Mentre l'ecunumia hè vaccinata, e rotte di u cummerciu cambianu

e rotte cummerciale cambianu cum'è l'ecunumia si ribella
e rotte cummerciale cambianu cum'è l'ecunumia si ribella

Mentre u mondu hà lasciatu u 2019 in daretu cù guerre cummerciale trà i Stati Uniti è a Cina, u cambiamentu climaticu, i disastri è e tensioni internaziunali, u 2020, chì hè intrutu cù grandi speranze, hà sperimentatu i ghjorni più scuri di a storia. L'Organizazione Mondiale di a Salute hà dichjaratu u focu di COVID-19, apparsu in Wuhan, Cina, una "pandemia" l'11 di marzu di u 2020. U numeru rapidamente crescente di casi è morti in u mondu, in particulare in Europa è in i Stati Uniti, hà causatu a ghjente à ritirassi in e so case è chjude e fruntiere di i paesi. Mentre chì u mondu sanu principia à circà modi per cumbatte COVID-19, una rapida trasfurmazione da a vita di ogni ghjornu à u cummerciu glubale hè stata illuminata.

UN FRONT NOUVEAU POSSÉ ÊTRE APERTÉ IN GUERRE COMMERCIALE

Nail Olpak, presidente di u Cunsigliu di Relazioni Economiche Estere (DEİK), definisce a trasfurmazioni cù queste parolle: "Quandu valutemu l'annu passatu da un puntu di vista ecunomicu, vedemu chì i blocchi di u cummerciu mundiale sò unu di i sviluppi impurtanti. Sapemu chì u Partenariatu Ecunomicu Regionale Comprensivo è l'Accordu di l'Area di Liberu Cummerciu Continentale Africanu chì copre i paesi 15 in l'Asia Pacificu aprirà un novu fronte in e guerre cummerciale, è cuntinuemu u nostru travagliu cù questa cuscenza. Inoltre, in u 2020, avemu assistitu à l'accelerazione di i prucessi di transizione tecnologica in ogni campu, mentri luttendu contr'à l'effetti negativi di COVID-19.

"A PARTITA DI E-COMMERCE AUMENTATA DI 80%

U nomu di sta trasfurmazioni tecnologica era a digitalizazione. Un rapidu prucessu di digitalizazione hè statu intrutu, da e transazzione publica à u settore di i servizii è l'industria di fabricazione. Hè enfatizatu chì i tassi mirati di digitalizazione è e-commerce in 2030 ponu esse ghjunti in pochi anni si cuntinueghja à questu ritmu. Ancu i tassi di e-commerce di Turchia solu mette in luce nantu à a crescita rapida. U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà annunziatu chì u cummerciu elettronicu, chì era 2019% in u cummerciu generale in i primi 6 mesi di u 8,4, hè aumentatu à 2020% in i primi sei mesi di u 14,2. Sembra chì a rapida crescita in e-commerce cuntinuerà cù l'usu generalizatu di mudelli di travagliu in casa è à distanza.

"A DIGITALIZZAZIONE HÈ OBBLIGATORIA"

Emre Eldener, presidente di u Cunsigliu di UTIKAD, hà dettu: "Avemu da cuntinuà i nostri sforzi di digitalizazione in u settore publicu è privatu per trasfurmà a Turchia à u cima di a catena di fornitura glubale". hà creatu, hà benefiziu di l'infrastrutture tecnulogiche ch'elli avianu investitu prima. Pudemu seguità ogni containeru, carica aerea è camion in modu trasparente, finu à u più chjucu dettagliu, da i sistemi satellitari. Questu hè di grande impurtanza per noi è per i nostri clienti. Avemu da allineà i nostri mudelli di cummerciale cù a tecnulugia. E cumpagnie chì ùn riescenu à ottene questu affruntà u periculu di perde i so mercati. " Eldener, chì sottolinea chì a digitalizazione hè diventata una necessità in tutti i campi di a vita cù l'epidemie di COVID-19, dice: "A pandemia ci hà dimustratu chì u modu fà affari in u mondu hè apertu à u cambiamentu constantu ".

