I Corsi Cuntinueghjanu à u Centru di Educazione Pública Yunusemre

Per a prima volta in Manisa, un cursu di furmazione di Darbuka (Musica Turca) di 200 ore hè statu apertu da u Centru di Educazione Pública Yunusemre. U cursu hè datu da l'artista TRT in pensione Turan Mamay. U corsu, chì cuntinueghja cù a participazione di 50 apprendisti à u Centru di Educazione Publica di Yunusemre, hè statu visitatu da u Direttore di l'Educazione Naziunale di u Distrettu di Yunusemre, Yıldıray Demirtaş, u Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale di Yunusemre, Emel Bayer, è u Direttore di u Centru di Educazione Pública Yunusemre Ayşen Oğuz. Dichjarà chì i corsi di u Centru di Educazione Pública di Yunusemre cuntinueghjanu senza interruzzione, u Direttore di l'Educazione Naziunale di u Distrettu di Yunusemre, Yıldıray Demirtaş, hà dettu: "Ci era un intensu interessu in u nostru cursu. Parechji apprendisti talentu è micca scupertu da u nostru distrittu anu participatu à u cursu. I nostri stagiari daranu u so primu cuncertu gratuitamente à a ghjente di Manisa durante a settimana di l'educazione permanente. "Vogliu ringrazià i nostri apprendisti è i maestri", disse.

L'istruttore di u cursu, l'artista TRT in pensione Turan Mamay, hà dettu: "I picciotti sò assai talentuosi. Mantenenu u ritmu à l'opere. In i nostri studii, amparamu note accademicu, cumu fà un saz di ritmu in un pezzu dopu avè amparatu note? Cumu leghje un pezzu mentre ghjucanu ritmu? Insegnemu questi. Avemu assai belli canti populari è canti è canti di u ghjornu. "U nostru travagliu hè pruduttivu", disse.

Selda Özkan, unu di i trainees, hà dettu: "Amparemu tramindui è avemu un bonu tempu quì. Avemu un tempu pienu di musica. Avemu cuminciatu à ghjucà à a darbuka cù i principii di mantene u ritmu. Venemu à u corsu cun piacè. Riesceremu à mantene u ritmu è à ghjucà à a darbuka u più prestu pussibule. "Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu à u corsu", disse.