Voci forti di i zitelli risonavanu in a Sessione Speciale di u 23 d'aprile di a Gran Assemblea Naziunale Turca

U Ministru di l'Educazione Naziunale Yusuf Tekin hà assistitu à a "Sessione Speciale 81 d'aprile" tenuta per a prima volta questu annu in a Prima Gran Assemblea Naziunale di Turchia, edifiziu cù i zitelli 115 da 23 pruvince.

A prima sessione di u Ministeru di l'Educazione Naziunale in l'edificiu storicu di u Primu Parlamentu u 23 d'aprile di u 1920 hè stata ripresa da i studienti in a "Sessione Speciale di u 23 d'aprile".

E celebrazioni di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli è u 104 anniversariu di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale Turca cuntinueghjanu cun entusiasmu.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Yusuf Tekin hà ancu assistitu à l'avvenimentu "23 April Special Session" urganizatu da u Ministeru di l'Educazione Naziunale per a prima volta questu annu. À l'avvenimentu, 81 studienti di 115 pruvince ricreanu a prima sessione u 23 d'aprile di u 1920.

I studienti, chì si sò riuniti in a prima Assemblea storica cù costumi specifichi di u periodu, anu apertu a Prima Gran Assemblea Naziunale, chì rapprisenta a vuluntà di a nazione turca, accumpagnata da preghiere.

In a sessione, chì hà iniziatu cù i discorsi di apertura di u deputatu Sinop Mehmet Şerif Bey, chì hè statu elettu cum'è u presidente di u Parlamentu cum'è u membru più anticu, è di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, i studienti ritragranu 115 deputati di u periodu.

I studienti, chì anu sperimentatu l'atmosfera spirituale di quelli ghjorni in i fila di u parlamentu, re-emphasized chì, ancu s'è u parlamentu hè statu stabilitu in cundizioni di armistiziu, ùn hà micca cumprumissu à a demucrazia.

U Ministru Tekin hà assistitu à u rappresentante "Session 2071" induve i zitelli anu pigliatu a parolla in u storicu palazzu di u Parlamentu.

Dopu à a prima sessione, u Ministru di l'Educazione Naziunale Yusuf Tekin hà assistitu à u rappresentante "2071 April 23 Special Session" in l'edificiu storicu di u Primu Parlamentu, induve hà datu discorsi nantu à ciò chì succede in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia in 2071 è chì tipu di situazione hà. imaginate chì a nazione seria in quelli ghjorni.

Hà aghjustatu: "Parlà quì hè più difficiule di parlà in u Parlamentu". Tekin hà cuminciatu à dì, è spiegò chì in u scopu di l'avvenimenti di u 23 d'aprile, anu urganizatu a sessione di u 23 d'aprile di u 1920 cù i zitelli in l'edificiu storicu di u Parlamentu in a matina è a sessione di u 2071 dopu meziornu, è chì questu avia dui scopi principali.

Tekin hà rimarcatu chì u Ministeru di l'Educazione Naziunale hà u duvere di crià i ghjovani generazioni nantu à e difficultà cù quale u paese hè statu fundatu, chì tipu di sacrificiu i fundatori di u paese anu fattu, cumu si battenu contr'à e grandi strutture è i grandi putenzi, u patriotismu di u paese. i so antenati, a cuscenza di serve a nazione, è cumu agisce per prutege u paese, hà dichjaratu chì a simulazione per a prima sessione chì anu tenutu u 23 d'aprile di a Sovereignità Naziunale è u ghjornu di i zitelli hè stata fatta per rializà stu compitu.

Spieghjendu chì hè u so duvere di crià i zitelli chì li sò affidati intornu à i valori di riferimentu, è assicurendu ancu ch'elli sò dotati di l'attrezzatura necessaria per u mondu in cui campemu, Tekin hà cuntinuatu : "Cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, pruvemu micca si scurdassi di u nostru passatu, è ancu per assicurà chì i nostri figlioli curanu di sta patria chì ci hè affidata. » Ci stendemu à crià li in u megliu modu pussibule. In a nostra sessione, avemu discututu cumu i nostri amichi, chì diventeranu membri di u parlamentu circa 50 anni dopu, o ancu s'ellu ùn diventanu micca membri rispunsevuli di a sucetà, devenu esse suscitati in una manera sensibule è rispettuosa à i prublemi di u paese è i prublemi di a nazione, è di pudè pruduce suluzioni ".

Dichjarà chì i zitelli chì anu parlatu davanti à ellu sprimenu e so opinioni nantu à certi temi chì seranu i principali temi di discussione di u paese oghje, forse 50 anni dopu, Tekin hà dettu ch'ellu crede chì sta sperienza lascià un impattu in a so vita futura è ch'elli crescerà più sensibile à i prublemi di u paese.

In u so discorsu, u Ministru Tekin hà parlatu di l'avvenimenti storichi ligati à u Primu Parlamentu è u stabilimentu di a Republica di Turchia.

Indicà chì l'edifiziu di u Primu Parlamentu hè statu apertu da Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so amichi cù a preghiera u 23 d'aprile di u 1920, Tekin hà dettu chì u tettu di l'edificiu hè statu riparatu cù e tile chì a ghjente di Ankara hà purtatu da a so casa, i banchi sò stati spustati da a scola di u maestru.