A TURCHIA ERA PREFERITA INVECE DI CINA

U presidente di UTIKAD Eldener, enfatizendu a necessità di leghje bè u cambiamentu in u cummerciu glubale, attira l'attenzione à i seguenti punti: "L'epidemie chì hà iniziatu in Cina hà purtatu una carenza di fornitura in u cummerciu glubale. I punti induve 2021 aghjunghjenu valore à i settori in Turchia sò ancu cuminciati à cumparisce à l'orizzonte. Certi paesi, cumpresa a Turchia, anu capitu chì esse dipende da materie prime o sottoprodotti da a Cina porta un grande risicu per i tempi di crisa. Per questu mutivu, a maiò parte di i fornituri in u mondu anu sceltu di diversificà i mercati da quale cumprà prudutti o servizii. Durante u prucessu di pandemia, alcune di e cumpagnie glubale chì ùn puderanu micca furnisce un serviziu adeguatu è furnimentu da a Cina anu direttu e so operazioni di compra in Turchia. Ùn vecu micca sta situazione cum'è un metudu tempurale applicatu cù u scossa di a pandemia. Presumibilmente, e tendenze di compra versu Turchia cuntinueghjanu à aumentà in 2021 è oltre.

L'IMPRESE CHE DATE CONFIDENZA SOPRAVVIVERÀ

U presidente di DEİK Nail Olpak: "Semu in una nova era in termini di globalizazione. Cù COVID-19, u mondu sanu hà capitu i prublemi causati da esse dipendente da un solu fornitore. A dispunibilità è l'accessibilità di i prudutti è servizii, chì avemu descrittu prima cum'è luntanu, vicinu, caru è prezzu, hà guadagnatu impurtanza in a nova era. Per dì un altru modu, "fiducia" serà in prima linea di i cuncetti di definizione di u periodu à vene. I vincitori di stu periodu; Ci saranu quelli chì sopravvivenu senza rompe a catena di supply, senza fà una distinzione nantu à a basa di paese, cumpagnia o settore, è quelli chì ponu dà un sensu di fiducia à i so interlocutori assai megliu ". dice.

L'ESPORTAZIONI AUMENTATE SUI QUANTITÀ IN 2020

In a seconda mità di l'annu, l'accelerazione di Turchia in l'esportazioni cunfirma u presidente Eldener. Sicondu i dati di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM), l'esportazioni di u paese in u periodu di ghjennaghju-nuvembre anu aumentatu da 6,1 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è ammontanu à 155 milioni di tunnellate. In u listessu periodu, ancu s'è l'espurtazioni diminuite da 6,3 per centu nantu à a basa di valore à 169,5 miliardi di dollari, Turchia hà sappiutu esse unu di i 4 paesi chì anu aumentatu e so esportazioni in u terzu trimestre di l'annu. U presidente di TİM, İsmail Gülle, hà dettu: "Superemu a barriera di incertezza in u cummerciu mundiale cù a nostra identità di fornitore affidabile" è hà dettu: "Prevemu chì e nostre esportazioni, chì anu righjuntu 2019 milioni di tunnellate in 146 in quantità, ghjunghjeranu à 2023 milioni di tunnellate in 200. . Cù e nostre esportazioni in sviluppu, naturalmente, a necessità di logistica hè ancu crescente ".

PARTENARIAT ECONOMICA REGIONALE COMPRESIVA

Ricordendu chì u cummerciu glubale hà cuntrattu da 2020 per centu in i primi nove mesi di u 9,4, u presidente di TİM Gülle hà dichjaratu chì l'esportazioni di parechji paesi anu affruntatu una contrazione di duie cifre in questu periodu è hà dettu: "In i primi nove mesi di l'annu, l'esportazioni di Russia sò state. 23 per centu, l'espurtazioni di Francia eranu 19 per centu 18, l'espurtazioni di l'India cuntrate da 2020 per centu. A cuntrazione annuale in u cummerciu glubale in 8 hè pensata à circa 30 per centu. In più, in nuvembre, hè statu firmatu u più grande accordu di cummerciu liberu di u mondu, l'Acordu di Partenariatu Economicu Integrale Regionale. In u risultatu di e firme in Asia Pacificu (15 per centu di u PIB glubale, 2,1 paesi è XNUMX miliardi di pupulazioni), u missaghju "semu abbastanza per noi" hè statu datu à u mondu sanu. In u quadru di u nostru mudellu di cummerciale win-win, duvemu sia migliurà i nostri accordi di cooperazione esistenti è preparà immediatamente per novi accordi ".

