I "Premi di Achievement di Ghjurnalismu" di TGC anu trovu i so vincitori

Turkey Journalism Achievement Awards, urganizati da l'Associazione Turchi di Ghjurnalisti per 65 anni, truvaru i so vincitori. A cerimonia hè stata tenuta u luni 22 d'aprile di u 2024 à 14.00 à a Sala di Conferenza TGC Burhan Felek.

U Segretariu Generale Sibel Güneş hà presentatu a Cerimonia di Premiazione di l'Associu di i Ghjurnalisti Turchi in Türkiye. À a ceremonia, un minutu di rispettu hè statu tenutu per Mustafa Kemal Atatürk, chì hà fundatu a Republica seculare di Turchia, i so armi è i so culleghi, i ghjurnalisti chì sò morti o sò stati ammazzati mentre perseguite a notizia, i citadini chì sò morti in u terrimotu, i ghjurnalisti 33 chì sò morti in u terrimotu. terrimotu, è TGC Diputatu Sicritariu Generale Niyazi Dalyancı, chì hè mortu u sabbatu, 25 di marzu di u 2023. postura hè stata fatta. A cerimonia hè stata patrocinata da Re-Pie Portföy Yönetimi Anonim Şirketi, Henley & Partners, Kahve Dünyası è Digital Press.

In u discorsu d'apertura di a ceremonia, u presidente di l'Associazione di i ghjurnalisti turci, Vahap Munyar, hà dettu à i culleghi chì participanu à a cumpetizione chì anu fattu una cuntribuzione assai impurtante à a libera circulazione di nutizie, indipendentemente da e cundizioni in u paese, cù a nutizia. , prugrammi, culonni è ritratti chì anu pruduttu.

Mentre presentava a cerimonia, u Sicritariu Generale di TGC, Sibel Güneş, hà dettu: "In più di esse a più grande urganizazione prufessiunale di ghjurnalismu in Turchia cù membri 3, l'Associazione di i Ghjurnalisti Turchi hè ancu una di e istituzioni più efficaci in Turchia cù u so travagliu successu dapoi u so stabilimentu in Turchia. 750".

Quist'annu, un totale di 33 premii sò stati attribuiti sottu à i principali intituli di Press, TV-Radio, Internet è Piattaforma Digitale à i Premii Turchii di Ghjurnalismu Achievement.

PREMI DI STAMPA

Murat Ağırel hè statu cunsideratu degnu di un premiu per a so nutizia intitulata "U secondu attu in u scandalu di a Crescente Rossa: anu ancu vindutu l'aiutu" publicatu in Cumhuriyet Newspaper u 28 di ferraghju 2023.

Yener Karadeniz hè statu ritenutu degnu di un premiu per a so nutizia intitulata "U Grand Bazaar hè diventatu di novu in un centru di operazione in valuta straniera" publicata in u Giurnale di Quale Ecunumia u 10 d'aprile di u 2023.

Miyase İlknur hè stata elogiata per a so nutizia intitulata "Evidenza di manipulazione" publicata in Cumhuriyet Newspaper u 23 d'ottobre di u 2023.

I ghjurnalisti DHA Murat Solak-Özgür Eren sò stati ritenuti degni di un premiu per a so nutizia intitulata "U corriere di motocicletta feritu in l'accidentu chì implica u figliolu di u presidente di Somalia hè mortu" publicata u 6 di dicembre di u 2023. U Cumitatu di Selezzione hà ancu trovu İsmail Arı degno di lode per a so nutizia intitulata "Battà un maestru à mezu à l'uffiziu di u guvernatore" publicata in Birgün Newspaper u 20 d'ottobre di u 2023.

Mustafa Kömüş hè statu cunsideratu degnu di un premiu per a so nutizia intitulata "Ùn ci hè speranza in l'università" publicata in Birgün Newspaper u 24 di dicembre di u 2023. U Cumitatu di Selezzione hà ancu trovu à Figen Atalay lodabile per a so nutizia intitulata "Ùn venite à a scola se ùn avete micca un uniforme" publicata in Cumhuriyet Newspaper u 19 di settembre di u 2023.

Merve Kılıç Dokuzoğlu hè stata ritenuta degna di un premiu per a so nutizia intitulata "Ùn ci hè mancu un filu in GATA" publicata in Cumhuriyet Newspaper u 21 d'Aostu di u 2023.

Eren Tutel hè statu ritenutu degnu di un premiu per a so nutizia intitulata "Ci era un match-fixing apertu" in Birgün Newspaper u 12 di ghjennaghju di u 2023.

U Cumitatu di Selezzione hà ancu trovu Cumhur Önder Arslan lodatu per a so nutizia intitulata "Super padre amaru" publicata in Cumhuriyet Newspaper u 2 di ghjugnu 2023. "

Belma Akçura "Media è ignuranza pluralista" publicatu in Milliyet Newspaper u 30 d'aprile di u 2023 Hè statu cunsideratu degnu di un premiu per a so colonna intitulata.

Çiğdem Yılmaz hè stata ritenuta degna di un premiu per a so ricerca nantu à "Seçil Erzan serie di notizie" in Milliyet Newspaper trà u 25 di nuvembre è u 13 di dicembre di u 2023.

Deniz Güngör hè stata ritenuta degna di un premiu per a so intervista intitulata "A speranza chì purtemu hè a nostra ragione di vita", publicata in Birgün Newspaper u 17 d'Aostu di u 2023.