Enfatizendu chì anu realizatu a lotta per l'indipendenza in un ambiente di guerra induve i parlamentari di u periodu eranu in periculu di morte, Tekin hà dettu: "Hè per quessa chì avemu fattu sta simulazione. S'ellu ùn fussi per i persone chì travaglianu quì, chì facenu sta lotta quì, ùn saresti micca quì, ùn sariamu micca quì. Tutti i nostri martiri, in particulare Gazi Mustafa Kemal Atatürk, ci anu affidatu stu paese. Chì a so ànima riposa in pace, ch'elli riposu in pace, chì Diu sia piacè cun elli. disse.

Sottulineendu chì hè u so duvere di crià i zitelli cum'è individui cù questi valori, Tekin hà dettu: "Avemu fattu u 23 d'aprile un'occasione per questu. "Sapemu chì sapemu chì a nostra parte per elevà voi per abbraccià questi valori, facemu un sforzu per fà cusì, è facemu tuttu, da i cambiamenti curriculari discututi publicamente à i sforzi di i nostri amichi maestri in questu sensu, per chì pudete prutegge questi valori ". disse.

Discours de députés enfants à la session spéciale du 23 avril 2071

In l'occasione di u 151u anniversariu di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale Turca, a sessione speciale rappresentativa datata u 23 d'aprile di u 2071 hè stata presiduta da u presidente di u Parlamentu è a deputata di Osmaniye Melisa Yalman.

Una sessione speciale hè stata aperta cun un mumentu di silenziu per Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di u Parlamentu Gazi, è tutti i martiri, è u cantu di l'Innu Naziunale. In a sessione speciale, i rapprisentanti di 10 pruvince anu fattu un discorsu à u podium di i zitelli.

In u so discorsu in a sessione speciale, u presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Rappresentante di Turchia, Yalman, hà dettu: "Vi salutu cun rispettu è amore in u 1000 anniversariu di a nazione turca chì face l'Anatolia a so patria è u 151u anniversariu di u grande Grand. Assemblea Naziunale di Turchia ". Hè cuminciatu cù e seguenti dichjarazioni.

U diputatu di Hatay Faruk Alkan, in u so discorsu nantu à a struttura di a famiglia turca è i valori, hà dettu chì, mentri u cuncettu di a famiglia hà avutu un colapsu in quasi tutti i paesi di u mondu dapoi u principiu di u XXI seculu, u paese hà sappiutu rompe stu ciculu. cù prugrammi educazione qualificata, è chì in ordine per ghjunghje sin'à u scopu di "famiglia forte, forte nazione", tutti l 'istituzioni cum'è un statu Hà enfatizatu chì cuntinueghjanu à rinfurzà a struttura di a famiglia cù i cuntributi di altre urganisazione.

U deputatu d'Edirne Elif Naz Köstere hà parlatu di l'ambiente sustenibile è di i sforzi zero waste. Dichjarà chì a gestione di i rifiuti hè stata assicurata per esse sustenibile cù u "Prughjettu Zero Waste" iniziatu da a moglia di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Emine Erdoğan, in 2017, Köstere hà dichjaratu chì e persone di tutte l'età anu sperimentatu una trasfurmazioni mentale in quantu à a cuscenza di a prutezzione ambientale.

Izmir Deputy Ensar Sevilen hà ancu toccu u travagliu in u campu di a difesa naziunale.

U deputatu Elazığ Özge Elitaş hà parlatu di u settore agriculu è di e pratiche favurevuli di l'ambiente è di u clima. In riferimentu à i sviluppi in l'agricultura cù u Robot d'Innovazione Agricola Turchia, Elitaş hà dettu chì i prublemi riguardanti l'acqua sò stati risolti in a basa spaziale chjamata GÖKYURT.

Türkiye hà stabilitu u primu stabilimentu in u spaziu

U deputatu di Giresun Furkan Alp Çelebi hà dichjaratu ch'ellu hà vistu u primu astronauta turcu Alper Gezeravcı in a so zitiddina, è quellu ghjornu hà decisu di travaglià in u spaziu, è hà dettu: "Oghje, cum'è l'ex presidente di l'Agenzia Spaziale Turca, sò assai cuntentu di pusizioni di u nostru paese in 2071 ". disse.

Dichjarà chì Turchia hà stabilitu u so primu stabilimentu in u spaziu in u tempu da stu sviluppu, Çelebi hà nutatu chì u 13 per centu di l'ecunumia di u paese hè furnitu da l'agricultura spaziale.

U Centru di Ricerca Turcu hè statu stabilitu nantu à Marte

U deputatu di Kahramanmaraş Alper Pakyardım, in u so discorsu nantu à i viaghji spaziali, hà dettu: "U primu astronauta Alper Gezeravcı si ritirò, avà sò quì, andaraghju in pianeti distanti è fà ricerche in nome di u mo paese. "Faraghju esperimenti nantu à e spezie vegetali è animali chì ponu sustene u novu ambiente in u Centru di Ricerca Turcu TÜRKAMAR, stabilitu in Marte". disse.

U deputatu di Sakarya Elif Şimşek, mentre spiegà i sviluppi in u campu di a salute, hà enfatizatu chì e droghe d'Alzheimer è Parkinson sviluppate in u paese sò una fonte di speranza per u mondu sanu. Dichjarà chì Türkiye hè u centru di salute oculare di u mondu, Şimşek hà dettu chì a rilevazione di e malatie cù lacrime pò esse fatta in u paese.