7,2% ASPETTATIVA DI CRESCINU IN GLOBAL BOOKS TRADE

In u 2020, ci hè stata una seria diminuzione di l'investimenti è ancu di u cummerciu mundiale di merchenzie. In u rapportu di a Cunferenza di e Nazioni Unite nantu à u Cummerciu è u Sviluppu, hè statu nutatu chì l'attività di l'investitori stranieri di i paesi hà dimustratu una grande diminuzione in 2020 è hà dettu: "A parte di l'investimentu direttu straneru (FDI), chì era di 2019 trilioni di dollari. in 1,54, hè diminuitu di circa 40 per centu. In u 2020, a parte di l'IED in u mondu serà sottu à 1 trilione di dollari. Hè dichjaratu chì a diminuzione di l'investimenti hè ancu un indicazione chì a ricuperazione in l'ecunumia glubale ùn serà micca in pocu tempu. Sicondu e Nazioni Unite, hè necessariu d'aspittà finu à u 2019, à u più prestu, per l'ecunumia glubale per ghjunghje à i livelli di 2022. U Fondu Monetariu Internaziunale (FMI) hà rivisu recentemente a so aspettativa di crescita per l'ecunumia mundiale per 2021 à 5,2 per centu. L'Organizazione Mondiale di u Cummerciu (OMC), invece, hà annunziatu chì aspetta una crescita di 2021 per centu in u cummerciu di merchenzie glubale in e so previsioni per 7,2. L'Organizazione per a Cooperazione è u Sviluppu Ecunomicu (OCDE) hà dichjaratu chì l'indicatori principali cumposti mostranu chì a ripresa cuntinueghja di fronte à a crisa ecunomica causata da COVID-19 in a maiò parte di e economie maiò cum'è i Stati Uniti, a Cina, a Germania è a Francia, ma u ritmu di cambiamentu in a ricuperazione differisce significativamente trà i paesi.

PUDE ​​ESSERE UNA QUALCHE RECUPERAZIONE IN 2021

U presidente di YASED Ayşem Sargın: "Vulemu esse capace di vede un pocu più avanti, cunziddi chì e pratiche di vaccinazione di massa sò iniziate in 2021 per a prima volta. Ci pò esse qualchì ricuperazione questu annu. In u rapportu preparatu da a Cunferenza di e Nazioni Uniti nantu à u Cummerciu è u Sviluppu (UNCTAD); L'enfasi hè posta nantu à una diminuzione di 2020 per centu per u periodu chì copre 2021 è 40. Attualmente, ci hè un grande calamentu di 49 per centu in l'investimenti in u mondu. Ma ci sarà una certa ricuperazione in 40, postu chì u rapportu di l'UNCTAD aspetta una calata tutale di 2021 per centu in i prossimi dui anni. 2021 serà in realtà u nostru periodu di preparazione per l'ecunumia, chì speremu di ricuperà in 2022. Faremu quelli grandi trasfurmazioni è passi chì ci rinnuveranu in u 2021. Per quessa, pensemu chì ci saranu qualchi investimenti. Prevemu chì 2020 ùn serà micca un annu cusì difficiule cum'è. A vicinanza di Turchia à l'Europa è l'Accordu di l'Unione Doganale cù l'Europa sò un vantaghju. Quandu avemu cunsideratu a forte infrastruttura industriale di u paese è a forza di travagliu qualificata in i cambiamenti di a catena di supply, simu à u principiu di un periodu quandu emergeranu opportunità assai impurtanti per a Turchia. Perchè ùn ci sò assai paesi intornu à noi chì anu una forza di travagliu forte è qualificata in l'industria quant'è noi. ellu dichjara.

AVERIAmu CONCRETE IN NEW MARKETS

Emre Eldener, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD: "Un altru sughjettu chì ci vole à fucalizza in u 2021 deve esse i novi mercati. L'attività cummerciale internaziunale pò cambià in pocu tempu secondu l'evoluzione immediata. Dunque, duvemu sempre esse preparatu per e pussibuli crisi. Ancu se a Turchia si concentra principalmente nantu à i mercati europei è asiatichi orientali in e so attività di cummerciu esteru, duvemu aumentà i nostri investimenti è operazioni in queste regioni, tenendu in contu e crescente richieste in particulare da l'Africa è u Mediu Oriente. In particulare; Videmu un grande putenziale in i servizii di trasportu aereu è marittimu in Tunisia, Africa Occidentale è Sudafrica ". dice.

