U guvernatore di u distrittu Özyiğit è u sindaco Büyükgöz accoltu Mukhtars

U sindaco di Gebze Zinnur Büyükgöz, inseme cù u guvernatore di u distrittu di Gebze Mehmet Ali Özyiğit, hà accoltu i novi capi di u distrittu à a riunione. Capi di quartieri eletti da i voti di i citadini in l'alizzioni di u guvernu lucale tenuti u 31 di marzu; Era l'invitatu di a riunione ospitata da u guvernatore di u distrittu di Gebze Mehmet Ali Özyiğit è u sindaco di Gebze Zinnur Büyükgöz. A riunione à a quale anu participatu i capi di quartiere chì travagliaranu in e regioni cintrali è rurali di Gebze hè stata tenuta in e strutture suciale di a municipalità di Gebze Barış. À a riunione, induve i gestori di l'unità civili è amministrativi chì travaglianu in u distrittu eranu ancu presenti, u sindaco di Gebze Zinnur Büyükgöz hà datu infurmazioni à i capi di i prughjetti è servizii per u novu periodu è hà fattu un brevi discorsu di salutu.

GEBZE hè u nostru depositu cumuni

U sindaco di Gebze, Zinnur Büyükgöz, chì vulia chì i capi di quartiere eletti in u novu mandatu successu in u so travagliu, hà fattu e seguenti dichjarazioni in u so discorsu: "Avete accettatu u nostru invitu. Siate u benvenutu, site onoratu. I vechji dicianu : « Prima Refik, dopu Tarik ». Allora prima u cumpagnu, dopu a strada. U destinu è a decisione ci anu riunitu nantu à a stessa strada. Cum'è u sindaco, sò statu elettu per serve Gebze cù u favore di a nostra nazione. I nostri capi sò stati eletti per serve i quartieri di Gebze. U nostru denominatore cumuni è a strada hè Gebze. U nostru denominatore cumunu è a strada hè di serve à u populu di Gebze. Avemu u duvere di fà un travagliu solidu cum'è unu. Cum'è unu; Facemu a difficultà più faciule.

MUBILEremu MAN IN MANU, SPALLA À SPALLA

Aumenteremu i pochi. Avemu da vene una longa strada in pocu tempu. Cum'è u sindaco di Gebze, avemu partitu cù questa intenzione è vuluntà. In questu modu, avemu fattu un travagliu solidu. Intendemu di fà un travagliu solidu cun questa fiducia. L'abilità hè di stabilisce una cità è di sviluppà a cità; hè di fà felici a ghjente chì campa in quella cità. Mubilizzeremu manu in manu, spalla à spalla, per fà felici a ghjente di Gebze. Faremu sta riunione è assai di più per risponde à sta necessità cumuna.

SIAMU SEMPRE À VOTRE LATU E SUPPORTER

Per sparte cun voi alcuni di i prughjetti chì avemu preparatu, annunziati prima à i nostri citadini, è chì anu ricevutu u favore di i nostri citadini, dicemu Bismillah per una cunsultazione in linea cù l'intenzioni è i scopi ch'e aghju citatu. Spergu chì a riunione chì tenemu quì oghje serà benefica per Gebze ". Fendu un discorsu di salutu in nome di u sindaco Büyükgöz, u guvernatore di u distrittu di Gebze, Mehmet Ali Özyiğit, hà spressu i so desideri di successu à i capi, dicendu chì seranu sempre cun elli è i so sustenitori in u novu periodu di travagliu. Dopu à i discorsi, a riunione hè finita cù una sessione di dumande-risposta è una foto di souvenir.