Trenu veloce

tecnulugia di treni bullet
tecnulugia di treni bullet

Trenu d'Alta Velocità: I Prughjetti di Treni d'Alta Velocità piglianu u primu postu trà i più grandi prughjetti fatti recentemente in u nostru paese. Esprimendu chì darà a vitalità in quantu à l'ecunumia è u turisimu in e cità induve passanu o passanu e linee di treni d'alta velocità, Abdullah PEKER, Vicepresidente di l'Unione per i Diritti di i Trasporti è Ferroviari;

"In e cità induve passanu i treni d'alta velocità; Pensanu chì 78% di elli portanu vitalità à a vita cummerciale di a cità, 80% cuntribuiscenu à u turisimu, 80% pensanu chì YHTs cuntinueghjanu i so investimenti, indipendentemente da u costu, è 65% chì YHTs includenu u nostru paese trà i paesi sviluppati.

Peker hà dettu: "U Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità di Ankara Istanbul furnisce l'uppurtunità di riduce u tempu di viaghju trà Ankara è Istanbul, e duie cità più grande di u nostru paese, è di furnisce un altu cunfortu è sicurità. In stu prughjettu, quandu hè cunsideratu chì a linea doppia trà Ankara è Istanbul, elettrica, 250 km per ora cù signale hè cunsideratu, a distanza trà Ankara è Istanbul diminuisce à 3 ore.

Prughjettu di trenu di velocità ANKARA -SIVAS

In a so dichjarazione, Peker hà dettu: "A custruzzione di u prugettu Ankara-Sivas YHT cuntinueghja. Inoltre, in a continuazione di stu prughjettu, ci hè una cunnessione ferroviaria cù i paesi di u Caucasu è da l'altra banda, l'Europa, l'Iran è u Mediu Oriente. A strada di treni à alta velocità trà i paesi passerà per Sivas, è questu hè un successu per Sivas ", disse Peker.

Peker hà dettu: "A distanza trà Ankara è Sivas hè attualmente 603 km in ferrovia, u tempu di viaghju hè di circa 12 ore, serviziu è guadagnu. In u nostru parè, quandu u prughjettu di u trenu d'alta velocità hè finitu, lascià u paese chì hè u guvernatore di Sivas è diventerà una cità europea ", hà finitu a so dichjarazione.

Surghjente: http://www.sivashakimiyet.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*