I teleferichi primitivi sò periculosi

I teleferichi primitivi sò periculosi: Spieghendu chì i teleferichi primitivi chjamati "Varangel" in a regione, chì sò largamente utilizati in a regione orientale di u Maru Neru, ponenu un grande periculu per a salvezza di a vita è di a pruprietà, Metin Bıçakçı, presidente di a Camera Rize. di l'ingegneri meccanichi, hà valutatu i funivii primitivi cum'è "bombi vivi", per portà à un standard.

CI SONO 20 MIL TELEFICIU PRIMARI IN A REGIONE
U presidente di a Rize Chamber of Mechanical Engineers Metin Bıçakcı, chì hà fattu dichjarazioni nantu à i funivii primitivi, u numeru di i quali hà righjuntu 10 mila in Rize è 20 mila in tutta a regione, hà dettu chì vulianu attirà l'attenzione à u periculu di varangels, chì hà causatu assai fatali. è accidenti feriti, cù u rapportu chì anu preparatu da a ricerca di u sughjettu. U cuteddu disse :

I ricerchi mostranu chjaramente chì sti funivii sò stati custruiti in cundizioni primitive è ùn anu micca standard. Nisunu di i miccanismi di i telefunini, chì sò usati in modu casuale è ùn sò micca rispunsevuli, ùn sò micca curretti. E cundizioni naturali in a nostra regione sò muntagnoli è accidenti. In questi cundizioni naturali, ùn hè micca pussibule di trasportà u tè da i campi in cundizioni normali. Naturalmente, u nostru pòpulu usa i funiviali chì anu creatu in cundizioni primitive cù i materiali chì anu ottenutu da u mercatu. Queste funivie ùn portanu micca solu carichi, ma ancu i nostri ghjenti. Questu, à u turnu, affetta negativamente a salvezza di a vita. Ogni annu, accidenti chì risultatu in a morte accade 5-6 volte. Queste funifiche deve esse eliminate da e cundizioni primitive è ligate à un certu standard. Ogni prughjettu di funivia deve esse verificatu da u staffu tecnicu mentre licenze, è e cundizioni deve esse specificate se apprupriatu. Sfurtunatamente, ùn hè micca fattu cusì.

"U GUSTO D'USU hè A PRIMA CAUSA DI ACCIDENTI DI CARA CORDA"

Dichjarà chì includenu avvisi nantu à a prevenzione di l'accidenti sottu 13 intituli in u rapportu chì anu preparatu, Bıçakçı hà cuntinuatu a so spiegazione in seguente:

"Ci deve esse almenu qualchissia incaricata di a funivia. I zitelli ùn deve micca aduprà u telefuninu. I telefunini duveranu avè cabine è porte di cabina. Prima di l'usu, i prucedure d'avvertimentu è d'avvertimentu deve esse fattu. Sfurtunatamente, l'accidenti sò causati da u fattu chì u filu di l'azzaru di u trasportatore ùn hè micca sceltu bè o in diametru adattatu, chì sti fili ùn sò micca cambiati dopu un certu periodu di tempu, chì i protettori à a testa è u fondu ùn sò micca equipati di u flexible necessariu. sistema. In a nostra investigazione nantu à e cause di l'accidenti, l'usu incorrectu hà pigliatu u primu postu. A rottura di a corda, u sbilanciamentu di a bobina, a scossa elettrica, a piattaforma è a caduta di carica sò ancu trà e cause di l'accidenti. I telefunini anu da esse verificati ogni annu. In fatti, un certu standard pò esse purtatu à i teleferini negoziendu cù l'Istitutu di Standards Turchi (TSE).

COME LIVE BOMB

coltellinaru, Carica di tè, legnu è tronchi scontranu cù teleferichi. Ci hè una fonte di periculu chì hè incerta quandu è induve vene. A fonte di u periculu hè sopra à voi, andate sottu. Hè cum'è una bomba viva. Tocca à noi di disattivà sti attentati suicidi. Hà cunclusu a so dichjarazione dicendu chì i passaggi sottu à e rotte induve si trovanu si deve esse impeditu quant'è pussibule.