Regolamentu di a Guida Turistica Appruvata da a Gran Assemblea Naziunale Turca

Cù a Pruposta di Modificazione di a Legge di a Professione di Guida Turistica è di a Legge nantu à l'Agenzie di Viaghju è l'Associazione di l'Agenzie di Viaghju, l'esame per determinà a cumpetenza in lingua straniera in e applicazioni per l'ammissione à a professione serà tenutu da ÖSYM. In lingue chì ùn sò micca incluse in u calendariu d'esame ÖSYM, l'esami ponu esse fatti da istituzioni esperte è imparziali.

Quelli chì rispondenu à e cundizioni per l'ammissione à a professione cù a lege aduttata in l'Assemblea Generale di a Gran Assemblea Naziunale Turca è chì i dettagli sò dichjarati nantu à u situ web ufficiale, ma chì ùn ponu micca solu risponde à u requisitu di certificatu di competenza in lingua straniera, sò ammissibili à dumandà. per l'applicazione chì anu assistitu, s'ellu riesce à l'esame di ammissione à a professione tenutu da istituzioni è urganisazioni pubbliche specializate à a dumanda di u Ministeru, secondu u viaghju, u studiente serà eligibile per diventà una guida turistica regionale o naziunale.

ARRANGE CINESE

Per i candidati in e lingue di l'Estremo Oriente da esse determinati, in particulare in Cinese, graduate di prugrammi assuciati, bacheloru o master di dipartimenti di guida turistica di l'università, o per quelli chì anu graduatu da altri dipartimenti diversi da u dipartimentu di guida turistica di l'università à almenu à u livellu di u liceu, in e lingue determinate tenendu in contu i bisogni di u settore di u turismu, cum'è necessariu. In questi casi, ùn ci sarà micca esigenza di compie un prugramma di furmazione di guida turistica naziunale o regiunale in e regioni designate.

Ùn ci sarà micca esigenza per i laureati di i dipartimenti universitari di storia di l'arte è archeologia per participà à u prugramma di furmazione di guida turistica. Queste persone anu u dirittu di diventà guide turistiche regiunale o naziunale, secondu u viaghju di pratica chì assistenu, in a lingua straniera in cui anu successu, cumpiendu l'altri cundizioni specificate è cumpiendu cù successu u viaghju di pratica cù almenu una furmazione di 100 ore. prugramma in u quadru di e prucedure è principii determinati da u regulamentu.

A dumanda di ammissione à a professione serà fatta à u Ministeru. U Ministeru farà l'esami necessarii in 30 ghjorni è emette una licenza se l'applicazione hè accettata, è in casu d'applicazioni rifiutate, avviserà u candidatu cù a ragione.

Seranu licenziati da a professione quelli chì sò stati accettati à a professione malgradu chì ùn anu micca riunitu i cundizioni per l'ammissione à a professione, quelli chì sò stati cundannati per un crimine chì impedisce l'admissione à a professione, è quelli chì anu un ostaculu à a professione seranu licenziati da a professione da a decisione di u Ministeru.

A guida turistica serà realizata solu in cunfurmità cù a lege è i principii etici prufessiunale in e lingue straniere specificate in a carta di travagliu.

PENALITÀ DI LIMITA

A lege hà ancu regulatu e penalità disciplinari da esse applicate à e guide turistiche.

In questu cuntestu, se l'attu in quistione hè cummessu 5 volte in 2 anni, una pruibizione temporale di a professione serà imposta, è s'ellu hè cummessu 3 volte, una penalità di licenziamentu da a professione serà applicata.

I tariffi di a guida turistica seranu determinate è annunziate da u Ministeru, basta chì a professione hè realizata in turcu, micca menu di 70 per centu di u salariu di basa determinatu.

I viaghji fatti da e scole è istituzioni affiliate à u Ministeru di l'Educazione Naziunale per i studienti, accumpagnati da i prufessori è senza scopi cummirciali, saranu esclusi da u scopu di u regulamentu.

Quelli chì furnenu servizii di guida senza avè una licenza riceveranu una multa amministrativa da 25 mila lire à 100 mila lire da l'amministratore civile pertinente, tenendu in contu u numeru di persone servite è e caratteristiche di a regione.