ESTIMI DI CRESCITA DI TURCHIA 2021

L'istituzioni, l'urganisazioni è l'urganisazioni chì anu annunziatu i so rapporti di l'ecunumia glubale anu annunziatu e so proiezioni 2021 per a Turchia una dopu l'altra. U bancu d'investimentu basatu in i Stati Uniti JP Morgan hà riduciutu a so previsione di crescita di 2021 per centu per a Turchia in 3,6 à 2020 per centu in dicembre 3. L'Organizazione per a Cooperazione è u Sviluppu Ecunomicu (OCDE), invece, hà riduciutu a so previsione di crescita 2021 à 3,9 per centu da 2,9 per centu. U Bancu Mondiale hà annunziatu chì hà riduciutu a so previsione di crescita 2020 per a Turchia da 3 per centu à 0,5 per centu. Per d 'altra banda, mentri a previsione di l'inflazione 2020 di u bancu per a Turchia hè di 11 per centu, hè previstu chì l'inflazione diminuirà à 2021 per centu in 9 è à 2022 per centu in 8,5. A pandemia di COVID-19, chì determina l'agenda è ancu u modu di campà a vita in u mondu è in Turchia, hà ancu revelatu l'impurtanza di certi settori, in particulare a salute. L'attori di u settore di a logistica anu ancu riisciutu à furnisce i prudutti necessarii in ogni parte di u mondu, in particulare forniture mediche è farmaceutiche, à i cumpratori finali, allughjendu à u capu di l'affari di distribuzione durante u periodu quandu u mondu era in e so case.

BIG PERD IN TRANSPORT

Ancu se l'attività di trasportu hè ghjunta à u primu postu cum'è un settore vitale durante u periodu pandemicu, hè diventatu unu di i settori più affettati da l'epidemie cù a chjusa di e fruntiere. Cù u deterioramentu di l'equilibriu di l'esportazione-importazione, hà causatu una mancanza di cuntenituri è veiculi in u trasportu, in particulare per mare. U trasportu aereu hà patitu a più grande perdita. L'Associazione Internaziunale di Trasportu Aereu (IATA) hà previstu chì l'industria aerea globale perderà $ 2020 miliardi in 118,5, mentre chì a perdita di rivenuti totali supererà a mità di trilione di dollari. L'IATA hà sottolineatu chì, per via di u focu di COVID-19, i rivenuti di i passageri di e cumpagnie aeree sò previsti di calà da 2020 per centu à 55 miliardi di dollari in 314 cumparatu cù l'annu passatu. L'Associazione Internaziunale di Trasportu Stradale (IRU), invece, hà annunziatu chì l'aspettativa di perdita di fatturatu di u settore di trasportu di merci stradale per 2020 hè aumentata da 543 miliardi di dollari à 679 miliardi di dollari.

I VACCINI SERÀ TRASPORTATI PER AIR

Ancu se u trasportu aereu hà persu sangue in questu prucessu, hà ancu ghjucatu un rolu assai impurtante cum'è salvatore contr'à COVID-19. In particulare da l'iniziu di u 2020, i stakeholder di u trasportu aereu, chì anu cultivatu forniture mediche è droghe in u mondu sanu, distribuiscenu in modu sicuru vaccini COVID-2020 da dicembre 19. I trasporti aerei, chì anu aumentatu cù l'effettu di a pandemia, anu aumentatu un pocu di più cù a dumanda addiziale per via di u trasportu di vaccini. U fattu chì i trasporti di vaccini sò indiscutibilmente in u statutu di u trasportu di priorità, in una certa manera, hà causatu un ligeru aumentu di i costi di a carica aerea. A causa di l'altu costu di trasportu di i vaccini COVID-19 è u fattu chì hè inclusu in i piani d'azzione d'urgenza di u mondu, deve esse fattu principalmente per via aerea. U trasportu aumentatu di maschere, vestiti protettivi è prudutti d'igiene in 2020 cuntinuerà. per esse a vita di l'industria logistica in 2021. In i primi 11 mesi di l'annu, l'esportazioni di Turchia di prudutti COVID-19 anu aumentatu da 219 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente.

