tecnulugia spaziali. "Cù a nostra forte passione per a scienza è a tecnulugia è a nostra forza di travagliu ghjovana è dinamica, Turchia hè determinata à fà un prugressu significativu in e tecnulugia spaziali". disse.

INVITATU TUTTI I PARTICIPANTI À U CONGRESS SPAZIAL INTERNAZIONALE 2026

Kacır hà dichjaratu ch'elli anu focu annantu à l'aumentu di a cooperazione è a sulidarità trà i stati turchi in i studii spaziali, cun a cuscenza di u rolu criticu di a cooperazione internaziunale in u successu di u Programma Spaziale Naziunale, è hà dettu chì era onoratu d'ospitu a Reunione d'Apertura di i Ministri. di Scienza, Tecnulugia, Innuvazione è Industria di l'Organizazione di i Stati Turchi in Istanbul questu annu. Kacır hà dichjaratu ch'ellu crede chì i risultati di sta riunione storica seranu estremamente utili in u sviluppu di a cooperazione in u campu di a scienza è a tecnulugia trà i paesi è hà dettu: "Per assicurà ancu u prugressu unificatu è strategicu di i nostri scopi cumuni, includeremu i minuti di a riunione di l'Agenzia Spaziale in u quadru di cullaburazione furnita da a Reunione di i Ministri di a Scienza, a Tecnulugia, l'Industria è l'Innuvazione. " Ricunnoscemu l'impurtanza di l'integrazione. Continueremu à sviluppà è implementà iniziative chì sustenenu a cuuperazione internaziunale è aumentà a nostra capacità di fà prughjetti ambiziosi inseme. L'ospitu di questu avvenimentu impurtante hè un tistimunianza di u nostru impegnu à mobilizà e risorse per questa causa. Inoltre, invitu sinceramente à ognunu di voi à participà à u Cungressu Astronauticu Internaziunale 2026 in Antalya. "Questa serà una opportunità inestimabile per rinfurzà a cuuperazione internaziunale è dimustrà l'avanzati di a Turchia in a tecnulugia spaziale nantu à a scena globale". disse.