L'attività artistiche sò in crescita in Tarsu

L'attività artistiche cuntinueghjanu à piena velocità da u Cunsigliu di quelli chì aghjunghjenu i valori à Tarsus (TADEKA) in u Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali di a Municipalità Metropolitana di Mersin.

A mostra di pittura di gruppu intitulata "L'Arte rende bella", preparata apposta per a Ghjurnata Mundiale di l'Arte sottu a guida di TADEKA è chì presenta l'opere di parechji artisti, hè stata aperta à a Galeria d'Arte Mehmet Bal. A participazione urbana di a municipalità metropolitana è u direttore di a succursale di Relazioni di a Società Civile Başar Akça, membri di TADEKA, rapprisentanti di partiti pulitichi è amanti di l'arte anu assistitu à l'inaugurazione.

A mostra, chì parechji sò stati creati in u attellu di pittura di 8 ghjorni urganizatu da a Municipalità Metropolitana à Berdan Guesthouse per l'2 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna, resta aperta finu à u 30 d'aprile.

Nurettin Gözen: "Consigliu di fà arte à tutti"

In u so discorsu à l'inaugurazione, u pittore Nurettin Gözen, chì curava l'esposizione, hà dichjaratu chì assai di l'opere sò state realizate in attelli tenuti apposta per l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna, è hà dettu: "Bragiu à tutti. Da avà, continueremu è faremu cose megliu. L'arte guarisce, l'arte dà a morale, l'arte abbellisce a ghjente. "U cunsigliu di fà arte à tutti", disse.

Şerife Hasoğlu Dokucu: "Supporteremu cumplettamente tuttu u travagliu"

U Capu di u Dipartimentu di i servizii di a donna è a famiglia di a municipalità metropolitana di Mersin, Şerife Hasoğlu Dokucu, hà dettu chì Mersin anderà assai più in là cù u travagliu fattu è hà dettu: "Hè una grande opportunità per noi di fà opere d'arte inseme sottu stu tettu. In particulare chì simu in u Dipartimentu di i servizii di e donne è di a famiglia, sustenemu tutti i travagli di e donne sottu u paraplu di TADEKA. "Avemu avviendu novi prughjetti nantu à a basa di l'associi", disse.

Seda Yıkılmazpehlivan: "Semu fieri di esibisce"

Seda Yıkılmazpehlivan, unu di l'artisti, hà dichjaratu ch'ella hà assistitu ancu à u campu di pittura urganizatu da a Municipalità Metropolitana in Berdan Guest House, in particulare per l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna, è hà dettu: "Più di 57 pitture sò state prodotte in u workshop assistitu da 75 pittori. Dui di elli appartenenu à mè. Tramindui avemu participatu à una urganizazione piacevule è pruvatu à pruduce stampi significati per un ghjornu significativu. Avemu avutu tantu divertitu. Eramu felici di vede stu valore. "Semu fieri di esibisce oghje", disse.