I CONTENITORI VUOTI CONTINUA

A causa di l'epidemie, cù a calata di l'esportazioni di a Cina in i primi mesi di u 2020, l'annullamentu di u volu hà cuminciatu à e linee di container. U trasportu di linea regulare hà vistu un trasportu irregulare in 2020. L'operatori di cuntainer anu affruntatu carichi elevati di demurrage per a mancanza di cuntenituri. A previsione generale di l'industria hè chì i prublemi di l'equipaghji sperimentati continuanu finu à marzu 2021 dopu l'annu novu cinese (seconda settimana di ferraghju). Per questu prucessu, u presidente di UTIKAD Emre Eldener cunsiglia à e cumpagnie di "fate bè i so piani di carica, trasmette i so bisogni di l'equipaggiu à l'imprese logistiche almenu 1-2 settimane prima di e date di carica determinate, è, se pussibule, pianificà e spedizioni sparse in u tempu invece di unicu. - carichi assai '.

U VOLUME CRESCE IN 2021

In u periodu quandu i paesi chjusu e so fruntiere, a dumanda di trasportu di merci ferroviaria hè aumentata per via di a funzione di trasportu senza cuntattu. A ferrovia hà ghjucatu un rolu impurtante in u cummerciu di Turchia, in particulare cù i paesi vicini. Inoltre, dopu chì un trenu chì partendu da a Cina in nuvembre 2019 hà ghjuntu à Praga in 18 ghjorni cù Marmaray senza interruzzione, hè statu annunziatu chì 2020 treni più blocchi sò stati fatti da a Cina à a Turchia è l'Europa in 10. In dicembre 2020, hè statu informatu chì u primu trenu d'esportazione chì partendu da Turchia hè ghjuntu in Cina dopu un viaghju di 12 ghjorni. In a dichjarazione fatta da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture; Mentre hè statu dichjaratu chì cù a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, u tempu di trasportu di merchenzie trà Cina è Turchia hè diminuitu da 1 mese à 12 ghjorni, hè statu enfatizatu chì u tempu di viaghju trà l'Asia Fara è l'Europa Occidentale hè diminuitu à 18 ghjorni cù integrazione di Marmaray in questa linea. Questi sviluppi mostranu chì a ferrovia hà da ghjucà un rolu più impurtante chè mai per assicurà chì l'espurtazioni à u Mediu Oriente, u Caucasu, l'Europa Sud-Est è l'Europa Centrale ponu cuntinuà in modu efficace in u prossimu periodu. Hè previstu chì a tendenza è l'offerta versu i modi ferroviari è intermodali aumenteranu in 2021 è oltre.

A QUALITÀ CONTINUA IN TRASPORTU EUROPEU

In più di u rolu chì ghjucanu in u trasportu intermodale, e difficultà sperimentate da u trasportu stradale, chì hà una parte di u 38 per centu in u cummerciu esteru di Turchia, durante u periodu pandemicu continuanu à aumentà in i mesi d'invernu quandu i paesi cumincianu à chjude per via di l'aumentu U numaru di casi. I trasportatori turchi sò attualmente in u prublema più grande in u trasportu europeu. I dati di u trasportu mette in luce l'aumentu di i spedizioni di l'esportazioni in Europa in paragunà à l'annu precedente.Dopu à a calata in u periodu di marzu à maghju, i spedizioni di l'esportazioni in Europa aumentanu ogni mese in paragunà à l'annu precedente, da ghjugnu. In nuvembre, a media settimanale di passaghju à e porte Kapıkule è Hamzabeyli superava 11 mila. Stu numeru era circa 10 900 l'annu passatu. Ancu se u passaghju mediu di ogni ghjornu hè aumentatu da 100 à 90, i TIR anu da aspittà per ghjorni per l'incapacità di a porta di risponde à a congestione in u latu bulgaru. U fattu chì u 2021 per centu di i spedizioni di l'esportazioni in Europa sò fatti attraversu e porte di a terra occidentale à u cruciamentu bulgaru affetta a cumpetitività di l'espurtazioni di Turchia. Per d 'altra banda, u sbilanciamentu trà l'impurtazioni è l'esportazioni si riflette in i trasporti di l'esportazione cum'è un costu extra. Una decisione chì pò influenzà i speditori è l'esportatori turchi in 2021 pò ancu vene da l'Austria. Perchè, in u quadru di a pruposta di legge presentata da u Partitu Verdi austriacu à u parlamentu, u scontu è u scontu di IVA applicatu in l'acquisti di diesel di i trasportatori turchi da l'Austria sò previsti per esse terminati da u XNUMX.

