A tarifa d'ingressu à Venezia hè di 5 euro!

I turisti chì volenu visità a cità di Venezia anu da pagà 25 euro à partesi da u 5 d'aprile.

L'autorità in Venezia sò stati accusati di trasfurmà a famosa cità di a laguna in un "parcu temàticu" cù l'intruduzioni di una tarifa d'ingressu longu dibattuta per i visitori di ghjornu.

Venezia hè diventata a prima cità maiò in u mondu à implementà una tale pratica. A tassa di 5 €, chì entra in vigore oghje, hà da scopu di prutege u patrimoniu mundiale di l'Unesco da l'effetti di l'overtourism scoraggiendu i ghjurnati è rende a cità torna "vivabili", secondu u sindaco Luigi Brugnaro.

Ma certi cumitati di residenti è associazioni anu pianificatu prutestazioni per u ghjovi, argumentendu chì a tarifa ùn faria nunda per risolve u prublema.

Matteo Secchi, capu di u gruppu attivista Venessia.com, custituitu da i citadini, hà dettu: "Puderaghju dì chì quasi tutta a cità hè contru à questu. Ùn pudete micca impone una tarifa d'ingressu à una cità; Tuttu ciò chì facenu hè di trasfurmà in un parcu tematicu. "Questa hè una cattiva maghjina per Venezia ... Vogliu dì, scherzemu?" disse.

Una volta u core di una putente repubblica marittima, l'isula maiò di Venezia hà persu più di 1950 120 abitanti dapoi u principiu di l'anni XNUMX ; U mutivu principale di sti pèrdite hè u focusu nantu à u turismu di massa, chì hà purtatu à una depopulazione da i millaie di visitatori chì empianu e so piazze, i ponti è i camini stretti durante i tempi più affollati di l'annu.

A tarifa d'ingressu, chì hè necessaria solu per entre in u centru storicu di Venezia, pò esse riservata in linea è serà addebitata in 14 ghjorni occupati, soprattuttu fine settimana, da ghjovi à u 29 di lugliu cum'è parte di una fase di prova.

I residenti di Venezia, i trasportatori, i studienti, i zitelli sottu à l'età di 14 anni, è i turisti chì passanu a notte seranu esentati da sta pratica.

Tuttavia, i excursionisti di u ghjornu anu bisognu di cumprà i so biglietti in linea è dopu riceveranu un codice QR. Quelli chì ùn anu micca un bigliettu puderanu cumprà unu à l'arrivu cù l'aiutu di i funzionari lucali chì effettueranu cuntrolli casuali in cinque destinazioni principali, cumpresa a stazione di trenu Santa Lucia. Quelli chì ùn anu micca un bigliettu ponu esse amminati trà 50 è 300 Euro.