U trafficu rilassatu in Konya cù Taşköprü Underpass

Dopu à a parte bassa di u Taşköprü Underpass, chì hè unu di i quattru scambii chì a Municipalità Metropolitana di Konya hà purtatu recentemente à a cità, a parte alta hè stata aperta à u trafficu.

U sindaco Altay, chì hà inspeccionatu u Taşköprü Underpass, a custruzzione di u quale hè stata cumpletata cù tutte e so tappe, hà dettu chì travagliavanu intensamente per alleviare u trafficu in u centru di Konya.

Nutendu chì anu finitu l'operazioni nantu à l'intersezzione di quattru ponti, chì anu cuminciatu à a fine di l'annu passatu, u sindaco Altay hà dettu: "Avemu prima finitu l'intersezzione di u ponte di Sedirler è l'hà apertu in serviziu. Attualmente simu à u Passu Sottu Taşköprü. Comu sapete, questu hè un assi impurtante per a strada Alparslan Türkeş, chì avemu apertu stu terminu. Avemu travagliatu in un passaghju sotterraneu chì ghjunghje à i standard di a Municipalità Metropolitana di Konya in a strada Alparslan Türkeş, chì cunnetta a strada di Gaza è a strada Karaman. Prima di Ramadan, avemu datu u trafficu da u fondu, è da avà, avemu finitu u nostru travagliu nantu à a cima. In questu modu, e Strade Kazakistan è Karabakh, chì avemu apertu soprattuttu intornu à a Strada Ferroviaria, sò stati aperti à u trasportu senza interruzzione. Continueremu à travaglià per facilità u trafficu di a cità in Konya. "Spergu chì Taşköprü Underpass serà benefica per a nostra cità", disse.