Ayşem Ulusoy, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD è Capu di u Gruppu di Travagliu Stradale, dice: "U scopu di riduce l'emissioni di carbonu rendendu difficiuli per i veiculi di trasportu internaziunale di merci à passà per l'Austria, pare chì l'autorità austriache truveranu u suluzione eliminendu i vantaghji di l'imprese in trasportu stradale ". Ayşem Ulusoy hà dichjaratu chì seguitanu u prucessu da vicinu; "Se questu succede, ghjorni difficili aspittàranu i nostri cumpagnie membri. Tuttavia, l'infurmazioni chì avemu ricevutu hè chì sta pruposta hè stata sottumessa à u guvernu da l'uppusizione, per quessa ùn ci hè micca una decisione finale. Inseme cù i nostri culleghi austriachi è i partenarii di suluzione, seguimu u prucessu da vicinu ".

U TRANSPORTE STRADA SERÀ PIÙ EFFICACE IN U PERIODU VENTU

U presidente UND Çetin Nuhoğlu dice chì u trasportu stradale serà più efficau in u cummerciu trà u punente è l'est in u periodu à vene. Sicondu Nuhoğlu, una di e minacce chì affruntà l'industria hè chì i veiculi cù targhe straniere cumincianu à ottene una parte più grande da u cummerciu esteru di Turchia. Nuhoğlu hà dettu chì in uttrovi, u trasportu di veiculi cù targhe straniere hà aumentatu notevolmente è sta situazione hà cuminciatu à mette una grande pressione nantu à i trasportatori turchi. In uttrovi, i veiculi cù targhe straniere anu aumentatu i so spedizioni da e porte di a terra occidentale da 12 per centu, mentre chì u trasportu da i veiculi turchi era limitatu à 8 per centu. Mentre chì u numeru di veiculi turchi à e porte orientali diminuì da 18 per centu, u numeru di veiculi cù targhe straniere hà aumentatu da 2 per centu. Diminuzioni significativi sò osservati ancu in e surghjenti Ro-Ro à e nostre porte sud. Hè necessariu analizà bè sta informazione. In a nova ricerca in a catena di produzzione è di furnimentu chì hà iniziatu cù a pandemia, Turchia hà cuminciatu à vene à u primu postu in alternativa. Se ùn aumentamu micca a cumpetitività logistica di u nostru paese, perdemu una grande opportunità chì ci hè ghjunta. Avemu da inverte sta stampa u più prestu pussibule ".

ASPETTEMU 2019 PER 2024 PRINTABLES

Tuğrul Günal, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione TEDAR: "Cù a pandemia, avemu avutu à cambià i nostri prucessi è mudelli di cummerciale. Cù tutte e negatività sperimentate, avemu capitu quantu hè impurtante a digitalizazione. Avemu bisognu di intensificà i movimenti di digitalizazione, sia in i prucessi di cummerciale cù u guvernu sia in l'imprese. Hè cunnisciutu chì l'imprese chì sò campioni in a digitalizazione anu aumentatu u so fatturatu da 8 per centu è reduciu i so costi da 6 per centu. In u 2020, ci hè stata una cuntrazione di 7-8% in l'ecunumia mundiale per l'effettu di a pandemia. Pensu chì hè necessariu d'aspittà per u 2019 o ancu u 2021, micca u 2024 per catturà i risultati di u 2025. Se pigliemu un esempiu di l'automobile, a locomotiva di l'industria turca, si parla di l'annu 2019 o ancu di 2026 per chì stu settore ghjunghje à a pruduzzione di 2028. Quandu guardemu l'effetti di a pandemia in Turchia, ùn sò micca pessimista. Malgradu tutte e negatività sperimentate, crede chì Turchia hè unu di i paesi più furtunati in u periodu post-pandemia cù a so locu logistica, a forza di travagliu sempre crescente è l'infrastruttura industriale. Avemu vistu chì in particulare l'industriali europei sò in cerca di novi fornituri. U puntu chjave per noi quì hè chì seguitamu pulitiche sustinibili chì ùn mostranu micca assai variazioni in l'arena di u cummerciu esteru. Quandu queste pulitiche sò ancu canalizzate in i prucessi di cummerciale cum'è una pulitica statale, un investitore europeu trasferirà ogni investimentu pussibule chì farà in ogni paese in u Far East in Turchia ". ellu dichjara. (UTIKAD)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*