Nova Era in Taksim: Tram nostalgicu alimentatu da batterie in Test Drive!

Trams nostalgichi, chì anu servitu in Taksim è Istiklal Street, unu di i simboli più emblematici di Istanbul, dapoi u 1990, si preparanu à esse rimpiazzati da tramvii muderni è ecologichi alimentati da batterie. Cum'è u primu passu di stu cambiamentu assai aspittatu, u trammu nostalgicu alimentatu da batterie hà fattu un test drive in Taksim.

Hà ricevutu un interessu intensu

U test drive, chì hà cuminciatu in a matina, cuntinuò finu à a fine di u viaghju, è in questu periodu, un grande interessu hè statu dimustratu in u tram. I citadini anu esaminatu u novu tram cù curiosità è participà à test drives.

Versione muderna di u Vechju Tram

U tramviu nostalgicu alimentatu da batterie hè dotatu di tecnulugia muderna mentre cunserva l'apparenza esterna di u tram classicu. U tramvia funziona grazia à pile, senza bisognu di fili elettrici. In questu modu, a contaminazione ambientale hè ridutta è a contaminazione visuale ùn si trova micca longu a linea di tram.

A nostalgica tramvia alimentata da batterie face un passu impurtante per diventà u simbulu di Taksim è Istiklal Street. À a luce di e valutazioni da esse fatte dopu à i test drives, serà determinatu quandu u tram sarà messu in serviziu.