Türkiye Ritorna da l'Expo 2023 Doha cun un Premiu

"Un desertu verde, un ambiente megliu" cù 80 paesi participanti realizatu in u quadru di u tema Expo 2023 DohaI premii speciali di u padiglione di successu sò stati dati à i so pruprietari in a cerimonia di premiazione tenuta in Doha, a capitale di Qatar.

Attrae una grande attenzione da i visitori cù u so cuntenutu riccu è u disignu architettonicu acclamato. Padiglione di Turchia, à a cerimonia tenuta Ha vintu u Gran Premiu Internaziunale di l'AIPH (Associu Internaziunale di i Pruduttori di Horticultura) per u so cuntenutu "Pavilion Best Example of Excellence and Innovation in Horticulture".

À u Padiglione di Türkiye, induve i prudutti orticuli è agriculi di 7 regioni di Turchia sò intrudutti cù u mottu "Patria di l'Orticultura". I visitori sò stati purtati in un viaghju da u passatu à u presente di l'agricultura turca. A ricca gamma di prudutti di Turchia è a diversità di e piante endemiche sò state introdutte in i spazii di mostra creati cù una perspettiva tecnologica è innovativa. Turkey Pavilion, induve i visitori internaziunali anu sperimentatu esempi di a cultura tradiziunale turca, l'arti è a gastronomia cun grande interessu, hè diventatu unu di i padiglioni più visitati per 6 mesi.

U Pavilion Turchia, creatu sottu a guida di u Ministeru di u Cummerciu di a Republica di Turchia, hà avutu una presenza impressiunanti in tutta l'urganisazione. U Ministeru hà travagliatu intensamente per prumove u putenziale ecunomicu è l'opportunità cummerciale di Turchia, mettendu in risaltu a diversità è l'approcciu innovativu di a cumunità cummerciale turca per mezu di eventi è mostre urganizati durante l'Expo.
Evidenziando l'opportunità di cooperazione potenziale in quantu à l'ambiente di cummerciale è d'investimentu di Turchia cù cuntenutu di diverse industrii in l'urganizazione, u Ministeru hà furnitu à i participanti l'uppurtunità di scopre i prudutti è servizii turchi.

U nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, chì hà assistitu à a riunione di u Cumitatu Strategicu di l'Alta Turchia-Qatar in Doha u 4 di dicembre di u 2023, hà visitatu a fiera di l'Expo 2023 Doha dopu i so cuntatti. Visità u Padiglione di Turchia in l'area di l'Expo, u nostru presidente Erdoğan hà ricevutu infurmazioni nantu à u padiglione da l'autorità, firmò u libru speciale è piantò un sapling commemorative.

Trà u 2 d'ottobre 2023 è u 28 di marzu di u 2024, L'esposizione mundiale Expo 2023 Doha, chì hà accoltu parechji visitatori di diverse culture da u mondu sanu, hà finitu e so attività cù una cerimonia di chiusura chì hà assistitu à spettaculi entusiastici. Turchia; U Padiglione Turchia, chì e so attività di cuncepimentu, produzzione è urganizazione sò state intraprese da a cumpagnia dDf (Dream Design Factory) sottu l'auspici di u Ministeru di u Cummerciu, hà cumpletu cù successu a so missione vincendu u Gran Premiu Internaziunale AIPH, cum'è unu di i padiglioni di u paese. chì attrae a più attenzione è hè più apprezzata da i visitori.