23 d'aprile Messaghju da u guvernatore Yunus Sezer

U guvernatore di Edirne, Yunus Sezer, hà publicatu una dichjarazione scritta chì hà celebratu u 104 anniversariu di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, induve a sovranità hè stata trasferita incondizionatamente à a nazione è a vuluntà di a nazione era pienamente rapprisentata, è a Sovranità Naziunale di u 23 d'aprile. U ghjornu di i zitelli cun grande orgogliu è gioia.

A dichjarazione di Sezer hè a seguente: "U 23 d'aprile u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli, chì hè a prima festa rigalata à i zitelli in u mondu è hè u ghjornu chì tutti i zitelli di u mondu si scontranu in u nostru paese, hè statu prisentatu cum'è una festa à i nostri figlioli, chì sò vistu cum'è u futuru luminoso. di a nostra nazione è a generazione chì susciterà a demucrazia nantu à e so spalle ".

"I zitelli sò l'assicuranza di u nostru avvene è a nostra gioia di vita. "Hè u nostru duvere cum'è un omu di crià i zitelli d'oghje per esse l'adulti di dumane". Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà dettu una volta di più cù queste parolle succinte quantu impurtanti sò i nostri figlioli è a crianza per u futuru di a nostra nazione.

Cum'è adulti, pigliaremu ogni tipu di misure per assicurà chì i nostri figlioli, chì sò a guaranzia di u nostru avvene, ponu campà sani è felici, prufittà di i bisogni di l'età, è crescenu cum'è generazioni ben equipate, talentuose è cuscenti. , è avemu da travaglià cù tutte e nostre forze per aiutà à ghjunghje à un dumane più bellu, più sanu è più sicuru.

Cù sti sentimenti è pinsamenti, cummemurà cù misericòrdia è gratitùdine i membri di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia chì anu servitu a nostra Noble Nazione, in particulare Gazi Mustafa Kemal Atatürk, è chì sò morti, i nostri martiri chì sacrificanu a so vita per stu paese, u nostru glorioso. i veterani chì sò morti, è celebranu u 23 d'aprile a Sovranità Naziunale è spergu chì u ghjornu di i zitelli porta pace, prosperità è tranquillità à tutti i zitelli di u mondu è à tutta l'umanità ".