U Benessere Turisticu mandatu à a so prima spedizione

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà parlatu à a cerimonia di addiu di Touristic Diyarbakır Express.

Dichjarà chì era assai cuntentu di vede u trenu fora di u so primu viaghju, u Ministru Uraloğlu hà dettu chì anu iniziatu oghje i servizii Turistici Diyarbakır Express per risponde à e dumande di treni di i citadini è offre rotte alternative in u "Touristic Eastern Express". cuncepimentu, chì passa per e terre uniche di l'Anatolia è serve per scopi turistici.

Dichjarà chì viaghjà cù l'Express Turisticu Orientale hè assai populari, u Ministru Uraloğlu hà dettu: "Hè un favuritu di l'amatori di viaghju è di i dilettanti di fotografia. Ci hè una dumanda cusì alta chì i biglietti si vendenu appena sò in vendita. Quelli chì ùn ponu micca cumprà i biglietti sò tristi. "Tuttavia, cù l'investimenti chì avemu fattu in ferrovie dapoi 22 anni, ci sò decine di rotte ferroviarie comode è magnifiche in Turchia, fora di a strada Touristic Eastern Express", disse.

U TRANSPORTU hè furnitu à 20 CITTAZIONI PER TRENI ALTA VELOCITA

Sottulineendu chì i treni d'alta velocità operati da TCDD Taşımacılık AŞ ghjunghjenu à 11 cità direttamente è 9 cità indirettamente attraversu u trasportu cumminatu cù cunnessione di treni o autobus, Uraloğlu hà dettu chì hè pussibule spiegà quasi ogni angulu di a patria celeste cù treni regiunale è principali operati. nantu à e linee cunvinziunali cù l'infrastruttura è a superstruttura migliorata. Sottulineendu chì in più di offre vedute mozzafiato à quelli chì viaghjanu in queste rotte, offrenu ancu l'uppurtunità di scopre novi lochi, Uraloğlu hà dettu: "Cù una perspettiva innovativa è visionaria, continuemu à arricchisce i nostri servizii di treni cù novi rotte per serve u turismu cum'è. cum'è u trasportu di merci è di passageri. "Avemu aghjustatu servizii Turistic Eastern Express à l'Eastern Express, chì hà attiratu una grande attenzione cum'è unu di i 4 più belli rotte di treni in u mondu, u 29 di maghju di u 2019, cù un novu approcciu, in a stagione invernale". disse.

"Eastern Express hà purtatu 11 mila 611 persone in una sola stagione"

U Ministru Uraloğlu hà enfatizatu chì 2023 mila 2024 persone chì anu viaghjatu cù stu trenu in a Stagione Invernale 11-611 nantu à l'Eastern Express sò tornati cun boni ricordi è anu fattu una grande cuntribuzione à a vita ecunomica, suciale è culturale in parechje cità, è hà dettu: " Inoltre, furniremu servizii d'inguernu trà Kars è Erzurum per sustene u turismu. "Avemu offertu un'altra opportunità di viaghju à l'amatori di viaghjà operandu Treni Turistici Regionali durante a stagione. Per l'amatori di viaghju, avemu rotte di treni micca solu in casa, ma ancu in l'esteru. "Pudete ghjunghje à l'Europa economicamente, cunfortu è cunfortu cù u Trenu Istanbul Sofia". disse.

U Ministru Uraloğlu hà dichjaratu ch'elli anu messu in serviziu l'Express Turisticu Diyarbakır per l'amatori di viaghju da oghje è hà dettu: "U nostru trenu turisticu viaghjà nantu à a pista Ankara-Diyarbakır cù una lunghezza di linea di 51 chilometri. U nostru trenu sarà custituitu da 180 letti è 9 carru di pranzu cù una capacità di 1 persone. Avà ci dicemu addiu cun voi, è partirà da Diyarbakır à Ankara dumenica 21 d'aprile à 12.00. In u viaghju Ankara-Diyarbakır, ferma in Malatya per 3 ore, in u viaghju Diyarbakır-Ankara, ferma in Yolçatı per 4 ore, è in Kayseri per 3 ore per u turismu. "Avemu determinatu u prezzu di una stanza in una vittura di dorme cum'è 9 mila TL nantu à a strada Ankara-Diyarbakır è 8 mila TL nantu à a strada Diyarbakır-Ankara", disse.

"AVRÀ RINVIGLIA TUTTA L'ECONOMIA REGIONALE"

U Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì l'Express Turisticu Diyarbakır rivitalizzarà l'ecunumia di tutta a regione, in particulare e destinazioni Malatya è Yolçatı, induve darà l'uppurtunità di fermà è visità per un bellu pezzu durante u so viaghju, è hà dettu: "Rifforzerà ancu a cultura culturale. cumunicazione dendu l'uppurtunità di vede i valori storichi è culturali è meraviglie naturali in questi lochi longu u percorsu. In fatti, i treni turistici offrenu à i nostri citadini è à i nostri invitati chì venenu in u nostru paese da l'esteru un avvenimentu chì coincide cù a nova faccia è a visione di e nostre ferrovie è, in più, cù a nova faccia è a visione di Turchia ". Uraloğlu hà dichjaratu ch'elli anu scontru cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu in quantu à u lanciamentu di treni orientati à u turismu chì ponu esse operati nantu à novi rotte in u paese, è chì u so travagliu cuntinueghja cù l'Associazione di l'Agenzie di Viaghju Turche, l'urganisazioni non governamentali è i pertinenti. istituzioni. Uraloğlu hà dettu: "Per esempiu, nantu à u Toros Express, unu di i treni di linea principale di TCDD Transportation, chì opera trà Konya-Adana-Konya, in u so viaghju à Adana, pudete guardà i boschi di pini, i ponti storichi è e muntagne Toros specifiche. à u clima mediterraneu, è quandu vi vene à Konya, pudete assistisce à a magnifica natura di a geografia steppa. O pudete sparte a pace di a natura lussureggiante di u Mari Neru cù u Trenu Zonguldak-Karabük. Avemu linee di treni chì passanu per geografie uniche cum'è Aegean Express, Göller Express, Güney Kurtalan Express. "Credu vivamente chì daremu l'uppurtunità di viaghjà quì cù i nostri treni turistici in i periodi à vene", disse.