Durante a prestazione di serviziu di guida turistica, se a guida furnisce un benefiziu à ellu stessu o à a persona chì dirigerà, in cambiu per esse mandatu à una certa impresa per scopi di shopping senza a cunniscenza è l'approvazione di quelli chì ricevenu stu serviziu, l'autorità amministrativa lucale. impone una multa amministrativa da 25 mila lire à 100 mila lire.

L'URGANIZZAZIONI PROFESSIONALI SERÀ OBBLIGATE DI FORNIRE TUTTI I TIPI DI INFORMAZIONI DURANTE L'AUDIT.

U Ministeru di a Cultura è u Turismu hà l'autorità di inspeccionà ogni tipu d'affari, transazzione, attività è cunti di l'urganisazioni prufessiunali è i so affiliati per mezu di ispettori è cuntrolli quandu necessariu è almenu ogni 3 anni.

L'urganisazioni prufessiunali seranu obligate à furnisce ogni tipu d'infurmazioni è mostra documenti durante l'auditu.

I membri di u corpu è u persunale di l'urganisazioni prufessiunali seranu puniti cum'è ufficiali publichi per i so atti criminali è azzioni in relazione à e so funzioni.

U persunale di l'urganisazioni prufessiunali chì ùn cumpiendu micca i so obblighi, sò perseguitati per crimini specifichi, o chì sò cunsiderati micca sicuri per stà in turnu durante l'ispezioni ponu esse temporaneamente suspesi da u travagliu da u Ministeru per 3 mesi nantu à a pruposta di l'ispettore di u Ministeru. S'ellu hè cunsideratu necessariu, stu periodu pò esse allargatu da u Ministeru per altri 3 mesi per una volta.

Quelli chì sò suspesi da u funziunamentu in u scopu di stu articulu tornanu à e so funzioni durante l'auditu o dopu à a fine di l'auditu, per decisione di u Ministeru, o s'ellu hè decisu chì ùn ci hè micca bisognu di persecuzione o s'elli ùn sò micca cundannati.

I salarii di quelli chì sò reintegrati, chì sò stati privati ​​durante u periodu di sospensjoni, seranu pagati da l'urganizazione prufessiunale induve sò impiegati, inseme cù l'interessu legale.

S'ellu ci hè un risicu di ritardu in i casi induve a sicurità naziunale, l'ordine publicu, impediscenu a cummissione di un crimine o a so continuazione o l'arrestu hè necessariu, i corpi di i sindicati è e camere di guida turistica ponu esse pruibiti da l'attività da u Ministeru.

A decisione di pruibisce l'attività serà sottumessa à l'appruvazioni di u ghjudice in carica in 24 ore. U ghjudice annuncerà a so decisione in 48 ore. Altrimenti, sta decisione amministrativa serà automaticamente abulita. U Ministeru hà da pudè seguità i casi presentati in u scopu di stu articulu cum'è participante.

I servizii di guida turistica, l'attività è i so cuntratti seranu regulati da regulamentu.

E GUIDE TURISTICHE DEVERU CAMBIARE A SO CARTE D'IDENTITÀ DI GUIDA CUN LICENZA

I guide turistiche anu permessu di rimpiazzà e so carte d'identità di guida cù una licenza in certi cundizioni.

Per legge, quelli chì rimpiazzanu a so carta d'identità di guida cù una licenza seranu tenuti à purtà un documentu riguardanti a cumpetenza in lingua straniera; Altrimenti, puderanu praticà a so professione di guida turistica turca. Quelli chì documentanu a so cumpetenza in lingua straniera puderanu praticà a so professione in a lingua chì anu successu ottenendu una carta di travagliu.

Se l'agenzii di viaghju furniscenu benefizii per elli stessi o per a persona chì si riferiscenu in cambiu di mandà i so clienti à un cummerciale per scopi di shopping senza a so cunniscenza è appruvazioni, i so documenti seranu annullati è ùn puderanu micca travaglià cum'è agenzia di viaghju per 5 anni. .

Per d 'altra banda, l'Articulu 11, chì include u regulamentu per "Servizi promozionali da esse furniti in musei, siti storichi è beni culturali registrati in u paese in u scopu di i pacchetti turistici è i tour, da esse furniti da guide turistiche in queste zone". hè statu cacciatu da a pruposta.