Supportu d'Assicuranza per Prughjetti di Trasportu Giganti

Supportu d'Assicuranza per Prughjetti di Trasportu Giganti

Supportu d'Assicuranza per Prughjetti di Trasportu Giganti

U direttore generale di Mapfre Insurance, Alfredo Muñoz, hà dichjaratu chì ghjucanu un rolu impurtante in a realizazione di grandi prughjetti di custruzzione è hà dettu: "U Tunnel Vauk, chì hè previstu per esse cumpletu in 2019, Istanbul Başakşehir-Kayaşehir Metro, Gelibolu-Eceabat Highway, Marmaray undersea. passaghju sò trà i prughjetti chì furniscemu supportu d'assicuranza ".

Alfredo Muñoz, Direttore Generale di MAPFRE Assicuranza è Vice-Presidente di u Cunsigliu, hà dettu ch'elli ghjucanu un rolu impurtante in a realizazione di prughjetti offrendu garanzie elevate per i grandi prughjetti di custruzzione. Muñoz hà nutatu chì cuntribuiscenu à u sviluppu di l'ecunumia per furnisce un supportu d'assicuranza à i prughjetti maiò in Turchia, è chì sustenenu ancu l'affari di l'imprese turche à l'esteru. Parlendu di i prughjetti chì sustenenu furnisce una copertura assicurativa, Muñoz hà dettu: "Unu di i prughjetti chì assicuremu hè u Tunnel Vauk, chì si trova à a fruntiera Bayburt-Gümüşhane è hè prevista per esse cumpletu in 2019. Avemu ancu furnitu garanzii per prughjetti maiò cum'è a Metro Istanbul Başakşehir - Kayaşehir, l'Autostrada Gallipoli-Eceabat è l'Autostrada Al-Khor, chì hè in costruzione in Qatar ".

Alfredo Muñoz, elencu l'altri prughjetti domestici è internaziunali chì sò stati assicurati, hà dettu: "Provvista d'acqua di Cipru, Stazione Ferroviaria Astana, Stazione Ferroviaria Ankara, Metro Mahmutbey-Mecidiyeköy, Passaggio sottumarinu di Marmaray è strade di cunnessione, Mansioni Piyalepaşa, Centrale di ciclo BOTAŞ è Prughjetti di distribuzione di gas, Maltepe è Ataköy custiere di riempimentu è di arrangiamenti, diversi novi prughjetti portuali, Baku Haydar Aliyev Airport, Astana Stadium è Bursa Timsah Arena Stadium. In u periodu chì vene, avemu u scopu di cuntribuisce à u sviluppu di u paese è di aumentà a nostra parte di mercatu supportendu prughjetti cusì impurtanti ". - Libertà

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*