U Laboratoriu di l'Acqua è di l'Acque Reflue più cumpletu in a Regione di Marmara hè statu apertu

U Laboratoriu d'Acqua è Acque Reflue più cumpletu in a Regione di Marmara, custruitu da a Municipalità Metropolitana, hè statu apertu cù una grande cerimonia. U sindaco Ekrem Yüce hà dettu: "Speremu chì u nostru laboratoriu, induve monitoreremu a qualità di l'acqua cù 300 diversi parametri determinati da u regulamentu, serà benefica per a nostra cità. "Avemu da furnisce un cuntrollu tutale di l'acqua in Sakarya cù u nostru laboratoriu pienu di novi dispositi cù tecnulugia avanzata", disse.
U Laboratoriu di l'Acqua è di l'Acque Reflue, custruitu da Sakarya Metropolitan Municipality Water and Sewerage Administration (SASKİ) è serà u laboratoriu più cumpletu in a Regione di Marmara, hè statu apertu cù una grande cerimonia. SASKİ, chì furnisce l'acqua potabile di a più alta qualità di Turchia à i rubinetti di a ghjente di Sakarya, serà capace di monitorà a qualità di l'acqua cù 720 parametri diffirenti cù u so laboratoriu pienu di novi dispositi cù tecnulugia avanzata in una zona di 300 metri quadrati. situatu in u Centru di Gestione di l'Acqua Hızırilyas.

Bona furtuna à a nostra cità

In più di u Sindaco Metropolitanu Ekrem Yüce, u Direttore Provinciale di Salute Aziz Öğütlü, u Direttore Generale SASKİ Yiğit Turan, i sindaci di u distrittu, i rappresentanti di l'ONG, i capi, i rapprisentanti di i partiti pulitichi, i burocrati metropolitani è SASKİ è parechji membri di a stampa anu assistitu à a ceremonia di apertura di u giant. facilità. U sindaco Ekrem Yüce, chì hà tagliatu u nastro di apertura, hà dettu: "Spergu chì u Laboratoriu di Analisi di l'Acqua Potabile è di l'Acqua di Hızırilyas serà benefica per a nostra cità". Dopu à l'apertura, u protocolu è tutti i participanti anu visitatu u laboratoriu è ricivutu infurmazioni detallati da l'autorità.

Prughjettu chì pensa à u futuru

Dichjarà chì anu u cuntrollu tutale di l'acqua in Sakarya è chì travaglianu scientificamente facendu u megliu usu di l'opportunità tecnologica, u presidente Ekrem Yüce hà dettu: "Quandu avemu vistu chì u nostru laboratoriu attuale ùn puderia più risponde à i bisogni, ùn pudia micca risponde à e cundizioni di accreditazione. è ùn avia micca abbastanza spaziu per l'acquistu di novi dispositi, avemu arrotolatu e maniche. Cum'è a Municipalità Metropolitana, aghjustemu u Laboratoriu di Analisi di Acqua Potabile è Acque Reflue Hızırilyas à u travagliu chì avemu implementatu cù u nostru futuru in mente. U laboratoriu, chì avemu apertu è custruitu nantu à 720 piani cù una superficie di 3 metri quadrati, hà un sistema di ventilazione cintrali, disinfezione UV è un sistema di furnimentu d'aria pulita cù filtri HEPA. Avemu un Laboratoriu di Microbiologia chì rispetta e cundizioni d'accreditazione per analizà diversi batteri in l'acqua potabile è teste a qualità di l'acqua. "In più di questi, ci sò archivi, magazzini di cunsumu, magazzini chimichi di liquidi è in polvere appositamente ventilati, armarii chimichi, sistemi di cappa di fume è armari di campioni", disse.

metudi internaziunali

Spartendu infurmazioni detallate nantu à u laboratoriu, u sindaco Yüce hà dettu: "In u nostru laboratoriu, l'acqua superficiale, l'acqua sotterranea è i campioni di sedimenti pigliati da i corsi chì alimentanu u lavu Sapanca, a diga di Akçay è i bacini è altre fonti d'acqua potabile, campioni d'acqua di scarico pigliati da l'acqua di entrata è di uscita. di e piante di trattamentu d'acqua potabile è di acque reflue è campioni di fanghi di depurazione, campioni di acque reflue prelevati da stabilimenti industriali chì scaricanu in u sistema di fognatura, campioni di acque reflue prelevati da e nostre squadre di campionamento da e pruvince circundante in u scopu di MELBES (Sistema Centrale di Determinazione di Laboratoriu) realizatu da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, è altri campioni ricevuti da l'istituzioni publiche o richieste speciali. Inoltre, queste analisi sò riportate aduprendu metudi standard accettati internaziunali ", disse.

Laboratoriu accreditatu

Cuntinuendu i dettagli, u presidente Yüce hà dettu: "U nostru laboratoriu hè statu prima ricunnisciutu da TÜRKAK in 2008 per 18 parametri. A data d'oghje, hè accreditatu per un totale di parametri 63, cumprese 62 in u scopu di l'acqua, 1 in u scopu di l'acqua residuale, 1 in u scopu di i fanghi di depurazione, è 127 in u scopu di sedimentu. u Certificatu di Qualificazione da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Clima, è da maghju 2023, u numeru tutale di parametri hè accreditatu. U numeru di parametri hè 54. Analizemu circa 300 paràmetri chì anu da esse esaminati da l'Amministrazioni di l'Acqua in u scopu di u Regolamentu di l'Acqua per u Cunsumu Umanu è u Regolamentu di a Qualità di l'Acqua è a Purificazione di l'Acqua Potabile, è pensemu à esse accreditati per questi parametri. Per monitorà a cumpetenza di u nostru laboratoriu, participemu à i Testi di Prufessione è Testi Internaziunali di Prufessione realizati da u Laboratoriu di Riferimentu Ambientale, è sò ottenuti risultati riesciuti. Circa 4 à 500 campioni venenu à u nostru laboratoriu durante l'annu. "Circa 5 mila à 600 mila parametri sò esaminati", disse.