PAGE LAYOUT AWARDS

Arif Dizdaroğlu hè statu cunsideratu degnu di u premiu per a so "Prima Pagina" publicata in u ghjurnale Hürriyet u 4 di settembre di u 2023. U Cumitatu di Selezzione hà ancu trovu Ece Kurtuluş Dursun degna di lode per a so "Prima Pagina" publicata in Cumhuriyet Newspaper u 7 di ferraghju 2023.

Articulu di u ghjurnale Seçil Kaya Sabah "22. Hè statu ritenutu degnu di un premiu per a so pagina.

U Cumitatu di Selezzione hà ancu sceltu Buse İlkin Yerli per u "25u Premiu" publicatu in Birgün Newspaper u 2023 Novembre 10. è 11. Pagine » hè stata elogiata. "

PREMI DI TELEVISIONE-RADIO

Devrim Tosunoğlu hè statu ritenutu degnu di un premiu per a so nutizia intitulata "Questu hè u fastidiu disgustante di un zitellu di 16 anni" publicatu in TV 2023 u 100 di ghjennaghju di u 14. U Cumitatu di Selezzione hà truvatu a ricerca di Öznur Aslan Doğan intitulata "Hè cusì chì Seçil Erzan hà fraudatu", chì hè stata trasmessa in Fox TV (Ora) trà l'1 è l'8 dicembre, cum'è degna di lode.

İpek Özbey u 3-6 d'ottobre 2023 Sözcü Hè statu cunsideratu degnu di un premiu per u so prugramma di notizia "Adnan Oktar / A faccia interna di una strana organizazione criminale" trasmessa in TV.

Özge Akkoyunlu hè stata ritenuta degna di un premiu per u so documentariu intitulatu "Foto in cerca di i so pruprietari", chì hè statu trasmessu in TRT u 31 di ghjennaghju di u 2023.

U Cumitatu di Selezzione hà ancu decisu chì Yaşar Kavas serà elettu u 21 d'aprile 2023. Sözcü Hà trovu u documentale intitulatu "Return of Reputation" trasmessu in TV per esse elogiatu.

Halil Kahraman hè statu cunsideratu degnu di un premiu per u so travagliu intitulatu "Violenza da a polizia israeliana à i ghjurnalisti", publicatu in CNN Turk u 15 di dicembre di u 2023.

U Cumitatu di Selezzione hà ancu elogiatu u ghjurnalista DHA Hasan Bozbey per u so travagliu intitulatu "U campu hè statu cunfusu in a partita Bursaspor-Diyarbekir Sports" u 20 di dicembre di u 2023.

Zeynepgül Alp hè stata ritenuta degna di un premiu per u so prugramma intitulatu "Antakya Civilizations Choir guarisce e so ferite cù sulidarità" trasmessu in NTV Radio u 31 di marzu di u 2023.

PREMI INTERNET

U Cumitatu di Selezzione hà cunsideratu Asuman Aranca degna di u premiu per a so nutizia intitulata "Rapportu espertu nantu à u schedariu di l'assassiniu di Sinan Ateş" publicata nantu à T29.com.tr u 30-2023 dicembre 24.

U Cumitatu di Selezzione hà ancu truvatu Mehmet Baran Kılıç per esse elogiatu per a so nutizia intitulata "Fine-tuning the staff announcement at ITU for Şentop's Son" publicata in dik.com.tr u 3-6-31 di ghjennaghju, 31 di marzu è 1 d'aprile 2023.

U Cumitatu di Selezzione hà truvatu l'intervista di Ömer Karakuş "Aghju pigliatu una foto cù lacrime in l'ochji per a prima volta" publicata in Journo.com u 24 d'Aostu di u 2023, cum'è lode.

U Cumitatu di Selezzione hà cunsideratu a colonna di Şefik Kahramankaptan intitulata "Participazione aperta, ghjuria secreta, innu preselettu" publicata in sanattanyansımalar.com u 2 di settembre di u 2023, degna di un premiu. Şefik Kahramankaptan ùn pudia assistisce à a ceremonia.

U Cumitatu di Selezzione hà cunsideratu Özden Demir degna di un premiu per a so nutizia intitulata "Essa una donna in u terremotu: ci vergugnamu di respira" publicata in DW + 10 u 2023 di marzu di u 90. Özden Demir hà ricevutu u so premiu da u membru di a Cummissione di Cultura è Arti di TGC è u membru di u Cumitatu di Selezzione Öznur Oğraş Çolak. Özden Demir hà dettu:

PREMIU SPECIALE NEZİH DEMİRKENT A MUSTAFA KEMAL ÇOLAK

Hè statu decisu chì u Premiu Speciale Nezih Demirkent di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Turchia di i Ghjurnalisti serà datu à u Coordinatore di News di u Giurnale Ekonomi, u ghjurnalistu è scrittore Mustafa Kemal Çolak, per u so rapportu indipendente è obiettivu, a guida chì hà datu in furmà i ghjurnalisti esperti in u campu di l'ecunumia, è a cura chì hà dimustratu à mantene a sulidarità prufessiunale.

PREMIU NIYAZI DALYANCI PACE GIORNALISMU À SEVDA ALANKUŞ

U Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di Ghjurnalisti Turchi 2023 Niyazi Dalyancı Peace Journalism Award hè statu attribuitu à l'accademicu di cumunicazione Prof. "Per u so travagliu in u campu di u ghjurnalismu di pace, u ghjurnalismu ghjustu, orientatu à a pace è a so cuntribuzione à riduce l'usu di lingua viulente in i media. " Dr. Decidiu di dà à Sevda Alankuş. Alankuş hà ricevutu u so premiu da u presidente TGC Vahap Munyar è u secretariu generale di TGC Sibel Güneş.